30 srpna 2012

Zahrada v srpnu...

...a tak vůbec kolem domu!

Krásný čtvrtek, poslední opravdu horký den (dle předpovědí) !


V detailech, už to vypadá moc dobře :-)


Takže popořadě...

...na terase chaos spousta stolů a židlí a lavice , ještě z párty...



...ale taky nové Adíkovo pískoviště...

...výhled z terasy se změnil pouze v tom, že jsou pryč všechny pařezy a dřevo...




...ale uprostřed všeho bláta, bahna,hlíny (jak kdy , konzistence záleží na počasí :-) ) máme malý ...
...nepatrný ...
...ostrůvek naděje (momentálně trochu přeplněný)!!!


...pravda celkově vše ještě v pracovním oděvu, včetně houpačky, kde podle toho jak vypadá, mám pocit, že všichni kdo u nás pracují tráví svou "přestávku "  :-)))...
...včetně psa a kočky...

...no ale trávy už tu máme dost...


... opět v trochu jiné podobě , než bych si představovala já :-)...



..dřeva máme dost, jen ještě dodělat maličkost..
...krb!


Zahrada před domem, už se taky pomalu rýsuje..



 ...doplněno kolem 0,5 m kvalitní zeminy...
...vedle domu doplněno kolem 6m  kvalitní hráze...



 ...našli jsme další mlýnský kámen...



...vždycky když někde něco kousek ubouráme, tak najdeme mlýnské kameny v základech...

...cesta mezi domy je vyplněna velkým štěrkem...


...ano pro nás , co máme rádi vysoké podpatky ...
...noční můra...
...pro mě tedy hlavně ranní...
...dokud je teplo, odcházím z domu v žabkách...
...a v práci se často vracím skoro od vchodu do auta pro pěkné boty :-))) !

No a taky už máme provizorní přehradu...
...původně ji stavěl můj muž v den oslavy od rána do 11, pak přišel celý mokrý a od písku  se slovy: "neptej se ... protrhla se hráz"...
...no nechala jsem to bez komentáře a i to, když přijeli první hosté  a museli počkat až jim dorozhrneme  hromadu štěrku aby mohli zaparkovat...
...přeci jen stavět ráno tu hráz bylo prioritou :-)!






Užívejte krásné dny a moc díky za vaše návštěvy!

P.S.: vynechávám pozdrav "blogerky ", neb jsem zjistila, že můj blog čtou i muži :-)


9 komentářů:

  1. Vy jste tak pilní. Těším se na fotky hotové zahrady. Ty detaily jsou super.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tak strašně zvědavá, jak bude zahrada vypadat až bude hotová :) Ale to bude ještě práce, že? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Luci tak nevím co závidět dřív...jestli tu krásnou kamennou zeď nebo mlýnské kameny a nebo šikovného chlapa....ale závidím v dobrém a přeju ti to :-) a na zahradu už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, to bude nádhera .....

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko to je zas krása, dočítám všechny články, co jsem zas neviděla, a slintám!!! Hltám!!! Nemůžu se nabažit. Parádní to máte.

    OdpovědětVymazat
  6. Páni tomu se říká kus práce!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Brzo tu bydlení i pro vodníka(snad neuteče ten od babičky). "Princezna ze mlejna", by bez vodníka, byla, jako Hrbáč, bez hrbu:-))) Ale už se to pěkně rýsuje!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, kus hotové práce a stále ještě kus před váma. Ale jde vám to hezky. Ať se i nadále daří. Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. Bezva zahradní fotoreportáž!
    Ajka

    OdpovědětVymazat