VYLOSOVÁNO!


Přeji prima pondělí!

Pokud u vás zrovna sněží, tak vám upřímně z celého srdce závidím :-).
U nás prší a je celý den zamračeno.
Ale to nás neodradilo od vylosování vítězů!

Takže celkem bylo do včerejší půlnoci 183 komentářů.

Moc za ně děkuju, všechny jsem přečetla a vidím, že na věku nezáleží :-).



Do losovacícho klobouku  jsem pak nezařadila  5 komentářů , které byly neplatné, smazané autorem, doplnění mailu k jinému komentu, napsané anonymním čtenářem a bez emailového kontaktu a jeden byl pozdrav ze zahraničí.



A protože jsem potřebovala vítěze dva, zapojila jsem tentokrát moje dva kluky.

Nejprve losoval Max a Adam jistil , že tajně :-).






Gratuluji autorce komentáře č. 122!!! 
Posílám email :-).


A pak si to kluci prohodili a losoval Adam.






Ten byl tak rychlý, že jsem měla co dělat stíhat fotit :-))).




Gratuluji autorce komentáře č. 170 !!!
Čekejte email!



A všem ostatním moc díky za účast !

A samozřejmě také děkuji Zuzce z iconioo.cz za tuhle soutěž!

Mějte moc fajn start nového týdne!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...