29 června 2013

bez práce...

...nejsou koláče cibulové kroužky!

Krásnou sobotu přeji blogerky!



Včera jsme zašli, do celkem ještě nové restaurace, v našem městě ...





...jmenuje se Vincent`s diner a je to ve stylu America `50s...



...je to sice malinká restaurace, ale mají dvě moje oblíbená jídla, která se  jen tak někde neseženou...




...ale v restauracích v tomto stylu vždycky!

První z nich jsou cibulové kroužky(Adam bude asi po mně , chutnají mu) a další jsou žebírka.
Bohužel včera moje fotodokumentace skončila u kroužků, technika je holt technika a nabitá  baterie do foťáku se má brát s sebou:-)

Než jsme odešli na večeři...


...Adam si šel ještě s chlapama trochu zapracovat...




...dlažba před domem, začíná dostávat svůj tvar...



...máme nějaké staré kostky a taky nové kostky a vůbec nejsou stejně velké a tak se kombinují aby to celkově vypadalo dobře, takže to zabere dost času...
...já bych na to neměla trpělivost a asi bych u toho byla sprostá jak dlaždič:-)

Mějte krásný víkend!

10 komentářů:

  1. Jsem velká fanynka cibulových kroužků i "kočičích hlav" (jen na jehlách jim nefandím ;). Hezký večer! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani , já taky ...na jehlách chodím opravdu zřídka, takže to je v poho :-)

      Vymazat
  2. Cibulové kroužky mňam! Zase mi děláš chutě :-) A ty brýle Ti opravdu sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro díky, já osobně bych dala kroužkům přednost před sladkým!

      Vymazat
  3. ...,jeden mladý cestář žil...,co cibulové kroužky si oblíbil:-D
    Už se to moc slibně rýsuje!!! To bude krása:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsi me navnadila,ze kdyz me honila mlsna,dosla jsem si do mrazaku pro krouzky,po usmazeni zjisteno,ze to byly calamary,no noc,taky dobry,hi,hi..priste si prectu obal a nebudu koukat jen na obrazek.Jinak strasne zavidim restauraci,miluji tahle ameeericka leta a tudiz tyto airstremove restaurace,myslim typu stary ovalny nerezovy autobus typu okurka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko tak to mě pobavilo...jako bych se viděla :-))) U nás je restaurace chvíli byli jsme tam poprvé...ale rozhodně ne naposledy!

      Vymazat
  5. Jůůů, Luci,
    žulové kostky kolem domu jsou můj sen ... jen manžel a všichni ostatní mě od toho odrazují ... jenže mě se ta "zámkovka"/zámková dležba/, kterou tam chce manžel nějak nelíbí ... evokuje ve mě parkoviště před Kauflandem ... tak uvidím, třebas ho přemluvím .... Marki

    PS: ta restaurace je fakt stylová, krásné místečko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki tak my jsme věděli jistě , že zámkovku ne! Ale proč ne kostky? Kromě trochu horší chůze na vyšších podpadcich a pak trochu pracnějšího (potažmo dražšího ) pokládání nevidím důvody proč ne...ale třeba ví něco co my ještě ne.. uvidíme ! Krásné dny!

      Vymazat