ZE ZAHRADY

Přeji krásné pondělí a start nového týdne!

Moje dny začínají většinou pokaždé stejně, zaléváním bedýnkové zahrádky.


Letos mi dělá trochu starost hrách, teď začal kvést, ale nevypadá nijak svěže:-).



Sklidili jsme špenát a ředkvičky.
Jak jsem to letos sela s dětmi, měla jsem v tom trochu zmatek A tak na místě kam jsem dala dýně a které pak dlouho nelezly, jsem rozsadila další saláty :-)...pak najednou koukám a mezi tím. salátem se dere něco dalšího:-))).
Tak uvidíme jak to dopadne.

  



Na cukety jsem měla taky pomocníky a tak je jich plná bedýnka, asi 4 druhy, tak budeme doufat , že se nějak poperou.



Tak to jsou moje rána.
Často mám pomocníky, ale někdy si to užívám sama.


To je pak relax !
Ale jako...
... když občas sprchne a já zalévat nemusím, tak si to taky užívám, ne že ne :-).

Mějte pěkné dny!

Komentáře

Anonymní píše…
Vaše bedýnky jsou úžasné. Chtěla bych si také nějakou na zahrádce dopřát, ale nevím jak ošetřit dřevo, aby nehnilo.
Máte to založené přímo na trávníku nebo jste kopali jámy?
Na netu píší, že se má dát dolů kompost a pak teprve zemina, ale já kompost nemám.
Děkuji za odpověď. Libuše
Šárka píše…
Když vidím bosky vás i děti, tak si říkám, že nemáte asi vůbec ve vašem kraji klíšťata. U nás jsou přemnožená a chůze bosky se bez nachytání klíšťat neobejde. Závidím tu nádhernou zahradu a Vás obdivuji, jak jste neuvěřitelně multifunkční a šikovná
Anonymní píše…
Bedýnky jsou skvělé, kdo takové bedýnky vyrábí?
Hezké dny!
Helena
Karolína B. píše…
Bedýnkové zahrádky jsou opravdu moc pěkná náhrada za klasické záhonky :) Ať vše krásně roste!
Unknown píše…
Vážená paní Lucie, čtu váš blog i instagram a i když už mám dvě vnoučata stále mě bavíte a inspirujete. Děkuji za to. Mám na vás prosbu. Objednala jsem též ovčí kožešiny, ale jsem docela zoufalá, protože jsou neskutečně cítit. Prosím o info zda vaše kožešiny vyvěraly a případně za jak dlouho. Děkuji a přeji pěkné dny.
Hanka
hana.kunova@gmail.com
pafcasim píše…
Já teda zírám na ty vaše mrkve!!! Mně letos (opět) skoro žádná nevzešla!! :( :(

A záhonky se mi moc líbí... já mám sice taky zvýšené záhony, ale tyhle jsou mnohem "milejší" :)
Lucie Living píše…
Jsou jen položené na trávu vysypané zeminou, zahradní substrát, tam už asi hnojivo je.
Lucie Living píše…
Díky Šárko, no každý už jsme z jara jedno dvě klíšťata měli, ale ťeď co se seká , tak musím zaťukat a nic. Do lesa používám nějaký ekorepelent z drogerie dm a zatím funguje.
Lucie Living píše…
Jsou to ohradniky na palety, k sehnání tam kde prodávají europalety, ale myslím, že už jsem je zahlédla i v nějakém hoby marketu jako obi nebo tak.
Lucie Living píše…
Hanko, moc děkuji. Ty naše páchly po vyndání z balení, když te'd leží na svých místech tak jsou cítit jen když si k nim opravdu "přivoním", ale určitě jsou cítit víc než ty z IKEA. Jednu dobu jsem měla strach že a ptala se snad každého kdo k nám přišel jestli je necítí a nikdo si nestěžoval, tak už jsem to dál neřešila. Tak snad vyčichnou i ty vaše. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Děkuji, mrkev rostě pěkně , ale ten náš hrách ...letos z něj asi nic nebude, nevím jestli mu nesvědčí místo a nebo málo zalévám.
Jindra píše…
Bedýnková zahrádka je úžasná:-). Není nad vyvýšené záhony. Mimochodem, hrách se mi nikdy pořádně nepodařilo vypěstovat. Nevím čím to je a už jsem to vzdala:-).
Hezký zbytek neděle.
Henrieta

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...