08 června 2014

Dneska...

...37 !

Krásný nedělní večer!


Ráno jsem byla poprvé od porodu zase běhat (taky doufám, že ne naposled :-))) ) ...



...po návratu domů mě čekalo překvapení...




...to mám ale šikovný kluky :-)))!

Měli jsme super celý víkend, akcemi hodně napěchovaný, snad se mi podaří probrat se fotkama a o nějaké se podělit:-).
Dnes jsem ráda, že jsem stihla post, dám si asi pátou sprchu :-))) a jdu do hajan...
...minimálně na dvě hoďky :-))), uvidíme kolik dostanu spánku od Maxe k narozkám:-)))!

Mějte dobrou noc a zítra pěkný start "horkého" týdne!






35 komentářů:

  1. Lucinko, želám Vám všetko najlepšie...nech sa Vám darí...Maca

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie, přeji krásné narozky!

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, k narozeninám vše nej, na svět se stále směj a dobré lidi kolem sebe měj ... Ze ♥ Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, všechno nejlepší, hlavně zdraví a optimismus ! Máte narozky jako moje dvojčata, takže si Vás budu pamatovat ! Ráda chodím na Vaše stránky ! Šá

    OdpovědětVymazat
  5. Vše nej...milující rodinu a hlavně zdraví ! Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám! A u té příležitosti si Vás dovolím požádat...nemohla byste dělat v oslovení na začátku blogu čárku? Máte tu krásně, ale tohle mě vždy spolehlivě odradí a že jste v tom vytrvalá! :-) Je rozdíl mezi "krásné odpoledne blogerky" a "krásné odpoledne, blogerky". To první říká, jaké máte Vy odpoledne, to druhé je pozdrav...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono v celém blogu je dost hrubek vždy :-) Až mi to rve, pomyslně, uši. Jsem ráda, že nejsem jediná.

      Vymazat
    2. Moc díky, pozdrav určitě napravím :-) a o ostatní se pokusím...v každém případě mám syna v první třídě , takže opáčko si dám tak jako tak :-))) ...Adam má taky raději matematiku!
      Krásné dny!

      Vymazat
    3. Moc mě těší, že jste se neurazila! Hned to v novém příspěvku vypadá líp! anonym č. 1

      Vymazat
  7. Opožděně...vše nej...k narozeninám

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, dodatečně všechno nej! I kdyby dárky nebyly, myslím, že to překvapení s balónky a nachystanou oslavou bylo nad všechny dary!!! Jsem zvědavá, kolik spánku teda Max nadělil :-) Pěkný den, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Lucie,
    dodatečně krásné narozeniny, hodně zdraví a spoustu báječných chvil s Vašimi muži! :-)
    Lucie z Kolína

    OdpovědětVymazat
  10. Lucie, wow, to máte fakt šikovné kluky! A těch dárečků, doufám, že se nám pochlubíte! Vše nejlepší!
    Olga

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Lucie,
    i ode mě vše nejlepší k narozeninám,hlavně hodně zdraví, štěstí,lásky a spokojenosti do dalších let:) ♥
    Kluci jsou skvělí,takhle nádherně to pro vás nachystat.
    Mějte se moc hezky , těším se na další příspěvek.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Lucie,
    Vaši kluci Vám připravili opravdu krásné překvapení. Připojuji se k dalším gratulantům, hodně štěstí,
    spokojenosti a hlavně zdraví......................

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Lucie, všechno nejkrásnější k narozeninám ať jste stále v pohodě, všichni zdraví a šťastní! Zuzka K.

    OdpovědětVymazat
  14. Vše nejlepší a spoustu zdraví a lásky, do dalšího "tvořivého "života:-))) Je vidět, že jsi si kluky dobře "vychovala", jsou machři!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Lucie, to je dárků! Jak pro celou rodinu pod vánočním stromkem:-) Přeju všechno nejlepší, radost, zdraví, čas a klid na běhání a ostatní libůstky. Krásné narozeniny blíženko:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný pondělní den Luci, dodatečně Vám přeji všechno nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a dobré nálady. Kluci jsou báječní. Krásné sluníčkové dny, páček P.S. Jsme stejný ročník 77, jen já jsem 1.7. :-)))

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Jé Luci, my máme narozeniny ve stejný den ;-) Přeji Ti vše nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno nejlepší a spoustu radosti s rodinou přeje Renata.

    OdpovědětVymazat
  20. Lucko, krásné narozeniny hodně zdraví a radosti ........ užívej si každý den naplno. Hanka

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Medardko, taky jsem včera oslavovala, jen trošku vyšší číslici... tak všechno nejlepší, ať se ti daří!
    Eva6

    OdpovědětVymazat
  22. Luci, velká gratulace, vše nejlepší, zdraví, lásku a pohodu a hodně času na běhání, spánek a tvoření, přeje Markéta

    OdpovědětVymazat
  23. Taky se přidám a přeju krásné narozeniny! :)) Btw další blogerka blíženka, je nás docela dost - já slavím zítra :D a vím o minimálně dalších čtyřech ;))

    OdpovědětVymazat
  24. Luci, tak to Ti prajem všetko najlepšie k narodkám, veľa zdravíčka, lásky (od Tvojich troch chlapov) a rodinnej pohody. Andrea

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Všechno nejlepší... Dneska slaví i moje mamka :-). Tak ať kluci nezlobí...

    OdpovědětVymazat
  27. Lucko, vše nej a nej k narozeninám .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  28. Luci, všechno nejlepší. Potěšilo mne, že jsi stejný ročník. :)

    OdpovědětVymazat