Při pondělku dárek

Přeji pěkné pondělí a hlavně pohodový start nového týdne!

Moc Vám všem děkuji za přání k narozeninám. 
Oslava byla velmi komorní, ale měla jsem opravdu fajn den. 





Ale najdete je i tady.
Je to pět nových květinových motivů a jestli se Vám líbí, tak jedné (jednomu) z Vás pošlu jeden tisk z těchto pěti motivů jako dárek.

Stačí mi napsat komentář pod tenhle článek.
Kontakt na sebe nenechávejte, pošlete mi ho po vylosování na můj email lucieliving@seznam.cz.
Komentujte prosím do 13.6. do půlnoci !

Vybírat můžete:







A ještě mám malý dotaz.
Protože si s těmi obrázky občas hraji v počítači, zajímalo by mě jestli se Vám taky líbí jejich upravená verze ?
Řekněme "dakr side":-).







Mějte se moc krásně a díky za návštěvy a taky za objednávky!


Komentáře

zalito betonem píše…
Obrázky jsou naprosto úchvatné, takže se moc ráda zapojím. Díky za soutěž.
Dark verze se mi líbí, dokážu si ji představit jako koláž několika zarámovaných obrázků třeba nad postelí.
A dodatečně vše nejlepší, Lucko.
Zlatka píše…
Lucko, obdivuji Vás, jak dokážete stíhat takovou spoustu věcí. Obrázky jsou nádherné. I mně se líbí tmavý podklad. Všechno nej, nej a spoustu pohodových dní. Zlatka
Jitu píše…
Mně se víc líbí ta původní na bílé.
Anonymní píše…
Vše nej k narozeninám. Upravené obrázky jsou skvělý nápad!Jste velice kreativní, držím pěsti, ať se daří i nadále a ať prckové jsou OK. Srdečně zdraví Lu z Moravy.
Hana píše…
Luci, krásné malby i ta upravená verze se mi líbí moc.Moc pěkné dny ti přeji Hanka
AnAbel píše…
Ahoj Luci, Tvé obrázky jsou nádherné. Originály úplně ve mě evokují léto, barvy, pohodu, ale dark verze je už úplně mystické dílo. Vážně moc povedené. Je vidět, že to děláš srdcem!♥️
Hezké dny:)
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucie. Obrázky máte všechny nádherné, malujete skutečně moc hezky. Musíte svůj talent někde zúročit.
Upravená verze se mi líbí a mohu konstatovat, že máte vždy v příspěvcích moc hezké fotografie.
Zapojuji se do soutěže . Mějte se moc hezky. S pozdravem Miluše.
Anonymní píše…
Zdravím Luci...obrázky máte moc krásné..do našeho stylu doma by se mi líbily obrázky na bílém pozadí..tak se musím podívat do vašeho eshopu...��Pavlína
Ilona Ř. píše…
Lucko,tvé obrázky se mi moc líbí a asi nejvíc právě ty květiny :-)
Vůbec nevím , kterou verzi bych si v případě výhry vybrala, asi bych musela popřemýšlet, kde bude vystaven.
A verze PC může být, i když já mám raději fotky, obrázky neupravené.
Krásné pondělí!
Anonymní píše…
Všechny obrázky jsou hezké,i ty upravované.V interiéru se budou krásně vyjímat.
Jana píše…
Luci, obrázky máte všechny moc krásné. Určitě bych našla místečko, děkuji a zkouším štěstí :-) Mějte se krásně, Jana
Anonymní píše…
I mě se obrázky moc líbí, nejvíc A, B.
Přeji krásné dny, Iva
Šitý.domov píše…
Moc obdivuji Vase obrazky.Nejvic by se mi libil hnedy podzimni do obyvaku.Uplne to vidim.Diky za soutez,hezky den ;-)
Adéla píše…
Luci, obrázky jsou krásné. Líbí se mi moc i ty upravené v PC. Zkrátka to nemá chybu. Jen tak dále. :)
Anonymní píše…
Mě se líbí nejvíc A a D. Hezký den Pavlína Jaro
Anonymní píše…
Luci, obrázky máte krásné. Líbí se mi nejvíc A, B, D. Mám raději bílý podklad. Hezký den. Lucka
Unknown píše…
Mně se moc líbí první dva obrazky. Miluji ty barvy�� A jak je to pověšené na tý větve.....úplně krásne!!! Až tak se mi nelíbí tá počítačová verze - asi proto, že hightec věcí je kolem hodně a ten akvarel je tak krásně přirozený, jemný....připomíná mi život bez techniky :) hodně energie a inspirace k ďalšímu tvoření, jste úžasna ��
Anonymní píše…
Zdravím a za mě jsou TOP první dva!!!!;-)a určitě neupravená verze... mějte se fajn, Karolína
Kristýna píše…
Áčko je nejkrásnější :)
Renata píše…
Luci,
moc ráda zkusím štěstí a zapojím se.Úplně jsem unešená z těch obrázků s tmavým pozadím,vypadají moc dobře a zajímavě !!! prostě nádhera a pastva pro oči <3Mějte s rosinkou prima den.Renča
Dana píše…
Dobrý den Lucie,
Vaše kresby mám moc ráda. Do nově vymalovaného pokoje by se mi líbil obrázek B. Ty s černým pozadím taky mají něco do sebe, ale já jsem spíš na světlé barvy.
Přeji krásné letní dny
Dana Andrisová
Anonymní píše…
Všechno jsou moc krasné, jste moc šikovná!!
Anonymní píše…
I PC verze je nádherná.
Gratuluji k narozeninám!
Iva z MB.
Anonymní píše…
Zdravím Luci, dodatečně vše Nej ke krásnému číslu!
Obrázky jsou všechny krásné!!Ráda zkusím štěstí a budu moc ráda za jakýkoliv!!!Krásné letní dny
Danka
Silva píše…
Dobrý den, Lucie! Obrázky jsou kouzelné, mně se nejvíce líbí ten třetí, který mi připomíná podzim, na který se těším velmi. A upravené obrázky se mi nelíbí :) Mějte se krásně!

Silva
Unknown píše…
Zdravím ;-) i "dark verze" má něco do sebe, já bych rozhodně o nich uvažovala ;-), vlastně moc pěkné všechny :-) Mějte se krásně :-) Katka
Ivča píše…
Úchvatné, něžné obrázky. Krásně sladěné barvy, dýchá z nich pohoda. Tmavá verze také krásná, ale u mě vede ta světlá (asi vnitřní rozpoložení) :-).
Anonymní píše…
Obrázky jsou krásné, jste moc šikovná. Už jsem dokonce uvažovala, že bych si taky koupila barvičky a pokusila se něco stvořit, ale zatím jsem se neodhodlala. "Dark verze" vypadá zajímavě, ale není to úplně moje gusto. Přeji Vám krásné letní dny. Petra K.
Vencinka píše…
Milá Lucie, dodatečně vše nej k narozeninám!
Jste neuvěřitelně šikovná, obrázky jsou krásné! A více se mi líbí počítačově neupravené. Hezký den, Jana V.
Daniela píše…
Obrázky jsou nádherné i po úpravě. Zkusím štěstí a třeba to vyjde.
Přeji příjemné dny.
Danča
Anonymní píše…
Ahoj Lucko,

za mě obrázek E. Jsem příznivcem světlých obrázků.
Přeji hezký den Markéta.
Anonymní píše…
Dobrý den,
to je krásná nabídka. Také se mi více líbí světlá varianta, je to takové něžnější. A stejně jako paní z blogu Šitý domov se mi zalíbil hnědý podzimní obrázek. Jsem říjnové dítě a v obýváku mám celoročně podzimní obrazy listů:-) Všude větve...
ve vázách hnědooranžové traviny.
Děkuji za možnost se zúčastnit.
Magda
Anonymní píše…
Luci, vše nejlepší k narozkám, vypadáš výborně ! Líbí se mi B a moc se mi líbí dark verze. :-)
Iveta
Adel píše…
Zdravim Vas Lucko, dodatecne vse nej k narozeninam. Obrazky jsou kouzelne, upravene taky napr. jako kolaz, ale za me jsou nejvic ty puvodni,
Adela J.
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucie, Vaše obrázky jsou moc krásné. Ráda se také zapojím do soutěže. Gabriela M.
Anonymní píše…
Dobrý den...obrázky jsou nádherné..taky zkusím štěstí..Štěpánka
Eliška Zem. píše…
Nádhera! Ráda se zúčastním 😊Ebelouskova@gmail.com
Anonymní píše…
Dobrý den, krásná jemná práce oku lahodící. Také zkusím štěstí. Jitka piji@email.cz
Eva píše…
Ráda se opět zapojuji do soutěže o krásné obrázky. Jsou super všechny. Jsi Luci moc šikovná.
Hezké dny plné malování přeji.Eva
Anonymní píše…
Teda Lucie, Vy nám dáváte... Úplně Sophiina volba. Za mě A nebo B nebo D. A více se mi líbí "světlá" verze. Ať se daří. A dodatecne vše nej k narozeninám. Hanulen
Péťa K. píše…
Lucko, všechno nej, ať se ti vyplní vše, co si přeješ! :-) jinak já jsem pro bílé pozadí, moc se ti motiv povedl! krásný den
InkaFej píše…
Lucko, dodatečně všechno nejlepší. Tvé obrázky jsou vážně super i v úpravě na PC.Moc se mi líbí E, ráda se účastním soutěže..Krásné dny. Inka
Anonymní píše…
Lucie, máte talent a vkus! Asi by se mi líbila více světlá varianta, ale znáte to - tisíc lidí, tisíc chutí!
Hezké dny
Renáta
Olga Ch. píše…
Obdivuji Vaše krásné akvarely, máte cit pro barvy, obrázky jsou úžasné.Přeji krásné, pohodové letní dny, ať se Vám vše daří. Olga Ch.
Anonymní píše…
Dobrý den Lucie, dodatečně vše nejlepší k narozeninám! Máte nádherné obrázky! Vaše "Louka" nebo "U jezera" nebo "Pohled do lesa" mi evokují mé oblíbené Děti z Bullerbynu. A nové obrázky květin se mi líbí oboje - světlé i tmavé. Teď, asi vzhledem k ročnímu období, mám spíš náladu na letní motivy. Přeji vše dobré, hodně radosti a spokojenosti. Srdečně zdravím. Alice
Unknown píše…
Krásné, nejvíc se mi líbí A, ale nádherné jsou všechny. Světlé jsou pro mě určitě zajímavější, ale je pravda, že i ty tmavé mají něco do sebe, jsou takové tajemné a ten poslední tmavý je nejlepší.
Olive píše…
Motivy jsou opět krásné, jako i obrázek samotný. Jeden jsem si přála k narozeninám a včera ho dostala. Líbí se mi i ty s černým pozadím. Zatím nevím, který obrázek z těch nových bych si přála. Mám hned tři favority.
Marcela - Nordic Passion píše…
Učí, krása, já mám teď "modré" období, tak ja asi A,ale tmavese mi libimoc, takove magické jsou. Díky za soutěž. M.
Anonymní píše…
Milá Lucie, vaše obrázky jsou čím dál lepší. Tyhle květinové variace mě úplně uchvátily! A tmavé jsou taky krásné. Vybrala bych si A. Děkuji za soutěž a přeji krásné dny!
Tereza Vášová
Anonymní píše…
Gratulace, užijte si krásných jednačtyřicet :).
Obrázky mají zvláštní šarm. Nejdříve jsem jasně preferovala světlou variantu, ale zjišťuji, že ty tmavé mají také cosi do sebe.
Jen tak dál, přeji jen vše dobré. Eva Kv.
Anonymní píše…
Přeji dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Obrázky jsou opět krásné.Líbí se mi varianta D. :-)Jana
Anonymní píše…
Lucko, moc krásné obrázky, stále obdivuji Tvůj um..Nejvíc se mi líbí květiny s tmavým pozadím...pa Vokopka
Anonymní píše…
Ahoj Lucko,obrazky s kvetinami nemaji chybu.zkusim stesti,zdravi Lucka:-)
Anonymní píše…
Lucie, chtela bych se naucit hospodarit se svym casem a energii stejne jako vy. Zvladate toho taaak moc!? No, mozna po tretim diteti? V tom pripade si pockam jeste na jedno.:-)
Obrazky nezne, puvabne, za me svetlejsi svetlejsi verze, konkretne A a B.
Opatrujte se!
Katka
Unknown píše…
Luci, obrázky jsou krásné. Těžko vybrat jeden.:-) Více se mi ale líbí na světlém podkladu.:-) Lucka
Anonymní píše…
Dobrý večer, Lucie, obdivuji Vaše obrázky od samého začátku. Vypracovala jste se velmi rychle, je to až neuvěřitelné. Držím Vám palce, ať stále vše zvládáte jakoby "levou zadní". Líbí se mi více obrázky neupravené. Těžko rozhodnout, který je ten "nej", možná D. Krásné letní dny přeje DášaV.
Anonymní píše…
Dobrý večer, Lucie, každý den sleduji Váš blog a Vaší úžasnou rodinku. Smekám před Vámi, jak to vše doma dokážete báječně skloubit. Již od začátku Vašeho malování se těším na každý Váš obrázek a plánuji si některý objednat, ať mám to Vaše tvoření denně na očích. Zkusím tedy štěstí v této hře. Všechny obrázky jsou moc pěkné i ty upravené, ale asi bych volila na bílém podkladu. Zdravím vás všechny do mlýna, přeji Vám dodatečně všechno nejlepší k narozeninám a mějte krásné a šťastné dny Zdraví Maruška B.
Anonymní píše…
Ahoj Lucia, ďakujem za možnosť výberu z tvojej tvorby. Najviac ma oslovil obrázok A alebo B. Sú to moje obľúbené farby. K narodeninám ti prajem veľa zdravia,tiež fantáziu a istú ruku pri maľovaní...
Marta♥
Dobré ráno Lucie, všechny obrázky jsou nádherné a je neuvěřitelné jak jste se od "malovacího" kurzu posunula. Krása, jen tak dál
SimFajnor píše…
Dobré ráno, moc pěkné a líbí se mi obě varianty...úplně by se mi vyjímaly u nás v ložnici.
Anonymní píše…
Dobré ráno, obrázky jsou opět nádherné. Květinové motivy mám moc ráda a líbí se mi víc ty neupravené. Pěkný den Veronika
Knoflík a stuha píše…
Přeji všechno nejlepší k narozeninám Lucie :-) Nejvíc se mi líbí C a E :-) Navíc E v černé verzi je fakt SUPER :-)
Anonymní píše…
Dobrý den paní Lucie, dodatečně vše nej k Vašim narozeninám.
Obrázky jsou nádherné, ale víc se mi líbí obrázky s bílým podkladem.
Krásný den, Lenka
Daniela Augustka píše…
Čím ďalej sú tie vaše akvarely krajšie. Nejako som prehliadla tú vetu o úprave v počítači a lámala som si hlavu nad tými s čiernym pozadím :-) Aj tie sú pekné, no viac sa mi páčia originály a z týchto zverejnených ten, ktorý je označený ako D. A to nie preto, že D=Daniela :-P Dodatočne ešte všetko najlepšie k narodeninám!
Anonymní píše…
Dobrý den, absolutně nemohu pochopit, jak to vše zvládáte a bravurně! Vaše obrázky jsou srdíčkové a umím si je představit vystavené u mne doma. Tak jen hodně zdraví, jak čtu váš blog, je to vaše největší potřeba, ostatního máte nadmíru, myslím lásku svých dětí, manžela, rodiny, nádherný domov a moc šikovné ruce. Čtu vás pravidelně. Rozička. rozicka.a@sznam.cz
Kamila píše…
Lucko, nádherné obrázky,bílé se mi líbí víc.
Eva Filipek píše…
Všechny obrázky jsou krásné...je těžké vybrat ten nej, ale asi bych si vybrala "A", na mě působí krásně něžně:-))) Mně osobně se líbí více klasika, ale tmavý podklad je také hodně zajímavý:-)
Anonymní píše…
Obrazy jsou moc krásné i ty počítačové jsou moc povedené. Krásná práce, skvělý nápad. hlasuji pro B. lidivi@seznam.cz
Andrea Hla píše…
Dobrý deň, Vaše obrázky sú krásne!!! Tie jemné pastelové farby a motív, jednoducho evokujú dobrú náladu. U mňa vyhrávajú obrázky na bielom podklade. Andrea (ahlavenkova@centrum.sk)
Bohunka píše…
Lucko, krásné narozeniny. Moc ráda k tobě nakukuju, jsi velká šikulka a skvělá maminka.
Krásné letní dny.
Bohunka
Petra píše…
Líbí moc, nejvíc A a B, ale líbí i dark verze:) Krásné narozeniny! P.
Anonymní píše…
Dobrý den, hodně zdraví a duševní pohody přeji. Obrázky jsou moc krásné, zase úplně něco jiného, neokoukaného. Přeji krásné dny.
Irena N.
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucie, nových obrázků jsem si všimla i na Fleru, očarovaly mne první dva fialkovo-modré. Graficky upravená verze by dle mého názoru zapadla do strohého, ryze moderního interiéru. Jitka
Jankava píše…
Krasne, i dark side.
lucie píše…
krásné
čím dál lepší
líbí se mi A
ty opozity jsou taky fajn - ten modrý například ;)
lucie
Anonymní píše…
Lucko, jsou nádherné. Líbí se mi i ten tmavý podklad. Máte můj obdiv. Vlasta
Anonymní píše…
Přeju dobrý večer, všechny obrázky se mi moc líbí, ale nejvíc asi obrázek D, více však obrázky na bílém podkladě.
Anonymní píše…
Obdivuji Vaše obrázky, upřednostňuji obrázky na bílém podkladu, a nejvíce se mi líbí A a proto si o něj zasoutěžím,Jana
Veronika píše…
Zrovna přemýšlím, čím zkrášlit svůj pokoj a jelikož květiny miluji, zkusím štěstí.
Měj krásné dny.
Rheesa píše…
Zdravím, Lucie. Tohle je přesně můj šálek kávy, takže mi to nedá, a poprvé u vás zkusím štěstí :) Nejvíce se mi líbí hned ten první a upřímně, lepší je originál, než ta PC úprava. Máte to holt v ruce ;) Martina
Petule píše…
A :) Světlé verze se mi líbí víc, ale věřím, že někam by se hodily i jejich protiklady :)
Anonymní píše…
Mila Luvie, krasne obrazky jste vytvorila! IJste moc sikovna.I mne se vic libi puvodni verze. Eva
Anonymní píše…
Dobrý den Lucie, obrázky jsou krásné všechny, můj favorit je D. A za mě neupravovat, originál je originál. Moc zdravím Iveta
Anonymní píše…
Dobrý den, obrázky jsou krásné všechny- nevím jestli bych si vybrala- no snad jo:) a určitě bílá verze- ta se hodí do každého ineriéru- ty barevné už jen někomu. Díky za možnost si zasoutěžit. Iveta Š.
Silva píše…
Dobrý den Lucie,
obrázky jsou všechny skvělé a moc se mi líbí. Nejvíc asi D. Upravené už tak moc, lépe vypadají ty namalované. Pokaždé se kochám. Ať se daří. Silva L.
Anonymní píše…
Nejvíce se mi líbí první dva...krásné barvy. Možná byste mohla zkusit autorskou látku...byla by moc hezká. Díky za soutěž:) Helena R.
Anonymní píše…
Dobrý den, Vaše obrázky jsou krásné, milé, jemné. Děkuji za možnost zapojit se do soutěže. Přeji krásné dny, Markéta P.
Anonymní píše…
Vše nejlepší k narozeninám, Lucie. Krásně jste se nám vybarvila... Za mě první dva a na světlém podkladu. Přeji hodně inspirace. Věrka
Petulka G. píše…
Hezka i upravena verze, ale za me top na bile. Obrazky nadherne. Za me to asi vyhrava becko.
Anonymní píše…
Dobrý večer, pro mě je top A. Ale líbí se mi i obrázky upravené. Děkuji za možnost soutěžit. Ilona
Anonymní píše…
Nadherne je D. A upravy v modrej su tiez velmi pekne. Monika
Anonymní píše…
Děkuji za možnost soutěžit. Zkouším štěstí, moc se mi líbí Váš styl! Za mě ta původní varianta. Katka Kelnarová Vražné

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...