z louky...

...a taky z oblíbeného eshopu!

Přeji prima pátek 13. !

Jste pověrčiví? 
Já moc ne, ale černý kočky, běžící mi přes cestu, ráda nemám :-)!

Ale pátek 13. mi nijak zvlášť nevadí, číslo 13 je totiž moje šťastné číslo...
...aby taky ne, když 13. prosince slavím jmeniny...
...ale do prosince daleko (naštěstí !), venku je nádherné letní počasí...
...a na loukách,  spousta kvítí...


...a do nové vázy ...



...z oblíbeného eshopu MA MAISON BLANCHE ...
...ten asi nemusím představovat a možná víte i to, že tenhle eshop  končí a tak máte do konce června, možnost posledních, opravdu výhodných nákupů !!!



Já jsem si tam, kromě vázičky MADAM STOLTZ a dřevěných matrjošek BROSTE...
...což je výborná dekorace a hračka zároveň  (Adam je z nich nadšený ), 
pořídila ještě svícen, ale o tom zase příště...
...zpět ke kytici :-)))...



...na lučním kvítí je skvělé to, že když mi některý druh v kytici uvadne...




...stačí vyběhnout ven, natrhat něco jiného...




...a kytice je zase jako nová :-)...




... a některé luční kvítí vydrží opravdu dlouho...


...a tímhle obměňováním, vydrží dlouho i kytice :-)!


Mějte se krásně a užijte si pohodový víkend!

Komentáře

Radka píše…
Lucie, máte krásný blog i bydlení...ráda k Vám nakukuju jen tak pro potěchu oka a duše a nebo i pro inspiraci...kytička je krásná...také mívám občas ve váze...je krásné, jak obyčejný "plevel" dovede zářit...pěkný letní den...Radka
Natali1306 píše…
Luci,krásné fotky jako vždycky a kytičky z louky a ze zahrady mám nejradši.Zrovna ted máme na stole zvonečky,před týdnem to byly pivonky...
Jinak číslo 13 mi nikdy nevadilo.Dcera se narodila 13.6. - dnes má 4 roky a syn 13.3.2013:-)Od té doby je to moje štastné číslo.
Mějte se moc hezky,užívejte sluníčka a at se vám všem daří Mirka
REDNEVAL píše…
Lucinko,
není nad luční kvítí...mám ho od jara- protože mám to štěstí, že jej mám taky za humny...
A když je ještě v krásné vázičce!!!
přeji hezký pátek (13.!!!) a pohodový víkend!!
Jarka
Unknown píše…
Lucie,
luční kvítí ve váze je krásné...takové milé, domácké a útulné...já mám právě teď ve džbánku řebříček :-)
A pátek 13.? Pro mě zatím vždycky prima - na gymplu jednička ze čtvrtletní práce z matematiky, na fakultě jednička z jedné z nejtěžších zkoušek studia a pátek 13. před bez měsíce dvěma roky - náš malý Michal :-)
Mějte se krásně nejen v pátek 13.!
Lucie z Kol.
Anonymní píše…
Lucie, dobrý večer a díky za tak krásné fotky..
bohužel nemám to štěstí,aby mi za domem kvetly luční kvítí ,ale kdyby jo tak trhám každý den:) jsou totiž nádherný.. a v té vaší váze naprosto dokonalý:)
mějte hezký víkend,
Petra
Martina BARABASCA píše…
Taky je mám nejraději, s tou vázou naprostá dokonalost :)
Bára píše…
To je krásné kvítí, podobné jsem přinesla před dvěma týdny domů. Miluju luční květy! A vázička je taková roztomilá :-) bára.kára blog

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...