Dnes 41

Krásný pátek přeji!

Ne nemám takovou horečku:-), ale přesně tolik roků už tu jsem.
Naštěstí se cítím a vypadám (snad aspoň trošičku) mladší.
Teda hlavně ráno, to jsem ještě odpočatá a i při pohledu v prádle do zrcadla si říkám že je to v cajku.

K večeru už je to trochu horší jak ten pocit, tak ten pohled do zrcadla:-))).

A jediná věc na které poznám, že už mi je nějaký ten pátek, je postel.
Zatímco do takových 36 let mi bylo vcelku jedno kde a na čem spím,pak jsem se začal občas probouzet se ztuhlým krkem a jinými "radostmi", teď začínám mít móresy, když nějkam přijedem a já mám spát jinde než ve své posteli, tak si osahám a ozkouším matraci, když někam jedu , první co mě zajímá , kde budu spát :-))).
A jako další řeším s kým budu spát.
No taky má tahle věta jiný význam teď než před dvaceti lety :-))).
Ale třeba dnes jsem se probouzela ohromě ráda se všemi svými dárečky.
I přesto,  že jsme s Maxem měli kolem druhé ráno,
 malý čajový dýchánek, protože měl bolení bříška:-).
Myslím, že vypil příliš vody z bazénu.

A abych mohla za dalších tak 5 let říct, jo tady jsem byla ještě kočka, 
nafotila mi moje maminka serii fotek "na třešních".
Mamince je 81 a to, že mě fotila mi dala patřičně "sežrat", protože to bylo zahálení  a místo troho jseme mohly načesat o jeden košík třešní víc:-).











Mějte pohodový pátek a celý víkend a i když by to bylo potřeba, tak ať dnes neprší!!!


Komentáře

Lucko, moc blahopřeji k narozeninám. Vypadáte úžasně a u každého vašeho článku si říkám, kde berete tolik energie. Mně je jen o dva víc a občas si říkám, že bych potřebovala pořádně nakopnout. A kdo ví, jestli ne doslova, třeba by se ta energie konečně objevila. Mějte se krásně a užijte si narozeninový den :)
Anonymní píše…
Lucie, gratuluji! Vypadáte skvěle! Kdybych takto vypadala za 6 let já, tak to bych se vůbec nezlobila ☺
Martina z Brna
Anonymní píše…
Luci jste skvělá ♡
Krásné narozeniny.
Marie
Renata píše…
Krásné narozeniny a užívejte si všeho a všech co máte ráda.
Ráda čtu váš blog.
Krásné narozeniny, užij si svůj dnešní den :-* , jste s mamimkou úžasné! ♡ ♡ ♡
Anonymní píše…
Hodně zdraví a radosti.
Ve Vaší mamince vidím podobu s Adamem!
Co myslíte?
Magda
Magda píše…
Milá Lucie, už vím, proč mám pocit, že jste mi tak blízká. Na Medarda se narodila má sestra. Letos by měla 55 let, ale už 19 let tu není. Moc mi pořád schází... Od 10 let jsem vychovávala jejího syna a před pár dny jsem se stala "instantní babičkou" :-) Mějte krásné dny a hlavně zdravou rodinu. Užijte si to :-) Vaše pravidelná čtenářka Magda.
Hana píše…
Moc hezký fotky -už jsem ti přála na IG ale i zde přeji krásné narozeniny .
Moc ti to sluší v krásných šatech a fotka s maminkou je prima -ani snad takovou nemám a už mít nebudu :-(.Užívej každého dne až na dřeň-jak se říká. Hanka
Barbora píše…
Luci, vypadáš báječně! :-) Přeju Ti hlavně zdraví, protože ač se to říká už jako klišé, tak je to to nejcennější co můžeme mít. Pak samozřejmě také mnoho lásky, kterou Ti určitě všechny 3 děti dávají v té nejčistší podobě :-) A buď šťastná a užívej si každého dne naplno! A v neposlední řadě Ti přeji, aby Tě tvé malování po mateřské živilo a dělala jsi, co Tě baví, protože to je taky velký dar od života! :-) Krásné dny celé Vaší rodině! Dnešní den si moc užij :-)
Jitka píše…
Lucko, s maminkou jste obě kočky! Zdravím a mávám a hlavně blahopřeju k narozeninám. Mě je 41 od prosince a teda musím říct, že to zas tak špatný číslo ještě není :). Když mi bylo 10, všichni nad 20 byli pro mě strašně starý. Teď to beru nějak jinak. :D Jo a ještě jsem chtěla pochválit, jak úžasně jste se vymalovala! Jitka
Carolina Mia píše…
Milá Luci, přeji hodně zdravíčka, štěstí, lásky a pohody. Věrka
Anonymní píše…
Lucie,všechno nejlepší k narozeninám.Podoba s maminkou veliká.Vypadáte fakt suprově.Tleskám a tiše závidím.Mě je tedy o pár let víc než vám,ale potřebovala bych dobít baterky a dodat energii.Moc ráda chodím na váš blog.Krásný narozeninový den.Marťa.
Anonymní píše…
především hodně dobré nálady, pohody a co nejvíc zdravíčka z Jizerek přeje Olina
áca píše…
také se přidávám ke gratulaci hmmm pěkný to věk jak by řekla moje dcera ...mami už ti táhne na padesát....
Dáša F. píše…
Luci, přeji Ti vše nejlepší k narozeninám. Pamatuji si, když Ti bylo 40 a najednou je už o rok víc. To to letí, ale stále vypadáš moc dobře.
Přeji fajn dny. D.
Adéla píše…
Taky ti přeji krásné narozeniny, hodně štěstí, zdraví a lásky. Taky spoustu energie na malování protože tvé obrázky jsou nádherné.
Adéla ☼
Anonymní píše…
Všechno nejlepšíííí !!! Šá
Lucie píše…
Luci, přeji všechno nejlepší!!! ;-) L.
bavi-mne-to píše…
Všechno nejlepší!
Hanka
Všednodennosti píše…
Lucie vše nejlepší, vypadáte s maminkou obě báječně! A ta podoba, taky si myslím ,
že Adámek je babičce podobný. Užijte si narozeninovou oslavu co nejlépe! Marcela
Anonymní píše…
Milá Luci všechno nejlepší,moc Vám to sluší a Vaší mamince také...dae
Pavla píše…
Luci, přeji vše jen to nej... A kočka fakt jsi. No, musím se připojik k ostatním - už vím, komu ja Adámek podobný.
M.A.R.K.I píše…
Ať žije Luckááááááá !!!! Luci, krásné narozeniny !!!!! Marki
Jindra píše…
Moc gratuluji k narozeninám Lucie a zdravím úžasnou maminku, které přeji hodně zdraví a vitality:-).
Henrieta

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...