celý den...

...nám dnes vydržela na některých místech námraza!


Tak se mi bude moc hodit kulich , který mi padl nejen do oka, ale  i na hlavu během nákupu v Tesco...
...a stříbrné vločky jsem tak taky nějak nemohla nechat bez povšimnutí :-)

Krásný večer blogerky!

Moc díky za hojné hlasování v soutěži!

Ještě se dnes vrátím k víkendu, kdy jsme poslední listopadový den dali za okno psaní pro Ježíška... 


...které si vyzvedl a za něj, nám tu nechal adventní kalendář, tak aby nám pěkně vyšlo těch 24 dní.
Letos si Adam psal tajně a obálku zalepil abych nevěděla o co si napsal a nakreslil...
...ale vím, že k mému překvapení chce kromě tanku a vojáčků taky ponožky, triko, svetr a džíny...
...chápete to ? měkké dárky:-)))...
...no já jsem jedině ráda :-)...
...a mimochodem opět jsem ten adventní kalendář netvořila...
...tak třeba příští rok :-)

venku vládne sice námraza...ale doma to kvete :-)



A dneškem nám začíná poněkud hektické období...
...jak už je to u nás zvykem...
...brzy nás čeká malý předvánoční výlet...
...týden ve Švédsku...
...moc se těším, jen budu muset definitivně přehodnotit plány na pečení cukroví :-)))...
...ale to nebude zas tak velký problém:-)


Mějte se moc krásně!




Komentáře

Unknown píše…
Lucinko,krasne rano,
mimochodem povsimni si casu,kdy pisi a to uz jsem s Matym tak hodku vzhuru....krasne jsi nafotila detailiky jinovatky spolu s kombinaci novych ozdobicek,ani jsem nepoznala,ze jsou to fotografie focene jinde.Taky se me moc libi kornouty,kalendar??Na jednu stranu ti cestu zavidim,tam ty Vanoce,resp.cas predvanocni musi mit snad jeste vetsi kouzlo,na druhou stranu si to v obdobi priprav,peceni,baleni darku a akci neumim moc predstavit,ale ty si ji kazdopadne uzij a mej krasne predvanocni dny.
Marie píše…
Příští rok už to budou dva kalendáře,to si mákneš.Tak si ty dny hezky užívejte.
Lucie Living píše…
waw, Katko ranní ptáče, dál doskáče:-)...já jsem dnes mohla být vzhůru buď od tří, kdy měl Adík malou nehodou do postýlky a nebo od čtyř, kdy nás zase probudil požární alarm (nevím nevím, ale nějak často zlobí....a ani si nejsem jistá jestli by při požáru opravdu fungoval :-) ), jenže jsme znova usnuli...a pak jsme měli problém všichni vstát v obvyklých 6 hodin :-))). Je pravda, že výlet před vánocemi je trochu čárou přes rozpočet, ale já už si za ta léta s mým mužem na tyhle nápady tak zvykla, že mě to už téměř nestresuje...holt bude o nějaké cukroví méně...a na předvánoční atmosféru a taky na naše přátele se moc těším :-) Moc díky a krásné dny!
Lucie Living píše…
Marie...to je pravda...ale příští rok, to budu doufám místo adventního kalendáře pro prcka, moci použít ještě dobroty z vlastních zásob, že bych si třeba pořídila očíslovanou podprsenku :-)))).... ještě mě napadly dudlíky, ale 24 to by bylo na jedno dítko asi trochu moc :-))). Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...