OBRÁZKY

Krásnou středu přeji!

Kdykoli mám volnou chvilku sednu si a maluju.

Je to úžasný relax a nejlepší je, když děti spí a vím, že nemusím nikam odbíhat. 
Udělám si čaj, nebo sklenku vína, občas si k tomu dám nějaké zdravé a často i nezdravé zobaní, když jsem doma sama tak si pustím nějakou pěknou hudbu a nebo mám jako zvukovou kulisu film na který se zrovna dívá muž a nebo mi dělá kulisu zvukovou a obrazovou  hned vedle mě:-)
Mám to jako takové zklidnění před spaním:-).
Jen si vždycky říkám, že dnes se musím dostat do postele před jedenáctou, to se mi moc nedaří :-).




Občas koupím nové papíry, štětce nebo barvy a zkouším co to udělá.
Kdosi jste se mě ptal, kde beru témata na malování a jestli 
maluju podle obrázku nebo fotky.
Většinou podle fotky, ale některé věci vzniknou jen tak  bez plánu:-).
Třeba růže .



Nebo peříčka.




Ale hodně mě baví obrázky dětí při nějaké činnosti.
Vůbec nevím proč, ale tak nějak mě to napadá:-).


Většinou mě  k tomu navede nějaká situace během dne a nebo třeba počasí :-).






A nebo období roku spojené s nějakou tradicí .




A pak mě baví zvířata.
Tam hodně využívám fotky.
Tady jsem zavítala na póly.




A zvířata, pro změnu z džungle, jsou teď u Andulky v pokojíčku.



A pak se musím ještě pochlubit.
V aktuální Marianne bydlení najdete mezi motivy opravdových ilustrátorů taky moje vánoční motivy ke stažení tady.



Moc všem děkuju, že jste si moje obrázky objednali a také děkuji za trpělivost se mnou.

Vůbec jsem nečekala jak bude náročné vyřídit všechny emaily a pak vše pobalit, vypsat k tomu faktury a podací lístky a vše v ruce, protože nemám tiskárnu a trochu zvažuji, že si ji pořídím, samozřejmě ne na tisk obrázků, ale třeba faktura psaná v ruce dá docela práci.
Navíc to vše musím dělat mimo dosah těch nenechavých ruček prcků a pak když se musím soustředit tak i mimo doslech nenechavých prcků :-))).

Ale jsem moc ráda i za emaily od Vás , kterým moje obrázky nebo přáníčka už udělala radost, 
snažím se odepisovat, ale někdy mi to prostě trochu trvá :-))).
Děkuju.


Tak jo, teď si tedy nejdu malovat, ale jdu plnit pračku a sušičku a skládat prádlo a umýt zbytek nádobí, před tím,  než nám dnes dovezou konečně novou myčku , huráááá!

Mějte fajn dny a moc děkuju.

Komentáře

Luci, krasa a gratuluji k Mar. otisku:-). M.
Anna píše…
Lucko, nádhera. Velmi obdivuji a fandím! A.
Anonymní píše…
Lucie, na faktury je fajn idoklad nebo fakturoid. Lucka
Nitkymehozivota píše…
Lucie, jste moc šikovná, až mám pocit, ze to taky potrebuju vyzkoušet. A na faktury použijte nějaký volný software on-line, je jich na vyber, přece to nebudete psát rukou jako v minulém stoleti
Anonymní píše…
Faktury hlavně nemusíte tisknout, dneska už dávno stačí poslat e-mailem, platí zrovna tak. R.K.
Anonymní píše…
Lucie ty jsi tak neuvěřitelně všestranně nadaná.....Alibabka
Unknown píše…
No tak toto je dar od Boha! Tak nádherné obrázky se vidí málokdy. Bohužel málokdy i v knihách!
Anonymní píše…
Jste moc šikovná, ráda Vás čtu i okukuju, ale dneska mi to nedá - tučňáka na severním pólu asi ještě nikdo neviděl. :)
Anonymní píše…
My víme že žije na jižním polu, ale nakreslený je krásně.
atize píše…
Prekrásne akvarelové maľby, najviac sa mi páčia deti, ale zvieratká sú tiež nádherné. Krásne tvorenie Zita
Anonymní píše…
Zdravím Vás, Lucie. Moc by se mi líbily Vaše malby natištěné na balícím papíře. Neuvažujete o tom, že necháte nějaké vyrobit? Krásný večer:)
Anonymní píše…
Moc krásné opravdu Majka
Jitka píše…
Lucie mávám a moc zdravím. Mám radost, když vidím, jak Vám akvarel jde :). A gratuluju k Marianne! Jitka
InkaFej píše…
Lucie, vy jste pro mě přírodní úkaz! :o)..Moc obdivuji! Mám pocit, že umíte všechno na co sáhnete a celá vaše rodinka je úchvatná. Mějte se krásně a nepřestávejte malovat, je to krása! Inka
zezivotaslunicka píše…
Ty obrázky jsou dokonalé!
Anonymní píše…
Dobrý den, Vaše obrázky jsou moc hezké a milé, také si ráda kreslím, jen tak pro své potěšení a ráda bych se Vás zeptala, pokud to není tajné, jaký používáte papír na své akvarely? S tím běžným akvarelovým papírem, který se dá koupit v každém papírnictví, nejsem vůbec spokojená. Vypadá to ,že používáte nějaký s vyšší gramáží a se strukturou. Nemohla byste mi, prosím, poradit nějaký e-shop, kde bych nějaký takový papír mohla sehnat? Děkuji, Magdalena, krizmagda@gmail.com
michal píše…
Já moc nechápu, že dneska ještě někdo dobrovolně dělá evidence účetnictví ručně bez nějakého softwaru. Přitom ty nejlevnější jsou už do nějakého objemu ve free verzi. Jinak teda chválím vaše obrázky, jsou fakt moc pěkné. Přesně můj styl. :) Ale tu evidenci faktur zvažte. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...