zdravíme...

... z Korutan!


Krásné ráno v úterý blogerky!

Včera, jsme po 6,5 hodinách přijeli ke kamarádce, cesta proběhla celkem v pohodě a jediný mírně nervově náročný moment byl , když jsme projížděli spletí silnic ve Vídni a na palubní desce se mi objevila signalizace, že je něco s autem a do to se chtělo nejmenšímu na malou...
...ale auto vydrželo a malý taky :-) a po odpočinku a telefonátu mému servisákovi, který poradil nechat auto odpočinout , jsme cestovali další 3 hodinky už bez problémů...
...tak teď si ještě budeme  držet palce na cestu zpět :-)




Včera jsme se i přes únavu, udělali rychlou procházku k jezeru a na hřiště ...



...a dnes po vydatném spánku , ne jako včera , kdy byl budík nastaven na 3:20 ...brrr, jsem udělala pár obrázků kolem domu mojí kamarádky, která bydlí také v jedné z budov bývalého mlýna, ale jejich mlýn ještě stojí a celkem zachovalý....







...ze zahrady je vidět hora Mittagskogel ...



...tady bydlíme...



...až do pátku my :-)





Mějte krásný den!

Komentáře

Líbí se mi "cestování s Lucií", hrozně moc! :)
Unknown píše…
Krásné fotečky, přeji pohodový týden v Korutanech, Maru
zuzana286 píše…
Lucka dodatočné blahoželám ku narodeninkách a želám stráááááááááááááášne veeeeeeeeeeeeeeela krásnych slnečných dní v tvojom živote. Pekný pohodový výletík. papa
Renata Caryfukova píše…
Hmmm, tady je to pro mě úplná cestovní horečka! Taky se dodatečně připojuji ke gratulantům, v novém outfitu ti to moc sluší. Držím pěsti na zpáteční cestu! Renata
Lucie Living píše…
Jani, tak to mě moc těší, díky!
Lucie Living píše…
Maru díky, týden je parádní !
Lucie Living píše…
Zuzano, moc díky, Přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Ranato, moc děkuji...no trochu jsme si zavýletili poslední dny :-) Jo a moc díky...to se nám bude hodit...nemám ráda, když mi na palubce svítí to, co nemá...včetně hladového oka na benzín :-))). krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...