Dnes do práce...

...oblíbené letní tílko!

Krásný večer blogerky a díky za komentíky a maily!

Dnes jsem byla na prima večeři s kolegyněmi z práce, moc jsem si pochutnala a už se ani nehnu a budu ráda když se dovalím do peřin!

Tak jen v rychlosti ...

...tílko i džíny jsou z Espritu a jsou jim tak 4 roky...


...tílko je z takového velmi příjemného saténového materiálu...


... a jsem ráda , že kalhoty z Espritu mi většinou padnou a to i na délku, protože z jiných obchodů je musím většinou krátit!


Fotil Adík!

Užijte si krásný pátek!



Komentáře

Unknown píše…
Jako vždycky kočka:-)!!!
Esprit je nadčasový, také mám bílé ale lněné a několik košil. Moc vám to sluší a Adíkovi focení jde jedna radost :o)
Unknown píše…
Lucinko, tobě to vždy sekne ... Hezký pátek i tobě ... Věra
Reia Aria píše…
Luci není nad nadčasové a kvalitní kousky, vypadá to i s majitelkou pořád skvěle! Ale šíleně se mi líbí koutek v podkroví!!! Hádej, co mám naplánováno na pracovní stůl a stále se nemůžu dokopat?:-)
Krásný víkend
Lucie Living píše…
Moc vám všem děkuji :-), no to je to sovo "nadčasový" :-)

Šárko, už se těším na fotky!
Susie píše…
Tleskám krásné modelce i outfitu*** prostě áááááááááááááách :-))***

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...