03 srpna 2012

chtěla jsem nové holínky...

...  :-)

Krásný pátek blogerky!

Moc díky za komentáře a maily!





No...
...pošlete si mě pro smrt a já vám donesu buď něco na sebe a nebo nějakou dekoraci do domu (to mi taky jde výborně)  :-)))

Původně jsme šli pro holínky s Adíkem, ale v obchodě kde jsme byli prostě neměli jeho číslo a na mě žádné a tak, když jsem nechala Adámka u kamaráda, vyrazila jsem "shánět" ještě sama...




... na mě holínky měli, ale jen takové ty nízké do půl lýtek a to já tady u nás neunosím, potřebuji hooodně vysoké (možná by bodly rybářské :-) )...


...no ale můj nákup má opravdu s holínkami velmi málo společného, ale copak to jde nechat v Orsay tyhle krásné letní šatky , po slevě za 200,-  a botky by mi taky nedaly spát, ty jsou z RENO za 500,-...




...ale teda Adámkovi jsem nakonec ty gumáky taky  koupila, ale ten je potřeboval už akutně, ve starých měl díru, chtěla jsem si je vyfotit ještě čisté , ale ani jsem to nestihla :-), ale úspěch měli, je na nich totiž míchačka!






Dnes to venku zatím vypadá spíš na pláštěnku a asi by se mi ty gumáky hodily víc, ale snad se to vyčasí a budeme si moci užít páteční prázdninový den venku bez deštníků!


Mějte se náramně!



16 komentářů:

  1. Úžasné:o)) moc, moc ráda sem chodím, pravidelně, jen komentář píšu asi podruhé...:O( zkusím se polepšit, protože se mi tu nesmírně líbí! Fotky bydleníčka, no nádhera, fotky různých outfitů taky můžu, no co Vám budu povídat, každý den sem nakukuji, jestli přibyl článek:o)) Šatičky jsou překrásné, stejně jako botky. K tomu krásná žena, to je zaručen skvělý výsledek. Přeji hezký den a hodně času na focení a blog!! Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, moc díky za komentík ,za pochvalu a za to že ke můj blog pravidelně navštěvuješ :-)!Krásné letní dny!

      Vymazat
  2. Šatičky jsou nááádehrné-ten motiv motýlků je moc krásný a ty botky-ty tedy umíš nakupovat!Přeji i další krásné úlovky!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko,
    no holínky to sice nejsou, ale motýlé šatky a botky ti moc sluší !
    Moc se mi líbí první fotečka s výstřihem !
    Tak ať se nám to počasí umoudří a vysvitne na víkend zase sluníčko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím , Ilono, a počasíse umoudřilo!!! super!...tedy prozatím :-) Krásné dny!

      Vymazat
  4. Luci, nádhera. Hned u první fotky jsem se nadechla ... a vydržela celou dobu. Vypadáš v nich perfektně, moc ti sluší. Tak ať nám zas vyjde to sluníčko a pořádně jich užiješ. Krásný pátek i celý víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou nádherný a ta cena ještě lepší. Asi si budu muset udělat výlet do Orsay. Taky tam moc ráda nakupuji, ale u nás není a musím 70 km do nejbližšího. Jinak zásadně, když si jdu koupit praktickou obuv, příjdu s lodičkama na podpatku.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani výlet do Orsay doporučiji, já to mám zas dost daleko do jiných obchodů, ale myslím, že můj muž je asi rád , že to mám daleko do ZARY a ESPRITU, kde mi padnou kalhoty jak ulité :-)

      Vymazat
  6. Ahoj Lucko,
    jak bych to řekla, super nákup!! Jako správná francouzska jsi se skvěle pochlubila slevou :)
    Pokud toužíš po extra vysokých gumákách a ještě IN tak si počkej na podzimní kolekci do H&M, budou prodávat extremně vysoké(až do půlky stehen) kozačky.
    Máte moc nádherný dům a nejkrásnější zahradu...i s míchačkou. Někdo má vlajky a lapače snů ty máš zase stylovou míchačku!:D
    Přeji ti krásné léto Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vlaďko, ó díky :-) No gumáky nemusí bát extra , ale vysoké určitě...ale hlavně opravdu vodo a bahno těsné :-), no míchačka už je trochu shabby chic :-), ale já už chci zahradu a trávu!!!! Krásné dny a léto!

      Vymazat
  7. Rozhodně, bych ty šaty a boty, také vyměnila za holinky (to budu raději čvachtat blátem bosa)!!!
    Jen si k tomu prozpěvovat, chytila jsem na pasece motýlka:-))) Ale fakt, ti to sluší, určitě to na tebe v tech obchodech čekalo!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Reny, no tak možná dopadnu :-) No jasně , že to čekalo na mě a já dlouho nešla a tak to šlo s cenou dolů :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  8. Nádhera! Moc Ti to sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak práve tieto krasne šatky som si dnes nechala "vyfuknut" u nas na bazari :-((((minuly rok sa mi pre istotu tie iste neusli vo vypredaji v Orsay) - mam to ja smolu! alebo mi skratka nie su sudene...:-)))Kazdopadne na Tebe vyzeraju super! Obdivujem aj tento super blog, jeden z mojich oblubenych, kde sa rada pri rannej kave pokocham byvanim, modou, cestovanim...Vdaka za sprijemnenie dna!
    Natalia

    OdpovědětVymazat