giveaway...

... pro vás!

Krásné pondělí blogerky!



Dnes mám pro vás otázku a taky dáreček!

Určitě máte tak jako já spousty fotek a mě by zajímalo...
...jak je uchováváte?

Necháváte fotky vyvolat a zakládáte do alba?
Tisknete si fotky sami?
Nebo je , tak jako teď já, necháváte v PC?

Když se narodil Adík, začala jsem fotit téměř po minutách, pak po hodinách a pak jsem uklidnila...
...a začala jsem fotit po dnech...
...fotky jsem vždy nechala vyvolat a založila do alba...
...až do osudové dovolené v Egyptě odkud jsme dovezli asi 1500 fotek a tam jsem se s tříděním zasekla a od té doby vyvolávám jen nárazově, ale je pravda, že občas si ráda sednu nad něčím víc hmatatelným,  než je notebook a třeba u rodičů dokážeme prosedět hodně času nad starými i novými fotkami:-)

No a právě jednou z dalších možností dnešní doby je vytvořit si fotoknihu , podle svých představ !

A tuhle příležitost vám nabízím  a to formou dárkového poukazu...
...v hodnotě 359,- Kč na fotoknihu o formátu A5 (celkem 24 stran)



Více informací a způsob jak si knihu opatřit najdete na stránkách 

kde si můžete prohlédnout a objednat i spoustu dalších, zajímavých produktů a možností jak naložit s vašimi fotografiemi :-)



A co musíte splnit, pro to aby jste se dostali do slosování?


1) Nechat mi komentář s odpovědí na můj dotaz
2) být mým členem


a to je vše!

Máte čas až do  8.3.2013 (pěkné datum , že :-) )

Potom Adam vylosuje výherce!

Tak hodně štěstí  a krásné dny!

Komentáře

Unknown píše…
Musim se taky lincovat,obcas a to pouze deti nechavame vyvolat,ale jistota vyvolani je to,ze se nekolikrate do roka nechame vyfotit s detma i je samotne ve fotoatelieru pekne s krasnym pozadim,profifotografem a stylovymi dekoracemi a hrackami a hlavne tam jsme vsichni ctyri,coz doma vzdy tatinek na fotkach chybel.Takze to je pro mne jedina jistota,ze mame krasne hmatatelne fotecky i obrazovych rozmeru,takze odpoved zni,domaci foceni take jiz nevyvolavame,ale pozor,jednou se nam ext,disk ztratil a tam byl nas kus zivota,nastesti se po prevraceni celeho domu nasel zapadnuty v aute.
Eva píše…
Ahoj Lucko, od chvíle,kdy jsem v pc přišla ne mojí vinou o všechny fotečky,tak si je zálohuji na ext.disk....nejlepší snímky při výhodné akci slevových portálů nechám udělat budˇv podobě fotek nebo fotoknihy.
Hezký týden. Eva
nakafickosivet píše…
Vyvolávám jen výjimečné fotky. Zbytek mám jen v PC. Fotky miluji, přece jenom jsou mi ale cennější vlastní vzpomínky, fotky vše zachytit neumí.
rêve de vivre píše…
Luci, musím sa priznať, že všetky fotky zostávajú v PC. Nemám ani nikde zálohované, takže keby sa niečo stalo nedaj Bože s počítačom, tak je po fotkách. Andrea
M.A.R.K.I píše…
Luci, já si fotky ukládám v PC, mám i "zvláštní složku" do které dávám ty nejhezčí "best of" a pak je jednou za rok, když je nějaká akce nechám vyvolat ..... což mi připomíná, že bych si měla nechat vyvolat fotky z loňského roku ..... tvoje giveaway je super .... jsem moc zvědavá, koho nakonec adík vylosuje .... Marki
MartinaK píše…
Ahoj Lucie,
mám je bohužel také od jisté doby pouze elektronicky (sice několikanásobně zálohováno) a to přesně z toho důvodu, který jsi zmínila. Nestíhám - teda ne fotit, ale vyvolané fotky zpracovat do alba. Je to škoda, ale život je strašně rychlý a tak si říkám, že třeba v "důchodu" na to bude víc času :-))
Hezký večer,
MartinaK
Ilona Ř. píše…
Milá Lucie, tak přesně tenhle dáreček by se mi teď hodil vyhrát ;-)
Protože syn bude mít v březnu dvacetiny a já jsme se rozhodla, že mu nechám udělat fotoknihu :-)
Fotky si moc rádi prohlížíme v albumech, takže já mám plnou skříň fotoalbumů :-)
Manžel má focení a úpravu fotek jako koníček, takže on je ten který fotky vybírá.
My jsme se zasekli při stavbě domečku, přeci jen z více než tisíce fotek vybrat ty nej, ale více než po roce se letos v lednu podařilo a mohu zodpovědně říci, že všechny fotky do konce roku 2012 máme vyvolané a založené i s popisky v albumech :-)
Takže se hlásím do krásné soutěže.
píše…
Milá Lucko, tak to ti musím napsat co jsem zrovna předminulý týden udělala já. Když byly děti malé, fotily jsme na diapozitivy a pak jsme si vše promítali dětskou promítačkou, kterou jsem dětem promítala i pohádky.Tenkrát nebylo ještě ani video a v televizi pohádky pouze v sobotu nebo neděli ( no ano už je jim 31 a 30 let ! - tedy dětem). A protože se nám v listopadu narodil první vnouček, začali jsme pátrat komu je podobný a jelikož jsme fotky neměli vytáhli jsme dětskou promítačku a promítali "dijáky". Užili jsme u toho tolik legrace a strávili celý podvečer - bylo jich 9 - takže skoro 300 snímků ! No a já jsem nechala všechno stáhnout na CD a teď mám vše pohromadě a stále si je prohlížím už na PC. Jelikož synovi bude v létě 30, přemýšlela jsem, že bych mu nechala vytvořit takovou fotoknihu na památku. Protože vnouček je od syna - napadlo mne vedle vždy dát fotku malého a "velkého" - nikdo totiž nepozná kdo je kdo, jak jsou si podobní. Tak jsem se rozepsala až moc. Zdravím a krásnou dobrou noc Jarka
wěrgl píše…
Zdravím Lucko..Tak já mám fotografie různě. Převážně, a to z doby kdy to jinak nešlo ve fotoalbech a ty novodobé jak jinak než v počítači. Ale loni na vánoce jsem pořídila nádherné fotoalba a každému nechala vyvolat ty jeho.:) A jelikož nám umřel dědeček tak tam bylo spoustu fotek i s ním. A jaká je radost dívat se na babičku jak je ráda každému ukazuje.
Majka píše…
Milá Lucko
tos teda udeřila hřebíček na hlavičku. Víš, já si kolikrát říkám, že ten digitální foťák nám byl čert dlužen. Od té doby co ho máme nemáme ani jednu hmatatelnou fotku a v pc v nich takový binec, že si to vůbec neumíš představit. Jaký to bylo krásný honem honem dofotit film aby se mohl nechat vyvolat. Chjo. Krásný den Majka
Susie píše…
Lucinko, právě jsem svou 3. fotoknihu dodělala a chystám se na další. Miluji fotografie, dříve jsem vyvolávala a poctivě vkládala do albumů. S příchodem fotoknihy - poctivě vybírám průřez každého roku a tvořím a tvořím. Momentálně pracuji na roku 2012 a konečně i současně dělám rok 2013, co si budeme říkat, nejlepší je vybírat hned.. a ne se zpětně probírat milionem fotek .-) Je úžasné, jak je vše přehledné, můžu si zvolit velikost snímku, popisek.. prostě je to i zábava a každý kdo přijde si jitaké rád prolistuje :-))
Olga píše…
Já pro jistotu využívám více způsobů, nechávám fotky na disku, v počítači a jednou za čas z nich udělám i fotoknihu, která se hodí pro ukazování na oslavách a pod.
jesterecka(@)email.cz
Carolina Mia píše…
fotky mám všude, na PC,na záložním disku, na flashce, na kartě v mobilu, na zdech v rámečcích, ale nejlepší disk je v mé paměti.
vera.si@seznam.cz
Rheesa píše…
ahoj, no tohle je téma přesně pro mě! Já jsem se posledních pár let trápila představou, že kdyby se něco stalo s počítačem, nemáme žádné fotky. V podstatě bychom neměli žádnou fotku s mužem, tak dlouho už fotíme jen do počítače... Ale o těchto Vánocích jsem se rozhoupala a nechala vyvolat pořádnou várku a ještě udělat foto kalendář. Zjistila jsem že to vůbec není tak drahé, jak jsem o tom snila v nočních můrách :-D Takže jednorázovka. Plánuju co nevidět další. Jo a zkusila jsem dm foto a kvalita premium mě potěšila ;-) Měj se a ať se Adík uzdraví.
píše…
Nedá mi a ještě musím něco připsat : shodou okolností jsem včera obdržela 6 krásných " foteček " našeho autíčka z loňského srpna, kdy jsme byli na kratší dovolené v Českém ráji. Protože nám začalo pršet a podle předpovědi to vypadalo, že pár dnů ještě bude, sbalili jsme se a ujížděli " rychle " domů. No a teď jsme dostali ty nádherné fotky za 1 500 Kč !! Tak ty si dám určitě do alba, abych je neztratila, když byly tak " drahé ". Hezké dny Jarka
Maja píše…
Dobrý večer, dobrú noc?
Neviem, či byť členom je to isté ako byť čitateľom...ale to mi je trochu jedno. :) Napísať môžem aj bez zúčastnenia sa, nie?
Čo sa týka spracovávania fotiek, tak si uvedomujem, že ak mi umrie externý disk, prídem o značnú časť zážitkov od roku asi 2007, kedy sa v mojich rukách ocitol digifoťák. Som totiž taký sklerotik, že keby som sa občas neprehrabávala medzi fotkami na disku, veru by som si asi ťažko spomenula, čo všetko som už zažila, videla... S mojím milým manželom si už asi pol roka občasne vravíme, že by sme si mohli aspoň pár fotiek z nejakých významných i menej významných výletov (menej významný výlet neznamená, že by bol o niečo horší, skôr iba kratší :) ), aby sme mali pamiatku, keby nastal deň D - deň náhleho odchodu disku. Zatiaľ k tomu nedošlo. A aj svadobné fotky sú nespracované a čakajú v PC a na DVD na svoj deň. Ešteže sme urobili zopár ručných albumov ako vianočný darček. Budeme sa môcť chodiť pozerať k návštevám, akí sme boli pekní. :)))
Jediné k čomu sa viem z času na čas dokopať je, že nejaké fotky z výletov hodím na ten milovaný/preklínaný (závisí od každého) fejsbuk, takže to by museli krachnúť asi dáke servery, aby sa vymazali všetky výletné stopy.
Ono, som fotomaniak, a ťažko sa potom z 300 - 1000 fotiek vyberá pár na vyvolanie. O čo jednoduchšie bolo fotenie na klasický film. :) Aj keď to bolo vždy napínavé, či z toho niečo bude. (Pretože nie som žiadny extra dobrý fotograf a mám jednu krásnu rozmazanú pamiatku na Viedeň v podobe celého filmu.)
Ja nejako neviem dokončiť svoj komentár.
Rozhodne by bolo najjednoduchšie, keby si to človek vedel všetko vybaviť, keď sa mu chce. Lebo niekde v mozgu to zapísané bude, len cesta k zážitku sa stratila. Žeby to bolo tými odumierajúcimi nervami? :-)))
V každom prípade, robeniu fotiek zdar! Má to svoje hmatateľné kúzlo. :)
Pekný večer prajem všetkýM.
Maja píše…
Dobrý večer, dobrú noc?
Neviem, či byť členom je to isté ako byť čitateľom...ale to mi je trochu jedno. :) Napísať môžem aj bez zúčastnenia sa, nie?
Čo sa týka spracovávania fotiek, tak si uvedomujem, že ak mi umrie externý disk, prídem o značnú časť zážitkov od roku asi 2007, kedy sa v mojich rukách ocitol digifoťák. Som totiž taký sklerotik, že keby som sa občas neprehrabávala medzi fotkami na disku, veru by som si asi ťažko spomenula, čo všetko som už zažila, videla... S mojím milým manželom si už asi pol roka občasne vravíme, že by sme si mohli aspoň pár fotiek z nejakých významných i menej významných výletov (menej významný výlet neznamená, že by bol o niečo horší, skôr iba kratší :) ), aby sme mali pamiatku, keby nastal deň D - deň náhleho odchodu disku. Zatiaľ k tomu nedošlo. A aj svadobné fotky sú nespracované a čakajú v PC a na DVD na svoj deň. Ešteže sme urobili zopár ručných albumov ako vianočný darček. Budeme sa môcť chodiť pozerať k návštevám, akí sme boli pekní. :)))
Jediné k čomu sa viem z času na čas dokopať je, že nejaké fotky z výletov hodím na ten milovaný/preklínaný (závisí od každého) fejsbuk, takže to by museli krachnúť asi dáke servery, aby sa vymazali všetky výletné stopy.
Ono, som fotomaniak, a ťažko sa potom z 300 - 1000 fotiek vyberá pár na vyvolanie. O čo jednoduchšie bolo fotenie na klasický film. :) Aj keď to bolo vždy napínavé, či z toho niečo bude. (Pretože nie som žiadny extra dobrý fotograf a mám jednu krásnu rozmazanú pamiatku na Viedeň v podobe celého filmu.)
Ja nejako neviem dokončiť svoj komentár.
Rozhodne by bolo najjednoduchšie, keby si to človek vedel všetko vybaviť, keď sa mu chce. Lebo niekde v mozgu to zapísané bude, len cesta k zážitku sa stratila. Žeby to bolo tými odumierajúcimi nervami? :-)))
V každom prípade, robeniu fotiek zdar! Má to svoje hmatateľné kúzlo. :)
Pekný večer prajem všetkýM.
Dana píše…
Luci,většinu fotek shromažďuji v PC a říkám si, že s tím musím něco udělat. Máme i mnoho vyvolaných fotogafií mých děvčat jako miminek, protože o digitálním foťáku nebylo ani tucha. Minulý rok jsme se nechaly vyfotit u profi fotografky Lennky obdarovaly rodiče kalendářem s našimi fotkami. Některé fotky máme vyvěšené v rámu jako koláž.

Krásný den :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...