pařáky...

...jsme přečkali venku...


...ve stínu stromů!

Krásný čtvrtek, přeji!

Tak podle mapy srážek na idnes, včera navečer, spadlo alespoň pár kapek v celé ČR...
...tedy kromě Kolínska!

U nás ani kapka !

Takže dnes ráno opět běh...
...tedy ten, kdy nejde ani tak o sport, ale o to, oběhnout s hadicí terasu a moji "zahradu" dřív,
než sem začne svítit slunce :-).

Naštěstí dnes už se občas sluníčko schová za nějaký ten mrak a tak i trochu na to ochlazení dojde!

O víkendu jsme vytáhli starý bazének a doufali , že nebude zpuchřelý, nebo prasklý...
...byl v pořádku a byli jsme moc rádi, že jsme ho našli.

Hlavně děti byly rádi (nejen naše :-))) ) a téměř ho neopouštěly :-).



A konečně došlo i na to ovoce...



...ovšem natrhat si mističku jahod nehrozí, Adam sklízí rychleji, než jahody dozrávají :-)...


...Max jahody zatím neřeší a užíval si na "naháče"...



...buď na zemi nebo v kočáře...


...s nezbytnou výbavou :-) (hlavně ta káva pro maminku je nezbytná) ...


...a o hlídání mám taky postaráno!


Mějte pěkný den !



P.S.:  Často se mě ptáte na značku fotoaparátu a já to vždycky zapomenu napsat, takže je to Canon EOS 700D a objektiv EFS 18-200mm  :-)

Komentáře

Renata píše…
Vždycky mě potěší, když nafotíte to svoje robátko, naše holčička strávila horké dny podobně. Mějte se moc hezky.
Majka píše…
Luci, to je pohodička. A Max si to maximálně užívá.
krásný slunečný den Majka
Bára píše…
Krásné fotky - nádherně dokreslují atmosféru. Ty stromy závidím, já na bytě trpím, místo bazénku jsem si nohy dala do kýblu a místo dečky mám namočenou utěrku vychlazenou v lednici :-D bára.kára blog
Anonymní píše…
Synček je krásny, je z neho správne baculaté bábätko...
Veronika píše…
Luci, tak koukám, že jsem to tipla správně a domeček už visí i se super hrníčky/dózami Design Letters. Taky máme...:) Mějte se... Veronika :)
Lezarts píše…
Jak je vidět, Max si to vedro užíval v pohodě.-)))Tak to je zajímavé u nás včera docela pěkně sprchlo, na Kolínsku:-) Jak se zdá stačí jen několik km a je to jinak. Nám by se bývalo hodilo, kdyby to spadlo jinde, oslavy jsme museli přemístit do domu:-.D!
Anonymní píše…
Max má úžasnou pohodičku :) krásně roste ,je z něj pěknej klučík :) A vám to taky moc sluší, vypadáte báječně.
Vedra byly šílený,dneska příjemná změna ,brala bych déšť,aby se pročistil vzduch..
Přeji krásný zbytek večera,
Petra

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...