UKLIZENO!

Přeji prima start nového týdne!

Dnes mám trochu volno, mám hlídání na všechny děti a tak jsem si říkala, že si udělám den pro sebe.
Jak to dopadlo?
No nic , ale zase je alespoň trochu uklizeno :-))).



Dnes přijede dětem velký brácha z Holandska a tak jsem mu připravila pokoj a když už jsem byla v tom úklidu, tak jsem po dlouhé době uklidila obývák a vlastně celý dům :-).

Prťata jsou teď opravdu výkonná v roznášení hraček a věcí po bytě vůbec.
Mám pocit , že se jen celé dny ohýbám a sbírám a přenáším kdejaké věcičky a nebo to nutím dělat je.
Nevím co je pro mně horší:-).

Ale dnes jsem využila situace kdy doma nikdo nebyl a to si  musím napsat, je to bezvadnej pocit, když na jedné straně něco uklidíte a ono na druhé straně pokoje nevzniká něco ještě lepšího:-))).
Fakt super.
A už asi dvě hodiny jsou všechny věci na svém místě a obývák vypadá stále ještě tak, jako na fotkách.
To si musím užít!


Ono to nebude dlouho trvat:-).



A o uklizeno se už nějaký ten týden snažíme u babičky na zahradě.
Ale soudě podle listí na stromech, máme ještě o zábavu postaráno.




Ale děti to baví, nám doma na zahradu dopadne jen pár lístků z okolních stromů, takže hrabat nemusíme, tak tady si to vynahradí.


Podzim je fajn.


A nejlíp když si můžeme zatopit v kamnech.




Adam se vrátil ze školy, tak jdu kontrolovat úkol a jedeme pro Maxe, pak pro dýně  a pak pro Aničku.

A tady se přiznám, že mě se dnes dlabat nechce, 
ale je mi jasný, že děti budou chtít dlabat už v autě 
a tak uvidíme kdo vyhraje :-).




Mějte se krásně!

Komentáře

Hezké to doma mate, i kyz neni uklizeno, ale chapu ten pocit:-). Podzim mam take rada. M.
Sistershoods píše…
Strašně krásný byt máte! :)
Anonymní píše…
Mate to moc pekne,a ten prostor tomu napomaha,take se dnes snazim o uklid,ale mi to moc nejde s anginou,aspon davam prat pradlo...pekne podzimni dny...dae
Jana1.3. píše…
Krásný to máte :).Lucie prosím kde jste koupili to stříbrný autíčko,náš Pavlíček by si z něj cvrnknul do slípků :D
Jana1.3. píše…
Krásný to máte :).Lucie prosím kde jste koupili to stříbrný autíčko,náš Pavlíček by si z něj cvrnknul do slípků :D
Anonymní píše…
Nakoniec tá rustikálna zelená komoda s vešiačikmi na šaty pri dverách robí veľkú parádu,príjemnú a teplú, v tej severskej čistote.
Príjemný jesenný týždeň vám!
Anonymní píše…
Take si řikam jak tam ta zelena komoda krasne ladi,moc pekne,dae

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...