po náročném týdnu...

...odpočinkový víkend a vánoce!

Krásné sobotní ráno!

Pracovní týden byl trochu náročnější a tak ráda využiju luxusu dopřát si dlouhý spánek...
...u babičky to jde, Adámka po ránu zabaví a já se můžu vyspat do růžova!


...pár obrázků ze zahrady...









...Adík v kuchyni...






... a maminka na terase (tedy ta terasa tam zatím není, ale já už ji vidím:-) )





...dnes jsme se probudili do trochu chladnějšího rána a tak se doposud povalujme v pyžamech a koukáme na pohádku na DVD, protože v horním patře není připojen satelit...

...no a protože tu většinou býváme před vánoci, mám tu na DVD jen samé vánoční pohádky :-), takže v telce sněží a zpívají koledy a všichni chodí v chundelatých svetrech:-)))

Koukáme na pohádku O dvanácti pejscích

Tak mějte krásný, pohodový a odpočinkový víkend!







Komentáře

Unknown píše…
Luci tak to máš štěstí,já si ani nepamatuju,kdy jsem vstávala naposled déle než v sedm :-))

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023