Podzim venku...

...podzim doma...
...a k podzimu bezpochyby patří..
...oranžová dýně!




Krásné úterní odpoledne přeji!





Tak nakoupeno už máme...


..některé jen jako dekoraci, ale některé jsou připravené pro naše "šikovné" ručky a hlavně nožíky...

...a inspirace je taky dost...



...teď už jen vybrat tu správnou variantu...
...Adam chtěl minulý rok  nějaké roztomilé...
...no a letos už chce hodně strašidelné...


...a mně se moc líbí, téměř umělecká díla...
...tak uvidíme jak ty naše letos dopadnou :-)...
...a vy taky uvidíte...

...a pokud taky vyřezáváte , doufám, že se taky pochlubíte :-)...

Přeji krásné podzimní dny!
(P.S. a doufám, že tentokrát , ta předpověď počasí vyjde)




Komentáře

Zrzunka píše…
dýně jsou krásný prostředek pro dekoraci :)
Jana píše…
Ahoj Luci, dýně super, taky vykrajujeme, i když takovýhle díla teda asi nedáme :-). Ale všimla jsem si na fotkách toho Marie Claire Idées :-). Mám doma jeden výtisk z mé hooodně dávné cesty do Francie a opatruju ho jako oko v hlavě :-) Kupuješ ho někde v Čechách?
Lucie Living píše…
Jo jo to jsou ...hlavně na podzim :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Zdravím Jani, Marike Claire Idées mám z Kolína z TESCA, ale nevím jak často to vychází...je to moje první číslo(a to jsem trochu úchyl přes časopisy :-) !Přeji povedené výtvory s holkama !

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023