19 prosince 2013

v posledním...

...předvánočním týdnu...



...se červená stěhuje už i do obýváku :-)



Přeji krásný čtvrtek blogerky!

Nestíháme...
... mám ráda Vánoce i předvánoční atmosféru...
...jen nemám ráda to, že obchody , úřady a místa , která bývají prázdná...
...jsou najednou plná lidí a všechno trvá minimálně dvakrát tak dlouho!

Dnes jsem byla asi hodinu na poště...
...prvních 15 minut všichni ve frontě remcali a tvářili se nepříjemně...
...nadávali, že je otevřené jen jedno okénko (chodím na nejvzdálenější poštu ve městě, právě z důvodu, že tam bývá málo lidí )...
...než přišla kouzelná babička o berlích...
...nejprve jsme ji všichni poslali sednout ...
...a pak jsme ji všichni pustili před sebe až na začátek fronty...
... paní všem pěkně poděkovala a řekla , že si ráda počká až na ní dojde řada...
...a že si ráda chvíli pobude mezi lidmi a popovídá ...
...v tu ráno nikdo nenadával ani neremcal...
...lidi si začali povídat se starou paní i mezi sebou...
...a chvílemi to vypadalo, že to ty, na které už přišla řada, i mrzí...
...že si budou muset vyřídit své a vyrazit vstříc předvánočnímu shonu :-)))


Zítra mají Vánoce u Adama ve třídě...



...tak budou mít žáci nejen něco na zub...



...ale i na čtení...


...přečíst tohle cukroví by měli zvládnout raz dva :-)



A jak jsem psala už v úvodu...


...červená se nám pomalu , ale jistě...


...stěhuje i do obýváku...



...ten čeká jedna změna, vlastně dvě...
...nic velkého, ale doufám, že to stihneme během zítřka zařídit :-)



Mějte krásné poslední dny pracovního týdne!

20 komentářů:

  1. Mila Lucko, cervene to u vas moc slusi. Mimochodem, zaujala me vyska ve ktere je zaveseno to krasne cekadlo. To je zamer, aby nebyl predcasne vyplenen? Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko díky...a ano...uhodila jsi hřebíček na hlavičku:-) Krásné dny!

      Vymazat
  2. Teda Lucko, já jsem sice minimalista a tolik dekorací a věcí bych kolem sebe nezvládla, i když bych nakrásno chtěla, ale musím říct, že váš vánoční interiér se mi strašně líbí!!! A troufám si říct, že je nejhezčí, co jsem zatím kde na blozích viděla. Ta červená je tak úžasná! Beru si Tě za vzor na příští Vánoce a červenou zařadím mezi svoji bílo stříbrnou klasiku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro...moc díky...těší mě , že někoho inspiruji :-) a už teď se těším na Tvoje červené Vánoce :-) Přeji krásné dny!

      Vymazat
  3. Moje oblíbená červená:-) Je u vás útulno!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to všechno naprosto dokonale! Jsme zvědavá na zítřejší proměnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie moc díky...no proměna je z důvodu Vánoc odložena na leden...tak doufám, že to klapne :-) krásné dny!

      Vymazat
  5. Ahoj Lucie, vašemu obýváku ta červená moooc sluší :) A ty plakáty od Šárky z MaMasionBlanche, tam skvěle pasují! Prostě jak kdyby byly navržené jen pro vás.
    Zrovna neočekávaně sedím v kavárně v Kolíně a vzpomněla jsem si, že vy snad bydlíte kousek že? Tak moc zdravím a přeju krááááásnééé vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko díky! Jé tak to jsi byla kousek...doufám, že jsi si kafíčko v Kolíně užila a přeji také krásné a hlavně pohodové Vánoce!

      Vymazat
  6. Luci, máš to moc krásně nazdobené. Ta červená u vás vypadá úplně dokonale, je radost se na ty fotky koukat!! Přeji příjemnou vánoční pohodu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, trochu jsem se jí bála, ale taky se mi nakonec líbí! Pohodové a krásné Vánoce!

      Vymazat
  7. Luci krásný příběh, nějak mě chytl za srdíčko...děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko , takových babiček by mělo chodit víc :-) Přeji krásné a pohodové Vánoce!

      Vymazat
  8. Milá Lucie, díky za příběh s kouzelnou babičkou...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc díky za návštěvu a přeji krásné a pohodové Vánoce!

      Vymazat
  9. Luci, krásný příběh a červená je u Vás moc krásná, hřejivá, vánoční... Krásné mrazivé dny ;-)

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lennko díky...nestíhám...dny už máme jarní :-))) krásné dny!

      Vymazat
  10. Luci, ztratil se mi komentík k minulému příspěvku ale to je fuk
    přeji tobě i tvojí (fákt dost velké) rodině krásné Vánoce.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tak to mě moc mrzí...a moc děkuji a přeji také krásné a pohodové Vánoce!

      Vymazat