Dámská jízda...

...to je důvod mé týdenní absence!

Přeji krásné pondělí blogerky, dlouho jsem tu nebyla, to proto , že jsme s kamarádkou Janou vyrazily za naší společnou kamarádkou Renátou, která žije na nádherném místě v jižním Rakousku...




...a je čerstvou paní a tak jsme si udělaly takovou"after" rozlučku se svobodou...




...ale hlavně jsme si udělaly dva pohodové dny bez dětí !!!


Sice cesta trvá 8 hodin a řídila jsem sama, ale stálo to za to...



...navštívily jsme zříceninu Finkenstein ...



...kde si před 14ti dny řekla Reny se svým partnerem "ANO" (tedy v tomto případě to bylo "JA" :-))) )






...opravdu romantické místo s úžasným výhledem na Faak am see, vesničku, kde moje kamarádka žije a hned pár kroků od domu mají tohle nádherné jezero s průzračnou vodou a hory v okolí...




...přálo nám počasí a tak jsme si užily nádherné slunečné odpoledne, s pozdním , velmi dloooouhým obědem (kdo má malé děti a snaží se v klidu najíst v restauraci, pochopí, proč mám z takové obyčejné věci radost :-) ) ...





...stihly jsme procházku k pláži u jezera...





...navštívily jsme nedaleké město Klagenfurt...

...hlavně místní obchůdky a restaurace :-)...



...no a stihli jsme si zaběhat, saunu, dobré jídlo, dlouhé večery...a ještě delší noci...



...já jsem spala , dva dny po sobě,  až do 9 hodin...to se mi opravdu už hodně dlouho nestalo...a zase nestane :-)))

Pokud se pozorně podíváte na prostřený stůl, úplně bez dětí to nebylo, ale o tři zlatíčka mojí kamarádky se  starala babička, které musíme poděkovat :-)

Prostě jsme si to moc, moc, moc užily!

Vzhledem k tomu, že je tam všude nádherná příroda a je na co se dívat, nedávala jsem při běhu pozor a teď kulhám...no nejsem sama...můj muž kulhá též :-)

O Adíka se postaral výborně...až na malé nedostatky, jako je jizvička pod nosem od kousnutí Adiny, vystříhané kolečko ve vlasech a i tak viditelné zbytky žvýkačky...ještě stihl vyhrabat další díru před domem...rozestavět stolek pod hrad uprostřed ložnice (došly sponky do sešívačky)...odmontovat vanu v koupelně a dole vystěhovat technickou místnost začít opravovat pračku (opravář už je objednaný na středu :-) )...a jak se říká  kdo jinému jámu kopá...
... kulhá protože si zvrtl kotník, když do jedné jámy špatně skočil, takže jsme trochu lazaret :-)




Děkuji moc za návštěvy a moc milé komentáře a mailíky i během mé nepřítomnosti...a nezapomněla jsem...výherce Give AWAY vylosuji...tedy Adík...hned jak se trochu srovnáme!

Mějte moc pěkný start nového týdne a krásné dny!

Komentáře

Unknown píše…
Luci tak to byl úžasný výlet, všecko je moc krásné a konec mě velmi pobavil... i když to kulhání samozřejmě nezávidím ani jednomu z vás! Krásný týden.
marecka píše…
Nádherné prostredie, nááádhernéééé...
Unknown píše…
Luci, musely jste si to nádherně užít. Fotky jsou super. Krásné , i když upršené úterý ... Věra
EvikHolik píše…
jéééééééé to tedy muselo být super :-)...fakt krása..Rakousko mám ráda
Unknown píše…
Ahoj Lucie, nechala jsem ti u mě na blogu malý dárek ... Věra

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...