20 října 2012

Nákupy...

...tohoto týdne!

Krásné sobotní ráno blogerky!

Dnes máme opravdu pohodové , pomalé , mazlivé ráno, kdy jsme po dlouhé době všichni doma, venku nejezdí od časných ranních hodin bagr, měli jsme velkou snídani a teď si dávám moje oblíbené latte, než se pustíme do nějakých domácích prací...ale dnes to nebudeme rozhodně přehánět :-)

Tento týden jsem snad nebyla nakupovat ani v supermarketu, přesto mám spoustu nevelkých věciček, ale dělajících mi velkou radost!

Tenhle nákup mi udělal největší radost...



... z internetového obchodu Ma Maison Blanche ...




...knobky s motýlem (Madam Stoltz) využiju trochu jinak než na komodu...
...uvidíte...



...skleněný poklop (ASA), zbývá jen vymyslet co pod něj :-)...
... šablony písmen a čísel (MMB) se budou jistě hodit nejednou ...




...umělá kožešina je z eshopu Dům látek ...
...a měla jsem trochu strach , jestli bude opravdu tak jemná jak slibují...
...a nezklamali, bude z ní moc příjemná deka...
...tu jsem původně chtěla koupit hotovou, velký výběr jsem na netu nenašla a když už tak to byla buď pravá kožešina dost drahá a pak jsem našla "imitaci pravé kožešiny" tam byla cena lepší ale pořád dost a pak ještě "imitaci umělé kožešiny" ta byla zase dost levná a už podle toho názvu bych ji snad ani nechtěla vidět naživo :-)...



...kolegyně měla cestu do IKEA a tak jsem přišla k plechové míse a podstavcům ke stolu, které budou dalším kouskem do obývacího pokoje, ale než vám ho ukážu, je na něm potřeba 
trochu zapracovat:-)

No a ještě mi přišli dvě objednané knížky, jedna už je vánoční dárek!

Tak a teď už si dopiju kafíčko a půjdu si užívat sobotu...


...nemohl by prosím někdo zařídit , aby se venku zvedla mlha a měli jsme ten slibovaný víkend plný slunce!?!
Předem dík :-)


Užívejte si víkend ...
...za každého počasí!


4 komentáře:

  1. Lucinko, krásnou sobotu Ti přeji a velím mlze- odfič! U nás se už pomalu taky zvedá... a já čekám, kdy vykoukne sluníčko :-) Nákupy - paráda! A jsem velezvědavá kam přijdou knobky - vidíš to jsem netušila, že se jim tak říká. Do ikei se chystám 3.11., možná přivezu i novou postel, ještě uvidím .-) tác je moc krásný a poklop - olálalá... super!
    My máme zase rušno. Řemeslníci nastoupili a já kuchtím kaťák.. navíc si pan L. objednal cibulovo-slaninová koláč :-).. zdravím na mlejn .-)papapa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Zuzí, tak mlha ne a ne se pustit...ale nám to ani nevadilo :-) Přeji ať jde práce řemeslníkům od ruky! Krásný víkend!

      Vymazat
  2. ZDRAVÍM LUCI, TVŮJ NÁKUP JE PARÁDNÍ.
    NA KNOPKY JSEM SE TAKÉ DÍVALA, JSOU MOC HEZKÉ.
    DNES BYL KRÁSNÝ PODZIMNÍ DEN. MÁM PODZIM VELICE RÁDA.
    PŘEJI POHODIČKOVÝ VEČER A BEZVA NEDĚLI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Bohdanko, taky mám podzim ráda...a čím jsem starší, tím ho mám radši :-) Krásný víkend!

      Vymazat