Losování

Přeji pěkné pondělí!



Nestihla jsem losovat před víkendem, ale dnes se mi to díky asistentce Aničce povedlo!

Zadání bylo jasný, Andulko doběhni k talířku a dones mi jeden lístek s číslem...

...a tak výherkyní obrázku ze soutěže se stává...


...Andulko mamince ukaž...


...chvilka napětí...


....tadá...



...gratuluji autorce komentu č. 71 a tímto i prosím o zaslání adresy a vybraného obrázku na můj email:lucieliving@seznam.cz !!!


Asistentka nemá čas, je v kalupu a běžela pro další lístek, ale tentokrát platí jen jeden:-).

Tady je ještě video z losování:



Mějte krásný start týdne a doufám, že se mi podaří rychle prokousat fotkami z víkendu a dát sem report z našeho výletu na kolech :-).




Komentáře

Anonymní píše…
SICE JSEM NEVYHRÁLA,ALE ANINKA JE BOŽÍÍÍÍÍÍÍ
ZDRAVÍ LU Z MORAVY
Anonymní píše…
Souhlasím, Aninka je fakt super, opravdová holčička každým coulem! Petra. A za obrázek moc děkuju!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...