barva zralých třešní...

...na mých rukou!






A to hned ve dvou významech:-)

Krásný den blogerky, venku přestalo pršet a hladina našeho potoka už zase pomalu klesá...
...a podle předpovědi by teplota venku měla zase stoupat...
...paráda!

Už dlouho jsem si nekoupila lak na nehty, ale šla jsem si koupit rtěnku, mám takovou jednu, která má takovou pěknou růžovo-oranžovou a trochu lesklou barvu  a není moc výrazná a chvíli vydrží a má příjemnou konzistenci a nevysušuje rty, naopak...
...takže jednak jsem byla s Adamem a kdybych dala na něj, tak chodím s rudou pusou a občas i neonovou:-)...
...navíc se mu barvičky v regálech moc líbí a tak je začal pěkně přeskládávat, tímto má omluva i prodavačkám, protože v těch barvičkách , než si maminka vybrala , nadělal poněkud binec:-)...
...nicméně odcházela jsem bez rtěnky...
...ale s lakem na nehty...
...barva Adamovi vyhovovala:-)

Barva se jmenuje půlnoční červeň, ale mě hned na první pohled napadly zralé třešně...
...na fotkách to tak není vidět, ale je to taková ta třešňová červeň, když jsou třešně tak zralé, že začínájí mít nádech do hněda a v té době jsou nejlepší, ještě tvrdé, ale hodně sladké...





...sice má lak takovou pěkně sexy barvu...
...hodila by se někam do báru, kde by se člověk zdržel až přes půlnoc...





...ale to mi teď zrovna nehrozí...
...ale zato se za chvíli postavím ke kuchyňské lince  a dám se do pečení bublaniny, na kterou budu muset ty zralé třešně vypeckovat...






...a to si ty upravené ručky tou barvou zralých třešní pěkně zapatlám...
...ale lahvička s lakem rozhodně není na jedno použití...

...a tak někdy , třeba tu půlnoční červeň využiju v tom správném prostředí a při té správné příležitosti:-)

Mějte se moc krásně a moc díky za vaše návštěvy a komentáře a taky maily, na které občas odpovídám se zpožděním...polepším se :-)


Komentáře

Unknown píše…
Pěkný den, správný výběr barvy... Též mám ráda odstíny laků v červené barvě. Super tip. Adámek je moc šikovný. Hezké odpoledne L.
Janka píše…
Luci, jsi dobrá, že třešně na bublaninu vypeckováváš! Já to doma servíruju pěkně natvrdo :-) a s talířkem na pecky.
Lak krásný...a za mě bodík za přirozené nehty (a ne ty všudypřítomné umělé, nelíbí se mi).
Hezký zbytek dne.
Iri píše…
Parádní. Ty fotky jsou skvělý:) Byla by to dokonalá reklama. Na třešně i na lak.)
Unknown píše…
Krasna souhra barev tresni a laku,nadhera,fakt lxusne zrale tresinky.Barva laku je krasna a myslim,ze pokud bude mene vyrazneji namalovan oblicej a decentnejsi barvy na obleceni,tak v klidu a pohode lak nos na kazdodenni noseni,ale to ty urco vis,bylo by skoda cekat jen na spravnou prilezitost.Tesim se na bublaninu a treba zas receptik.
Reia Aria píše…
Luci krásné fotky a nádherený červený odstít. Obdivuji Tvoje nápady, jak z maličkostí udělat senzaci:-D
Lucie Living píše…
Lucie , díky, já už je mám v oblibě taky, ale tahle barva se mi teď hrozně zalíbila a nemůžu se jí nabažit:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Janko, musím, muž hrozně nerad něco z jídla šťourá...takže vypeckovávám a často vykošťuju:-) Jojo taky se mi víc líbí přirozené, díky! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Iri díky...mohlo by se to uplatnit u sadařů ... přijdtě si natrhat třešně...ke každé přepravce lak na nehty zdarma :-)
Lucie Living píše…
Katko díky, receptík už je na místě a lak se mi fakt líbí, využiju ho urřitě ...i na doma :-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Šárko moc díky! Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...