02 prosince 2013

která se vám nejvíc líbí?

Krásné pondělní ráno blogerky!

cena o kterou se hraje (hand made Adam & mama)


Moc děkuji všem za krásné fotky soutěžních dekorací !
Dnes máte poprvé možnost si je prohlédnout všichni a také dát svůj hlas té , která se vám nejvíc líbí...
...určitě nebude jednoduché vybrat tu jednu, ale věřím, že se s tím zdárně poperete.
Původně jsem chtěla vložit nějaké to hlasovací zařízení, ale protože když jsem to s ním nedávno zkoušela,  trvalo hlasování několik dní a nefungovala to podle mých představ a tak abych předešla tomu, že by se něčí hlas ztratil, prosím o hlasovaní v komentářích.



Jak hlasovat?

Prosím, v komentáři můžete zhodnotit  dekorací  a fotek tolik, kolik chcete, ale porosím a jasnou formulaci :

Svůj hlas dávám číslu ..... !




Někdo poslal jedno foto, ale někdo byl opravdu štědrý...
... takže soutěžní fotky a koláže máte tady...














































































tohle je od nejmladšího účastníka 2,5 roku :-)




...takže můžete hodnotit!

Užijte si inspirace  a soutěžícím přeji hodně štěstí!!!!








55 komentářů:

  1. Musím říct, že jsou všechny moc moc krásné a opravdu nebylo snadné vybrat pro mě tu nej...ale protože i když móda velí bílá bílá bílá, já mám ráda radostně barevné a přitom přírodní, tak volím č. 7 a tomu dávám i svůj sluníčkový hlas!
    Auka

    OdpovědětVymazat
  2. jedno hezčí než druhé ,ale zaujala mne 11 proto pro ni hlasuji Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné všechny, ale ta bříza...áách...už jsem okukovala na blogu. Takže za mě č. 8.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Luci ahoj ..... super soutěž ....mým favoritem je "4" !!!!................pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. DÁVÁM HLAS Č. 4 A 11 PETRA

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíc líbí č.15.Miluju dětskou tvorbu,chtělo by to udělat zvlášť soutěž pro děti.

    OdpovědětVymazat
  7. Hlasuji pro číslo 2. Jitka
    vykoukalova.jitka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vše je moc pěkné, povedlo se :) Ale nejvíce mě zaulaja osmička :) Ta bříza a červené kuličky se k sobě moc hodí! :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Hlasujem za 8 , milujem brezu.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí moc číslo 6 - Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Já dávám hlas číslu 2. A 15 si podle mě zaslouží cenu za všech okolností i mimo soutěž.

    OdpovědětVymazat
  12. Vše je moc pěkné ,dávám č. 11 :-) Hanina

    OdpovědětVymazat
  13. Za mne bezesporu cislo 4,miluji cistotu severu a pritom sala kapku utulnosti.Jinak ocenuji vsechny dekorace,cokoliv s cim si da clovek praci.
    Krasny slunecny den Luci.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  14. Číslo 4 u mňa vyhráva na plnej čiare. Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. já to vidím také na 8 moooc pěkné

    OdpovědětVymazat
  16. Je moc těžké vybrat. Vše je moc hezké.
    1. rozhodla jsem se pro 4 - jednoduchost v barvě, prostě černá s bílou
    2. dekorace číslo 5 - mám moc ráda šišky
    3. číslo 8 - krása přírodního materiálu

    OdpovědětVymazat
  17. Já dávám patnáctku-nejmladší účastník a tipuji že to je Kubuš od Rosičky, nevím zda je to tak, ale tipuji! Jinak 8. je taky krásná s břízou.

    OdpovědětVymazat
  18. Já hlasuji pro 8.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne, ťažko sa rozhodnúť...
    Hlas dávam 11
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  20. Dávám na první dojem a to se mi nejvíc líbila 8. Martina

    OdpovědětVymazat
  21. Nebudu hlasovat pro sebe, takže dávám hlas věnci, tedy č.6, je opravdu krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny výrobky jsou krásné, ale jen jeden má prim a to..........č.8 :-)
    Romana Kleinmannová

    OdpovědětVymazat
  23. Samá krása, ale u mě to vyhrává na celé čáře......................č.8:-D

    OdpovědětVymazat
  24. Svůj hlas dávám č. 8.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  25. Dávam hlas číslu 11.

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  26. Tak a jestli můžu hlasovat, když soutěžím, tak já hlasuji pro 12. Ty jednoduše zdobené perníčky mě fakt dostaly :-)

    OdpovědětVymazat
  27. dávám hlas č.14

    OdpovědětVymazat
  28. Spojení pěkného nápadu a kvalitní fotky je jasný vítěz č. 8.

    OdpovědětVymazat
  29. Hlasuji pro foto č.2

    Květule

    OdpovědětVymazat
  30. 14 je podľa mna vianočný nápad číslo jeden. Hlasujem za 14. Stanusqa

    OdpovědětVymazat
  31. Dávám hlas 8. Losara

    OdpovědětVymazat
  32. Hlasuju pro č. 11. Alena H.

    OdpovědětVymazat
  33. Hezky české 14. a 15. Vokopka

    OdpovědětVymazat
  34. Hlasuji pro č.8. Marcela

    OdpovědětVymazat
  35. Svůj hlas dávám č. 2, 4, 6, 8. Je to všechno tak úžasné!!! Naladilo mě to na Vánoce! A.

    OdpovědětVymazat
  36. Dávám svůj hlas číslu 8. Moc pěkné, přímo naturální :)

    OdpovědětVymazat
  37. Těžké rozhodování - nakonec svůj hlas dávám číslu 2

    OdpovědětVymazat
  38. Dala jsi nám těžký úkol Lucko:-)....mně se líbí č.4 a 8

    OdpovědětVymazat
  39. dávam svoj hlas cislu 15. je mozne este poslat do sutaze foto?asi nie..uslo mi to :)

    OdpovědětVymazat
  40. Luci, je to těžký, ale za mě teda číslo 8.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  41. U mě vyhrává č.14 - jednoduché a krásné. Hezký advent. Jitka

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den,
    hlesuji pro č.11.

    OdpovědětVymazat
  43. Hlasuji pro cislo 2. Moc hezké
    Alenka

    OdpovědětVymazat
  44. 11 mě dostala na první pohled! Iveta

    OdpovědětVymazat
  45. Moc všem díky za hlasování....u pravidel soutěžě mám, že se může hlasovat do 5.12, takže bohužel poslední dva hlasy nepočítám, ale i tak díky! Mějte všichni krásné dny!!!

    OdpovědětVymazat