Krásné ...

...nedělní ráno přeji!

Dnes jsem byla vzhůru opravdu brzo a tak jsem si vychutnala kafíčko sama v okně...


...no vlastně ne úplně sama , Adinka vstávala se mnou a dělala mi společnost :-) !


Moc děkuji za tipy na sedačku , musím říct, že u mě vede taky B nebo C a to hlavně díky kombinaci design/cena...ale jaká to nakonec bude se určitě dozvíte :-)...ovšem nevím, jestli si to ještě nerozmyslím...Adinka sice na sedačku už nečůrá, ale zato si tam včera donesla polovinu myšičky...asi se s ní naše kočka začala kamarádit a dala jí půlku úlovku! 





Sluníčko už se taky probouzelo a koukalo k nám... tady už vidíte kousek schodiště...tedy kousek zábradlí nového schodiště...

... a v kuchyni jsem trochu vyřešila problém s množstvím květináčů na okně , které se často otevírá a protože tímhle oknem, často pozoruji Adíka, když si hraje vpředu na zahradě (ha ha ,pardon tedy na staveništi) a občas na něj potřebuji zavolat (třeba když vidím , že tahá kočku za ocas :-) )...nejprve jsem z okna musela sundat několik květináčů a pak otevřít (chudák kočka)...použila jsem košíky do kterých se vejdou vždy 3 květináče a pro otevření okna stačí odendat jeden :-)...jen jsem je trochu přestříkala bílou barvou...dříve byli hnědé  a sloužili  jako podstavce pro poličku na lince ...
... tady je trochu vidět jak :-)


Užívejte slunnou neděli !


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...