k narozeninám...

...jsem toho dostala opravdu hodně!


Dobré ráno, blogerky!

Doufám, že se máte kam dnes schovat, před horkým sluncem!

Asi jsem byla moc hodná, že jsem toho tolik dostala:-).
Ze všech darů, jsem měla největší radost z krásné kytice růží...


...je jich 37!
Tak se je snažím před horkem a sluncem, ochránit, aby mi co nejdéle vydržely.

A dalším nej nej darem je ...
deka Pia Wallen

...deka!
Ano v tomhle počasí:-)))!

Ale protože ráno vstáváme opravdu časně...



... a rána jsou celkem chladná...
...hodí se mi výborně, při čekání, než vstane celý dům...
...a nebo ...
...když, jak by řekla jedna moje kamarádka, si dotahuju spánkovou linku ...
...ta, by prý měla být nepřerušovná, minimálně 8 hodin a každopádně sudý počet hodin:-))) ...
...tak nějak nám to vysvětlovala, když jsme ještě jezdívaly s partou na hory, my bez dětí a přesto (nebo možná právě proto), jme toho moc nenaspaly...
...ale ta moje, spánková linka, je momentálně trochu čerchovaná :-).


Horké dny trávíme hlavně ve stínu stromů, já občas i v bazénku, který po návratu ze školy obsadí Adam s kamarády a to už je tam trochu narváno :-).
V domě, se dá momentálně být jen v přízemí, v patře máme obrovskou saunu, takže i v kuchyni se snažím pobyt minimalizovat.
Jak si "užíváte" horkých dnů vy?

Mějte krásnou středu!










Komentáře

Lezarts píše…
Krásné dárky!
Nejlépe je u nás v kuchyni, zde je výhoda v takovém to počasí, starých a vlhkých částí domu:-)
Veronika píše…
Lucie, deka je i mým favoritem, malou šedou bych chtěla pro Amálku a nám velkou černou! A souhlasím, že růže jsou stejně nej! :) Tipuji, že jste ještě dostala 'domečkovou' polici z Nordic Day... třeba mi to potvrdíte (nebo naopak vyvrátíte) v některém z vašich příštích příspěvků. Těším se, Veronika. :)
REDNEVAL píše…
Lucinko!
všechno nejlepší!!! Růže jsou překrásné a deka!!!! v šedé je nádherná!!!
Tak ať se pod ní příjemně dotahuje spánková linka.
Hezký den- ve stínu!
Jarka
Taky chci mít starý a vlhký dům, aspoň na chvíli! :-) Lucko a Tobě opožděně vše nejlepší k narozeninám, ať ti kluci dělají jen samou radost.
Táňa píše…
Růže jsou opravdu krásné. V pátek jsem je měla doma také a nepřežily v tom horku do pondělí. Máme tady dnes děsné vedro a to mě čeká odpoledne zasedání Zastupitelstva, uf snad to zvládnu. Lucie, přeji pěkný a pohodový den.
Bára píše…
Horké dny trávím učením, ale vychytala jsem systém zatahování závěsů a otevřených oken, že i když je vedro, tak mi tu alespoň trochu profukuje ;-) Kytice růží je doopravdy nádherná! Dodatečně tedy přeji všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví a ať ti tví chlapi nezlobí ;-) bára.kára blog
zcdl píše…
Lucka, vsetko najlepsie... krasne darceky...uzivaj si krasne dni, pa Zuzana
Lucie Living píše…
Moc díky a ideální je jen část domu vlhká, celý rok řešíme, jak to udělat, aby to tam nevlhlo a jen pár tropických dnů jsme za tu místnost vděčni :-)))
Lucie Living píše…
Veroniko...správný tip :-))). Deka je super, krásně se do ní chumlá :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jarko děkuji, taky jsem váhalajestli černou nebo šedou, ale šedá sem jde líp :-)....už se těším až zas někdy bude ta linka bez přerušení :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Táňo, já je mám většinu dne v přízemí, kde je chládek a zatím jsou stále krásné. Doufám, že jsi vedra přečkala v pohodě! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Báro moc díky a přeji ať jde učení samo...už se to chylí ke konci. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Zuzano moc děkuji! Taky přeji krásné dny!
Unknown píše…
Luci...dotatecne vse nej a chvalim darky..samo,ze nejvic ruze.My horka travime na zahrade a hlavne zastresene velke terase u naseho jezera,kde mame opravdu stin a prijemno,takze u nas nastetsi neni problem.Dokonce muzu i v dilne natirat,protoze tam je obzvlaste chladek vzhledem k oknu na sever..Uzivam si tento horky tyden doma bez deti..relaxem a oblibenou praci.
Lucie Living píše…
Katko , moc díky! Už uvažujeme také o zastřešení terasy, ovšem s vedrem to nepomůže , protože je na jih, no a užívat si bez dětí paráda! Tak si to užij !

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...