po náročném...

...víkendu!



Pěkný pondělní večer, blogerky!


Nejprve, moc děkuji za gratulace a všem blížencům (hlavně tedy blíženkyním :-) ), přeji také všechno nejlepší (a že vás je :-))) ) !

Doufám, že vedra zvládáte v pohodě?

Já jsem teď moc ráda, že ve spodní části domu, je krásný chládek a Max si tam během dne schrupne...
...dnes jsme si schrupli oba:-))). 
K narozkám ,mi moc spánku nedal, ale celý víkend byl zlatý!

Ze soboty.
Už dopoledne jsme vyrazili do Peček, na výstavu modelů vláčků. Fotky nemám, bylo tam trochu moc těsno na kočárek a tak jsem tam nechala Adama s mužem a jeli jsme se s Maxem podívat po okolí.

Pokud máte malé kluky, tak výstavu doporučuji,  koná se každý rok (více info najdete tady) a myslím, že modely železnice nadchnou nejen ty "malé" kluky:-).

Zatímco se kluci kochali prohlížení vláčků, my s Maxem,  jsme našli pouť...


...to jsme  nemohli nechat bez povšimnutí...


...Adam mi chtěl vystřelit růži z papíru...


...a po tom, co mu taťka pomohl mířit, se zadařilo! Mám růže tři :-)

Potom už jsme spěchali na  hlavní akci dne...



...pirátský dětský den na zámku v Ratboři...


... hotel  chateau Kotěra obsadili piráti!
A některé, bych opravdu nerada, potkala sama v noci :-)))

Tahle akce se na zámku konala poprvé a nám se moc líbila.

Vstupné bylo dobrovolné a pro děti byli v zámeckém parku rozmístěny stanoviště, kde pod přísným dohledem pirátů děti soutěžily, sbíraly razítka a pak si vyzvedly ceny , podle toho kolik nasbíraly razítek.



Všechno bylo moc pěkně organizované a prostor parku s pěkně upraveným trávníkem a stínícími stromy, byl v parné sobotě, ideálním místem pro zábavu i odpočinek.




My jsme se zdrželi až do večera. Zatímco Adam ještě stihl využít bazén u hotelu...



...já jsem pořídila pár fotek z parku a různých koutů v zahradě...












...během lovení fotek bylinkové zahrádky...





...jsem ulovila i snímek kuchaře, který si zrovna přišel pro čerstvé bylinky na nějakou dobrotu :-)...


... a to mě navnadilo...
...takže nakonec, jsme tam i povečeřeli...


...výborné těstoviny flambované v parmazánu (při troše dobré vůle je na fotce vidět i oheň)!
Dobrota!


Tolik z našeho víkendu.
Mějte dobrou noc a pro zítřek přeji ...
... ať si každý najdete místo, kde bude trochu chládek :-) !





Komentáře

rêve de vivre píše…
Luci, krásne miesto a fotky zo záhrady sú úžasné. Andrea
Anonymní píše…
Takové akce miluju, v přírodě a s programem.
A víte, která fotka je nejhezčí? Tam, jak se smějete s piráty, protože tam nepózujete, ale je to momentka a krásná.
Klečící tatínek mě dostal:-)
Magda
Olive píše…
nádherné fotky a i místo.
Hana píše…
Luci ,jak je vidět tak s Maxíkem již zajíždíte do starých kolejí - absolvujete výlety jako dříve - je to šikula , vidíš dočkala ses ...ty dny tak letí a děti rostou, zanedlouho bude objevovat a lumpačit s Adámkem ... je vidět, že jste si užívali pěkný víkend.... zdravím Hanka
REDNEVAL píše…
Luci,
to jste měli krásný víkend...
Takové akce pro děti jsou kouzelné. A na krásném místě.
Moc se mi líbí ta fotka, jak tam jsi s piráty!!!
přeji hezký den...někde ve stínu...
Jarka
Unknown píše…
Luci to je nádhera, museli jste mít úžasný víkend!
Přeji spoustu dalších takových a užívejte chládečku ;o)
Anonymní píše…
Na tuto akci jsem se s dětmi také chystala, ale oslava u našich ve vedlejší vesnici spojená právě s piráty u Kotěry, se přesunula k nám a tak jsme se nepotkaly. Akce vypadá moc dobře. Luci, a chodila jsi sem do školy? Já se můžu chlubit, že já ano. A v neděli byli moji hošíci se sousedovic hádej kde? V Pečkách na mašinkách...dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám...pa Vokopka
Lucie Living píše…
Andreo díky, ta zahrada nebo spíš park nemá chybu :-). krásné dny!
Lucie Living píše…
Magdo díky, taky se mi líbí, ale když fotí muž , tak sutomaticky volá "cheeeeeese!!!!" :-))), takže momentek moc nenadělá. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanko , ano , už si zvykám na to, že musím mít s sebou tu polní kuchyni :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jarko moc díky. Akce se nám taky moc líbila a Adamovi obzvlášť:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Deniso byl super a jak jsme rádi za trochu chládku :-))). krásné dny!
Lucie Living píše…
Jé Vokopko, tak to by bylo aby jsme se jednou někde nepotkaly :-))). Já chodila do školy v Kolíně , hned vedle našeho paneláku. Moc děkuji a přeji krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...