11 června 2013

zdravíme...

... z Korutan!


Krásné ráno v úterý blogerky!

Včera, jsme po 6,5 hodinách přijeli ke kamarádce, cesta proběhla celkem v pohodě a jediný mírně nervově náročný moment byl , když jsme projížděli spletí silnic ve Vídni a na palubní desce se mi objevila signalizace, že je něco s autem a do to se chtělo nejmenšímu na malou...
...ale auto vydrželo a malý taky :-) a po odpočinku a telefonátu mému servisákovi, který poradil nechat auto odpočinout , jsme cestovali další 3 hodinky už bez problémů...
...tak teď si ještě budeme  držet palce na cestu zpět :-)




Včera jsme se i přes únavu, udělali rychlou procházku k jezeru a na hřiště ...



...a dnes po vydatném spánku , ne jako včera , kdy byl budík nastaven na 3:20 ...brrr, jsem udělala pár obrázků kolem domu mojí kamarádky, která bydlí také v jedné z budov bývalého mlýna, ale jejich mlýn ještě stojí a celkem zachovalý....







...ze zahrady je vidět hora Mittagskogel ...



...tady bydlíme...



...až do pátku my :-)





Mějte krásný den!

8 komentářů:

  1. Líbí se mi "cestování s Lucií", hrozně moc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak to mě moc těší, díky!

      Vymazat
  2. Krásné fotečky, přeji pohodový týden v Korutanech, Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Lucka dodatočné blahoželám ku narodeninkách a želám stráááááááááááááášne veeeeeeeeeeeeeeela krásnych slnečných dní v tvojom živote. Pekný pohodový výletík. papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzano, moc díky, Přeji krásné dny!

      Vymazat
  4. Hmmm, tady je to pro mě úplná cestovní horečka! Taky se dodatečně připojuji ke gratulantům, v novém outfitu ti to moc sluší. Držím pěsti na zpáteční cestu! Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ranato, moc děkuji...no trochu jsme si zavýletili poslední dny :-) Jo a moc díky...to se nám bude hodit...nemám ráda, když mi na palubce svítí to, co nemá...včetně hladového oka na benzín :-))). krásné dny!

      Vymazat