sem...

...a tam!

Přeji krásné pondělí!

Doufám, že jste všichni v pořádku a že se počasí u nás umoudřuje!

Dnes tu mám par fotek ze včerejška...



 ...kluci bydlí v jedné z vesniček, která dnes existuje, právě díky těmto mlýnům, které kdysi dávno , během několika let  odvedly vodu z původních jezer do uměle vytvořených kanálů a původně místa několik metrů pod vodou,  mohla být  obydlena a hlavně využita k hospodaření...


...dnes už jejich funkci zastávají elektrická čerpadla,  ale vodu si tady musí hlídat stále, velmi bedlivě:-)

Tady je ještě foto jedné z farem...



 ...farmy mívají podstatně větší pozemek  než běžné domky, ale sekání trávy obstarávají často ovečky...
...ploty tu řešit nemusí, protože pozemky jsou většinou obdelníky, obehnané vodními kanály.
Mě osobně přijde hrozně zajímavé, jak tady mají ty farmy uklizené...
... je to až neuvěřitelné, že se nikde nic nepovaluje jen tak v rohu, nikde žádné hromady harampádí a věcí, které se zjevně nevejdou tam, kam mají, na tohle tady mají patent...
...na druhou stranu je pravda, že všechno je tak srovnané, že to trochu ztrácí to kouzlo přírody...
...kterou zase holanďani obdivují u nás.

Dnešní den, nám  plánoval Adam a tak jsme velkou část dne proplavali v bazénu, musím dnes Adamovi zkontrolovat prsty, jestli už mu nerostou plovací blány (i když podle zpráv se mu u nás možná budou hodit)...
...dnes tady bylo sice slunečno, ale foukal studený vítr, takže ten bazén byl dobrý nápad a já si dokonce i několik hodin v klidu četla knihu...
...areál Zandvoort Center parks , kde bydlíme...



...se mi opravdu líbí a oproti místu, kde jsme byli během minulé návštěvy bych tohle místo klidně doporučila k dovolené, jen by to chtělo ještě trochu přidat pár stupínku na teploměru:-)...


...na pláž jsme odpoledne zašli také...


...ale vítr foukal opravdu moc, snad jen surfaři byli nadšení...


...lehátka před restaurací byla zavátá pískem a tak jsme si udělali procházku městem...




...nebýt studeného větru, určitě by jsme si zašli na něco dobrého na zahrádku téhle restaurace...





...ale tak snad zase někdy příště:-)

Zítra už nás čeká jen malý výlet a hurá domů.

Mějte se krásně a pokud to půjde dovezeme slunce, vítr tu necháme:-)





Komentáře

Janka píše…
Lucie, děkuji za fotky moře a modré oblohy - aspoň se mé oči potěšily...
Tady je opravdu příšerně - 3 dny v kuse leje, u nás 6°C, vichr a temná obloha. Naštěstí jsme na kopci, takže povodeň nehrozí. Ostatní na jiných místech republiky to mají teď moc složité...tak nechci skuhrat.
Každopádně začínám uvažovat o návštěvě Holandska - ještě jsme tam nebyli ;-).
Okurkový salát píše…
Dýchla na mě dovolenková atmosféra. Ta fotka s tím fialovým květem se mi moc líbí.
Tady už pršet přestává, ale voda asi jen tak neopadne. Nám se naštěstí záplavy vyhnuly (fotky ze deštivého včerejška mám na blogu, to počasí je u nás opravdu jinde ve srovnání s těmito fotkami). Tak hezky užívejte.
monča píše…
Když jsem byla v Holandsku, tak jsem na podobné farmě bydlela a bylo to úžasný! Dokonce sem i jedno mrňavý jehňátko krmila z flašky :o)
Taky jsem byla na neuvěřitelné výstavě květin a v národním parku absolvovala prohlídku na kole, měli tam kopec, který velmi oslavovali. Myslím, že to, co je k nám láká, jsou právě kopce.
Amelie píše…
Krásné fotečky. Tiše závidím.
Šárka píše…
moc pěkné.krásný den a štastný návrat domů
Alena píše…
Krásné fotečky. Dýchá z nich klid a pohoda. Ta kavárnička je moc zajímavá, moc se mi líbí.
Není mi jasný kam dají harampádí, které se nikam nevejde, ale ještě ho budou "potřebovat".
Iri píše…
Ty lavičky ... to je super:) Teda samozřejmě mě zaujala taky farma a opět pláž. Nádherné místo, kde teď jste. A jak jste tam spolu, to je krása. Žádná práce, žádná škola, jenom rodinná pohoda. Už taky začínám závidět:)
puntikata píše…
Milá Lucie, sleduji váš blog už nějaký pátek. Objevila jsem ho náhodou a od té doby si vás nenechám ujít. V těch vašich příspěvcích je taková pohoda, vždycky si u vás moc odpočinu. Máte úžasnou rodinu i nádherný prostor k životu, a to všechno umíte tak báječně zachytit slovem i obrazem! Moc děkuji za můj téměř každodenní relax "u vás" a za to, že mi vždycky zvednete náladu :)Radka
Unknown píše…
Luci, také mám ráda pořádek, když je zahrada uklizená a posečená hned je lepší pocit, tak se jim v Holandsku nedivím, že mají tak krásně uklizeno. Kdo by, ale pořádek nechtěl že? :) Velice mě zaujala ta kavárnička moc pěkná musí to být příjemný relax... Krásné fotografie a šťastný návrat domů do ČR. Krásné dny Lucie
Po těchto úžasných příspěvcích mám chuť sbalit si kufry....už napořád! :))
yasnnna píše…
Krása, já jsme se do Nizozemí zamilovala. Naštěstí to nemáme tak daleko, tak tam aspoň jednou do měsíce zajedeme, i když spíš jen kousek od německých hranic. Už jsem navrhovala manželovi, jestli by nechtěl dojíždět do práce (třeba 200 km z Amsterdamu, prej ne:DDD)
Lucie Living píše…
Barboro, díky!
Lucie Living píše…
Janko, nám to krásně vyšlo. Holandsko je moc pěkné a já měla většinou štěstí na dobré počasí:-)
Lucie Living píše…
Jo, počasí nám vyšlo parádní, za to jsem moc ráda...tak doufám, že už je po a že to ani Medard nezkazí!!! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jo na výstavě květin jsem ještě nebyla...zatím mi to nikdy nevyšlo...tak snad příští rok:-) . Jo oni jsou hrdí na každý malý kopec a je pravda , že u nás jsou z kopců nadšení...s mým mužem poprvé nahorách ...potácel se po sjezdovce v džínách bez rukavic bez čepice...pak jsme pomáhali vyprostit pána co se zamotal do vleku...taky džínách, bez rukavic, bez čepice...taky Holanďan :-)))
Ty ovečky jsou tam úžasný! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Amelie moc díky, taky bych ti moc přála nějaký prima výlet!
Lucie Living píše…
Šárko díky, sice pozdě , ale díky :-)))
Lucie Living píše…
Aleno ...byla to pohoda.. a klid ...a kam dávají harampádí taky nevím...ale můj muž vše co nepotřebuje rozdá nebo vyhodí, pokud to potřebuje udělá tomu někde místo...pokud na to nemáme místo...tak nic nebude :-)))
Lucie Living píše…
Iri....pohoda to byla...hlavně nám opravdu vyšlo počasí!
Lucie Living píše…
Radko, já zase děkuji za návštěvy u nás, jsem ráda, že ty moje každodení záležitosti někomu i zvednou náladu, hned mě to blogování baví mnohem víc! Mějte krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie díky moc...přesně kdo by nechtěl pořádek, ale ne všem se to daří :-), kavárna vypadala náramně , bohužel kávu jsme nezkusili. Domů jsme dojeli v pořádku. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jani, to zas ne ...déšť přejde a přeci jen, já jsem se moc ráda vrátila domů:-) Ale je pravda, že nenajít tady to naše pěkné místo, tak by mi to nevadilo, odstěhovat se do Holandska.
Lucie Living píše…
Kláro, díky za komentář, našla jsem super blog a hned dva :-). No já jsem kdysi lítala do Amstru se synem za nějakým speciálním léčitelem na atopický ekzem...s miminem ráno tam a večer zpět...jednou za dva měsíce...už jsem si dělala legraci, že bych tam takhle mohla lítat třeba do práce :-)))No a doktor stejně nepomohl:-) Ale je tam super!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...