měla bych se začít...

...trochu stresovat?!

Krásné úterý blogerky!

Moc díky za všechny komentíky a přání :-)!

Včera večer jsme se vrátili do opravdu hodně studeného domu...
...bylo osm večer...
...honem jsme zapnuli topení (mít konečně krb, bylo by teplo hned)...
... honem nahodit bojler...
...a jediným zdrojem tepla byla venkovní vířivka...
...i když se mi ani tak moc nechtělo...
... nakonec jsme se tam usadili všichni i s Adamem...
...bylo už dost pozdě...
...ale ta zima nás donutila :-)

Teď ráno už je to mnohem lepší!

Za dobu co jsme byli pryč mi krásně vykvetli Amarylisy...
... a tak mám hned ráno čerstvou kytici do vázy.

Včera jsme měli v plánu vyrazit brzy ráno a před odletem zajít ještě něco nakoupit...
...bývalo by to klaplo,  nebýt toho, že jsme asi 30 minut od cíle natankovali ...
...a natankovali jsme benzín do auta na naftu :-) ...
...naštěstí nám to došlo hned na benzíně a tak jsme začali situaci řešit...
...ale i tak jsme si počkali asi 2 hodiny na odtahovku...
...další hodinku nás stála  cesta do servisu a pak zavolat taxi...
...a už jen hurá na letiště...
...let jsme naštěstí stihli...
...jenom si dnes počkáme až nám doručí z letiště Adamův červený kufřík...
...chudák to celkem těžce nesl, když se kufříku na páse se zavazadly nedočkal:-(
Naštěstí oblíbený plyšák byl v mojí tašce:-)

Takže to, co jsem si tentokrát dovezla...
...je jen pár časopisů inspirace...

Vánoce jsou tu přesně za týden...
...instantní děti jsou tu už v pátek...
...nemáme dárky, cukroví, stromek ani naklizeno a ani čas...
...zato máme rozdělaných spoustu věcí a projektů , které by měly být do vánoc dokončeny...
...a spoustu akcí, které by měli být navštíveny...
...ale ono se to nějak zvládne :-)

Dopíjím horkou čokoládu a jdu něco dělat!

Mějte krásné a hlavně pohodové předvánoční dny!

Anonymní píše…
Milá Lucka, napriek tomu, že by sa mohlo zdať, že by si mohla podľahnúť stresu, cítim z Teba pohodu. Máš ju v sebe a šíriš ju okolo seba. Ďakujem za zdieľanie toho pekného, čo tvoríš okolo seba a v sebe...
Vianoce prídu, či máme upratané, či máme napečené, či sa naháňame, či nie...Veru...
Krásny predvianočný čas Ti prajem :-)
Iveta
EvaVa píše…
Nádherné to doma máte! Já poslední týden před Vánocema nemám ráda, protože doháním resty, dokupuju dárky... Ale ono se to nějak zvládne:)
Michaela Mlchová píše…
Časopisy vypadají opravdu krásně:-) papír je papír, že? Jinak, můj manžel přijel po dlouhých 3 měsících domů z ciziny a tak moc se těšil, že na pásu sbalil cizí kufr a zjistil to až doma, naštěstí bydlíme 15 min od letiště, tak jsme obratem jeli zpět a u reklamací už čekala paní, která si ten jeho, který tam zbyl, vzala a čekala, kdo se ozve. Naštěstí s ním neodjela někam daleko a výměna proběhla rychle, jen nechápala, jak si mohl vzít cizí, i když stejný, jen větší, kufr, ještě když jsou na něm cedulky se jmény, ty ale muž zásadně nekontroluje :-) držím palce, ať se kufřík vrátí i s obsahem. M.
já teda moc nechápu větu "nemáme naklizeno" - pokud jsou ty fotky vašeho bytu aktuální, je to jeden z nejkrásnějších a nejuklizenějších inetriérů, co jsem kdy viděla.. ať se snažím, jak se snažím, nevidím jedinou věc, která by se měla uklízet..:)
Tak my jsme na tm dost podobně, cukroví máme dva druhy, z toho perníčky skoro snězené, ale máme stromek a taky střevní chřipku :-) Ale stresovat se fakt nehodlám. Vítej doma! A s tím nenaklizeným bytem jsi mě teda taky moc nepřesvědčila :-)))
Olive píše…
Lucie, s tím benzínem je to pro mě noční můra. Hlavně, že jste stihli let. Opět krásné fotky, neuklizeno nevidím, u vás je vždy pěkně. Ve špíně doma nejsme, tak se nestresuji, mám dost jiné práce. :-) Koukám i na ty časopisy. Manžel mi přivezl 4. Ten jeden opravdu nemusel, ale tak se snažil, že nemohu nadávat. :-) Které byste mi doporučila, aby mi přivezl ze Švédska až po Novém roce zase pojede? Děkuji a mějte se moc hezky.
Unknown píše…
Studený dům...to znám celkem dobře, ale my ten krb už konečně máme!!!!
Líbí se mi váš přístup Lucie, hodně plánů, žádný stres!!!!!Tak by to mělo být, naklizeno a spol. ty Vánoce hezčí sice udělají, ale ty stresy okolo to pak rázem shodí......
Mějte pohodičku a vítejte doma!!!
P.
Reia Aria píše…
Luci ta červená je u Tebe prostě fantastická!!! A časáky zááávidííím! :-) Opatruj se, paa
Carolina Mia píše…
Luci, jsme na tom podobně. My se vrátily v poledne z nemocnice. Máme jedno cukroví, trochu výzdoby a jinak nic Dárky letos bude muset asi vážně přinést Ježíšek.
Dobrý den,
měla bych takovou prosbu o radu úplně mimo tento příspěvek, ale týká se to městského kola a nikdo jiný mě nenapadl ;) (a jak jsem pochopila z blogu, také na městském kole jezdíte, čímž jste si mě získala hned na začátku)
Vybrali jsme pro mě s manželem klasickou dámskou gazellu, ale mají dvě velikosti pro postavu do 165 cm a od 165 cm a já mám právě těch 165.... a teď nevíme, které objednat, měla byste k tom nějakou radu?

Děkuji
Hezké svátky :)
Zdraví také Lucie (a také dubnová těhule)
Lucie Living píše…
Iveto moc díky, zatím stresu nepropadám....i když dnes jsem měla na mále :-) Krásné předvánoční dny!
Evo díky, přesně tak ...ono se to nějak zvládne :-) Krásné a pohodové předvánoční dny!
Michaelo, ano papír je papír:-))). Tak to máte dobré , že bydlíte takový kousek....to trochu závidím....když si vybavím naše cesty hlavně na letiště a snahu být tam včas....občas je to adrenalin! Muž je šikula...já ty cedulky už celkem studuju, jednou jsem omylem sundala taky cizí kufr, taky stejný, ale jeho majitel si toho všiml včas a zarazil mě ...od té doby radši čtu:-) Kufřík dorazil v pořádku! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Ha ha , tak to ono v kuchyni i obýváku bývá poklizeno celkem pořád...ale je tu ten binec co není vidět, vyluxovat, vytřít, umýt okna, utřít prach , vyleštit ...ale to všechno stejně dělat nebudu, jen mám z dětství zafixováno , že by to mělo být...že by měl byt vonět cukrovím, diavou, okenou a pak ještě takovým leštidlem na měď :-))) Jo a když jsem ten příspěvek psala bylo přízemí po vybalení našich kufrů jak po boji :-))). krásné dny!
Barboro, tak stromek závidím, střevní chřipku ne :-) Jak píšu výše...i když u ž to tak léta nedělám, tak mě z absence vůně diavy, okeny a cídidla na měď trochu chytá nerv, že nestíhám :-) krásné dny!
Olive, díky. Mě nikdy nezklame : skona hem, Lantliv a PLAZA, ale nejlepší je vybírat si pěkně podle oka....muž mi občas taky vozí časopisy o bydlení od jinud a ne vždy se trefí :-)))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Pavlo díky! Zatím jsme celkem v pohodě, ale zase bez trošky toho stresu...by to snad ani nebyly Vánoce :-))) Krásné dny!
Šárko moc díky ! S časákama to chápu :-))). Krásné předvánoční dny!
Věrko...no tak hlavně že jste doma před vánoci a v pořádku! Jo a to není špatný nápad nechat ty dárky fakt na Ježíškovi :-) krásné předvánoční dny!
Lucie Living píše…
Lucie zdravím, tak nejprve díky za komentář a gratuluji k těhotenství! Já na městském kole nejen jezdím, ale je i dovážím ze Švédka a prodávám u nás. Internetové stránky právě dokončuju ale na značku PILEN se můžete podívat tady:http://www.pilencykel.se/site/en/pilen-special/single-colour-white

několik kol mám v ČR i k vyzkoušení a ke koupi.

Mám taky 165 cm a moje kolo má rám velký 56cm a kola 28 palců...všechno nastavení mám tedy na co nejmíň a vyhovuje mi to, ale s menší velikostí zkušenost nemám...asi ideální by bylo kolo vyzkoušet jestli vyhovuje.

Můj muž má přes 2m a na kolech se mu všeobecně dobře nejezdí, protože jsou mu malá a i při posunutí sedla nadoraz nahoru má pokrčenou nohu když sedí v sedle a má ji na spodní šlapce a proto se prý nadře. Tak snad jsem trochu pomohla:-)

Přeji krásné předvánoční dny!
Anonymní píše…
dekuji, pomohla jste mi moc.
gazelle maji ram 51 a 57, sama jsem si myslela spise na ten vetsi.
jednou jsem nejake mestske kolo, ktere melo byt na mou vysku, zkousela a prislo mi malinke.
a zatim jezdim spise po stezce do prace nez krkolomne projizdeni mestem.

my mame spadeno na gazelle, ponevadz ji ma i muj muz. tesila jsem se, ze se na nich budeme prohanet uz v lete, ale shaneli jsme ji z nemeckych stranek a az ted sehnali prodejce ochotneho nam ji poslat.
pristi rok s miminkem nevim, nevim, jak moc ji vyuziju.

se strankama vam moc fandim, zajem o tyto kola roste a je stale tezke je u nas sehnat.

dekuji moc za rady
hezke a klidne svatky
lucie

Populární příspěvky z tohoto blogu