25 června 2014

v rychlosti...

...od nás!

Aneb familypost :-))).

Poslední školní týden je náročný, hlavně pro našeho nejmenšího. V pondělí jsme cestovali až do Hradce Králové na promoci mojí sestře...





... tak třeba to jednou budeme absolvovat i s klukama:-))).

V úterý přijela babička a teta z Holandska a tak jsme je vyzvedli v Praze a dovezli k nám...


...podala jsem instruktáž, jak u nás opékáme buřty...

Holanďani pečou buřty :-)))

...je to sranda, ale cizinci tohle moc neznají a největší problém jim dělá fakt, že se buřt jí rukama :-)))...




...ale většinou pomůže, když jim nandám porci na malý papírový tácek, přidám vidličku a nůž a nejí se u stolu...
...nakonec všichni s radostí uvítají příbor králů :-)))...



...v mezičase trénujeme s Maxem zvedání hlavičky...
...někdy už mu to moc dobře jde...
...ale někdy...
...i když se brácha na hlavu staví...


...Max si plete hlavu se zadnicí:-))).

Dnes jsme vzali babičku a tetu na výlet do Kutné Hory...







my si dávali v klidu kafe, zatímco Adam sbíral suroviny na předkrm :-)))


...výlet se moc líbil a babička by měla jezdit častěji, navštívily jsme spolu několik výstav v galerii a moc mě to s ní bavilo, babička totiž taky maluje a vystavuje a tak mě potěšilo, jak jsme se shodly v názoru na umění.

Maxovi se ale naše neustále cestování moc nezamlouvá a tak zítřejší procházka Prahou bude bez nás, ale jeden významný pokrok musím zmínit...
...měla jsem možnost spát 5 hodin v kuse!!!!!
Z pondělí na úterý!!!
Chápu , že pro někoho , by tahle délka spánku nebyla zrovna výhrou, ale od 10.4. byl můj nejdelší spánek 3,5 hodiny, tak potom 5 hodin v kuse ...
...to je pro mě výhra v loterii!!!

Mějte dobrou noc a zítra prima čtvrtek!!!

18 komentářů:

  1. Lucko, obdivuji tu vaši výdrž. Padla bych nevyspáním, natož ještě výlet, promoce a návštěva. Jak to děláte? Jak je vidět z fotek, zážitky jsou to ale nadmíru pěkné, tak si je užívejte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňo, ohledně spánku je to asi tak, že člověk si zvykne na všechno, nejhorší byly první tři dny po návratu z porodnice a pak už to není tak hrozný:-))), ale občas při krmění Maxe vytuhneme oba :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  2. Lucka, ale zvládate toho neskutočne veľa ... klobúk dolu. Váš život je neskutočne bohatý a vždy sa teším, čo nového sa zase od Vás dozviem. Viem, čo je to v noci nespávať, mám dvoch synov, jeden je už dospelý, druhý v puberte, ale ako bábätká ma tiež v noci každú chvíľu budili. Aj teraz mi príde skôr čudné, keď detičky v noci spia, lebo ja som s mojimi zažívala pravý opak. Treba ešte chvíľku vydržať, nakoniec sama viete, že to proste stojí za to! Tak prajem krásne leto a veľa energie!

    Silvia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvie moc děkuji, energií mi sice občas bere, ale často i dodává právě Maxík :-))). Přeji krásné dny!

      Vymazat
  3. Jéé Kutnou Horu mám moc ráda! Naposledy jsem tam byla v dubnu 2012, měla bych to napravit. Krásné léto, Lucko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro , KH je krásné město a když vyjde počasí , tak to nemá chybu! Krásné léto i tobě!

      Vymazat
  4. Milá Luci, s tím spánkem to mám stejné;). Moc hezké fotky, ta, kde krmíte Maxe a usmíváte se s babičkou jedna na druhou je skvělá. Synové budou mít díky Vám krásnou fotodokumentaci. Mějte se báječně, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko díky, no o fotky v době digitálů opravdu není nouze:-))). Ale díky blogu mám množství fotek trochu víc pod kontrolou:-). Krásné dny!

      Vymazat
  5. Luci Vy jste ale nádherná rodina ;-) Sestře gratulace k promoci. Kutná Hora je nádherné město. Má zvláštní kouzlo... a nevyspání, to přejde. Musíme to vydržet ;-) Já jsem si říkala, že Sáře je rok a půl, že se už vyspím. Ale mám pocit, že jsem spala lépe, když byla maličká :-) Ale ono to tak rychle letí, ještě rády budeme vzpomínat na kruhy pod očima :-))

    Krásné dny Luc

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko moc díky, sestře vyřidím :-). Ale jo, vždyť jsem věděla do čeho jdu a že s mimčem toho spánku moc nebude :-)))...a to musím ještě Maxe pochválit, že je to pohodář a nijak zvlášť brečící mimino:-). No ono tohle nevyspání je asi ještě pohoda oproti tomu až nebudeme spát během jejich puberty :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  6. Se nezastavíte, teda! A gratulace k pěti hodinám spánku - Juli taky občas "dovolí", aby mami spinkala déle. Jenže jak jsem v noci nastavená na 3 hoďky, tak se pak sama budím a hlídkuju, kdy se vzbudí i ona :-)
    A gratulace sestře k promoci! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie díky, ale taky jsem se probudila, ale když se Max nebudil nedělalo mi nejmenší problém zase zabrat :-))). Sestře vyřídím , moc díky a krásné dny, přeji!

      Vymazat
  7. Luci, to jsou úžasné fotky! Je vidět, jak jste si se všemi příbuznými blízcí a jak je vám spolu dobře. A to je to nejlepší... Jen tak dál!

    PS: doufám, že sis delší spánek pořádně užila ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso moc díky! Jo užila jsem opravdu každou minutu spánku :-)))!!! Doufám, že Max bude v nastaveném trendu pokračovat a spánek se bude prodlužovat...není nad to dobře se vyspat!!! Krásné dny!

      Vymazat
  8. Luci, jste neskutečně akční , fotky jsou super,v kutné Hoře jsem nikdy nebyla, ale určitě je tam krásně.
    Jste si hodně podobná se sestrou a máte krásnou maminku:) a je fajn,jak pěkné vztahy máte v rodině,to se vidí málokdy v dnešní době.
    5h spánku věřím ,že bylo opravdu zasloužených a byla jste za ně ráda.
    Krásný víkend a těším se na další fotky a psaní....
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Lucinko máš krásnou rodinu. A to nevyspání je asi pro každou mamču normální.Všechny jsme si to užily:))). Gratuluji sestře. Hodně zdravíčka a štěstí přeje Irma.

    OdpovědětVymazat
  10. What im missing in the picture and Lucy you kind of look like my grandma in a good way and I can't believe my father has fray hair or at least is finally accepting it

    OdpovědětVymazat