mišmaš...

...z víkendu!

Krásné pondělí, blogerky!

Tak jaký jste měly víkend?
Odpočinkový?

U nás by se dalo říct, že byl "odpočinkový", ale jsem po něm celkem utahaná :-))).

Dnes jen foto mišmaš ...

ještě z pátku 13. ...10 min. před půlnocí :-)


...když jde Max do kočárku, deku pod stromem obsadí školáci a školkováci ...



...v potoce máme raka, na fotce není vidět jak je velký , ale podle odhadu má kolem 25 až 30 cm, což se nám na " naše poměry" zdá hodně...
...nevíte kolik tak může měřit rak v potoce? 
Má takový kožich z řas , tak možná když by ho sundal byl by menší :-))), ale i tak ...
...kamaráda mého muže hned napadlo, že ho uvaříme...
...to by ovšem neprošlo u Adama a tak si žije dál  v tůni, kam mě, letos teda nikdo nedostane :-)))...


...nechybělo "víkendové bráškování"...


...když svítilo sluníčko, popoběhla jsem zase kousek kolem domu...




...myslím s foťákem :-) ...

...a taky jsem stihla, konečně, letní údržbu...


...teď mě tak napadlo...


...že bych taky mohla přezout na letní pneu auto :-)))...



...Maxovi jsem složila hrazdičku po Adamovi...



...Maxe zas tak moc nezajímala...


...ale Adam si vyhrál :-)))...

...a na terase kvete a voní...


...levandule. Když vidím, jak se jí tam daří, tak jí asi ještě přidám, nevyžaduje moc údržby , ale parádu nadělá:-) ! 

V neděli jsme ještě stihli navštívit Kmochův Kolín a odpoledne  vyrobit jedno pěkné DIY, pro pohodu na zahradu, ale nejprve se musím prokousat fotkama, pak vám to ukážu!

Mějte se krásně!


Komentáře

rêve de vivre píše…
Luci pohodička pohodová u Vás. Maxík je teda už riadny chlap. Krásne fotografie. Andrea
Bára píše…
Krásný víkend jste měli! Fotky jsou parádní a pan rak, ten je úžasný. Naprosto mě odzbrojila už na začátku ta fotka úplňku! Tak se už těším na fotky z DIY. bára.kára blog
Anonymní píše…
Dobrý den,Lucie,
měli jste parádní víkend, krásné fotky,u vás musí být nádherně ,z fotek dýchá pohodová atmosféra .
Já měla víkend odpočinkový .
Přeji hezké pondělí a těším se na další příspěvek.
Petra
Anonymní píše…
Ten rak je mega obrovský ,fuj ,tam bych nesáhla do té tůňky:)
Petra
píše…
Krásný rak' určitě bych ho nedovolila sníst !
Lucie Living píše…
Andreo díky, moje obava o Maxovu váhu, byla opravdu zbytečná...i když abych se za chvíli nestarchovala, že je moc těžký :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Báro dík. Z fotky úplňku mám taky radost, fotila jsem v polospánku a na hodně daleko :-)Krásné dny!
Lucie Living píše…
Petro díky...no my toho o víkendu taky moc nenadělali, ale nějak mě zmohl :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
:-)))...no a vloni jsme tam plavali...já se asi letos taky neodvážím.
Lucie Living píše…
Jarko , vždyť my bychom ho taky nesnědli :-)))...ani nevím jak bych ho měla připravovat :-))) a Adam by se potom odstěhoval:-) . Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...