Léto...

...je tu...
...v celé své kráse!



Užíváme si ho doma i u babičky...


 ...kam jel Adam na víkend...
...zastihla jsem tam mojí sestru, synovec zrovna sklízel třešně...



...tak musím napravit svůj překlep...
...Adámek nespal ze čtvrtka na pátek u babičky, ale u ségry...
...musí tam jezdit častěji, protože ze zvyku , když není Adam doma , píšu ,že je u babičky :-)))




 Léto je doba nejen zralého ovoce, ale taky pohárů...





...a ty Adam může, stejně jako zmrzlinu několikrát za den:-)

U nás zatím žádné ovoce nesklízíme (taky jsme si žádné nezasadili)...
...a tak jsme rádi, že si můžeme utrhnout tyhle dobroty u babičky a dědy...






Sama jsem zvědavá jestli se mi podaří udělat si u nás nějakou malou zahrádku právě se sezónním ovocem a zeleninou, vždycky , když se u babičky nebo jinde urodí, mám do toho děsnou chuť, to už je ale dost pozdě na zakládání záhonů...
...tak to pak zase nechám na další rok a pro sebe jsem měla výmluvu, že to tu ještě nemáme upravené na dělání záhonů...
...tuším , že na příští rok si buď budu muset najít jinou výmluvu a nebo budeme taky sklízet:-)

A o vy, sklízíte své ovoce?

Mějte moc krásné letní dny!





Komentáře

Unknown píše…
Luci,super tema,protoze zrovinka nam na zahrade dozravaji tresne a jahody jsou jiz v plnem proudu,jen nevim,zda se da psat o sklizeni,protoze jahudky ujidam s Elindou kazdy vecer primo ze zahonu,jen je v zahradnim ponku ve drezu umyji a nestihnou se donest ani domu a to ne,ze by jich bylo tak malo.A s tresnemi je to podobne,ujidame primo ze stromu,ci utrhneve davku na bublaninu,proste postupne jak potrebujem,takze nejake velke sklizeni u nas nefunguje,proste jime totalne fresh ovoce primo ze zahrady.
Lucie Living píše…
Katko, není nad čarstvé právě natrhané ovoce ze zahrádky, snad už příští rok budeme sklízet u nás :-) Tak přeji bohatou úrodu!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023