a vítězem se stává....



...č.8!!!!!





Krásný večer blogerky!

Moc moc všem děkuji za účast a hlasování v soutěži!
Bylo to celkem napínavé a sama jsem byla zvědavá jak to dopadne :-)

Takže výsledky jsou zde:

1.místo...
... s celkovým počtem 20 hlasů (včetně mého) patří...
...Barboře z blogu photography as my hobby ...
...foto 8.


Barboro, tímto gratuluji a poprosím o adresu do mailu, kam máme zaslat výhru :-)!


I když soutěž byla jen o jednu cenu tady jsou ještě další dvě dekorace v pořadí jak se umístily, zapřemýšlím nad tím pro příště :-)


2.místo ...
...s celkovým počtem 9 hlasů patří...
...Ivetě z blogu Ivet home ...
...foto 2.




3. místo ...
...s celkovým počtem 7 hlasů patří...
...Pavlíně (nenapsala blog, kdyžtak doplním :-) )...
...foto 11.



Takže ještě jednou velké díky !


A teď už přeji  pohodový start, opravdu zimního víkendu...
...protože sněží už i tady u nás, věřím, že u vás už máte závěje:-)

nám už pohodový víkend začal :-)


Krásný večer!

Komentáře

Jéééé, mám velikou radost a moc děkuji všem hlasujícím! Zamilovala jsem se do výhry jen co jsem ji viděla :-) Děkuju všem a Tobě Luci za bezva soutěž! Adresu posílám.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023