04 prosince 2013

Nezmrznu!!!



Krásný slunečný, ale mrazivý den, blogerky!



Pořídila jsem si nový kabátek. 
Doufala jsem sice, že seženu něco pěkného v oddělení pro těhotné, ale bohužel všechno mi tam bylo velké , teda hlavně přes ramena a rukávy, břicho , pokud budou moje váhové přírůstky pokračovat tempem, které nabraly za posledních 14 dní, tak to bych pak v klidu mohla schovávat ve velikosti XXXL :-))).


Ale tenhle bundo-kabátek mi padnul do oka v C&A a ani není pro těhotné...


...přes břicho mi teď sedí parádně, dokonce ještě s rezervou...



... v tom kabátku se to ani nezdá, ale fakt tam už je ...



...kabátek se hodí jak ke sportovnímu oblečení, tak si myslím, že bych ho mohla vzít i k něčemu elegantnějšímu...


...a kulich k němu sedí taky ne ?

Jedinou malinkatou "vadou" je, že pokud je můj nový kabátek někde přehozený přes židli, tak mi hrozně moc připomíná flaušovou, zateplenou košili, našeho dědy :-)))...
...určitě je znáte ...
...náš děda, tedy můj taťka, ji nosí ať je zima nebo léto :-)...
...jen o eleganci, se u té košile, moc mluvit nedá :-))), jinak děda je samozřejmě elegán :-)!

Mějte krásnou středu!



18 komentářů:

  1. Luci, kulich i kabátek ti moc sluší, je takový pěkný mrkatý a bříško v něm fakt ještě není vůbec vidět.Jo a ten kostkovaný kabátek má můj manžel taky a ne a ne se s ním rozloučit, tisíckrát zašívaný u kapes, podšívka taky, ale on ho prostě nevyhodí ani za nic na světě, je to jeho nejoblíbenější celoroční pracovní kabátek.
    přeji ti hezký den
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko díky , no jo ti chlapi :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  2. Luci, kulich je senzacni a na prvni fotce jsem si rikala.. WOW, co je to za kocku :) Slusi moc a kabat je vazne moc skvely.
    Moc pekny den
    Marketa

    P.S: brisko trosku poskocilo, od minula...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketo díky, řekla bych celkově moje váha dost poskočila za poslední dny :-) Krásné dny!

      Vymazat
  3. Lucie, jste krásná maminka. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Kabátek se povedl! A myslím, že ten kulich a rukavičky k tomu - fakt super! A pupík teda poskočil hezky, to mají holky pravdu! Doufám, že se jeho obyvateli vede uvnitř dobře (i když - o tom nepochybuju!!!). Hezké odpoledne! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie , moc díky a podle všeho miminko je spokeojené...doufám že u tebe taky vše v pohodě? Krásné dny!

      Vymazat
  5. Jéé, Vám to zase sluší! Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Holky , moc díky z kabátku mám fakt radost! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Luci Tobě by slušel i pytel, ne že by kabátek vypadal jako pytel :-)) Je nádherný a fakt moc sluší, jsi kočka! A krásně ladíte a užíváte předvánoční čas ;-) A můj taťka tu košili nosí taky, od jara do zimy :-))
    Měj se krásně

    Lenka

    OdpovědětVymazat