velká okna...

...se mi moc líbí!

Krásný čtvrtek blogerky!

Díky lenošení jsem narazila na pár pěkných finských blogů a na jednom z nich na obrázky interieru, který se mi moc líbí...


...nejvíc velké okno v jídelně...



...čtecí koutek se zajímavým křeslem, by taky nebyl k zahození ...



...v kuchyni na polici jsou sošky Marie a Josefa (tedy tuším ....v tomhle se opravdu nevyznám) a i přes to, že by mě to nikdy nenapadlo, si do takhle vybaveného interieru dát sošky tohoto typu, tak tam pěkně pasují a je to zajímavý detail:-)...



... beton a dřevo jsou zajímavou kombinací, krásně se doplňují ...



....pracovna se stolem pod oknem a s lampičkou , kterou bych taky hned brala:-) !

Každopádně mě tenhle interier zaujal, protože jsem se k němu několikrát vrátila a když na tu spoustu inspirací na netu, kolikrát  koukám, tak i když mě občas něco zaujme, po chvíli si říkám, že bych v tom asi bydlet nechtěla...
...tady jo, tady bych to brala:-)


Mějte krásný lednový den!

Komentáře

Olive píše…
Tyto vánoce jsem více odpočívala a u finských blogů, kterým jsem tyto vánoce naprosto propadla. :-) Jsou takoví odvážnější než ostatní Seveřané, mají vtip, umí kombinovat a jejich černo-bílé interiéry jsou prostě jiné, protože tam vždy dají něco, čím jsou jedineční, snad vliv Ruska, nevím. :-). Je to subjektivní, prostě já jsem jim opravdu propadla a našla jsem to, co nejvíce sedí mému stylu.
Unknown píše…
JJ,Luci,o velkych oknech by jsem mohla vypravet,byl to nas sen a ten se zadaril,sice uz to nejsou okna,ale prosklenne steny dokonce bez rohoveho sloupku,ale uz si neumim predstavit vyhled jen z normalnich oken.A je super,ze se nehodi jen do minimalismu,ale i u nas,v nasem mixu modernejsiho pojeti domu a utulneho venkovskeho interieru.Jde jen o to nebat se a mit kapku citu.
Olive píše…
A ještě jsem zapomněla popřát. Krásný a pohodový rok 2014 Vám i celé Vaši úžasné rodině.
mokopa píše…
Pěkná inspirace...jen tak na okraj sošky jsou Ježíš a lurdská Panna Marie.Krásný den Mokopa
Differentia píše…
U finských blogú najdu taky spoust inspirace, vice ale u vás :-) Dekuji za krasný blog a preju vám stastný nový rok /Mette
Lucie Living píše…
Moc díky a přeji taktéž vše nej v roce 2014! Stejně je zajímavé , že to ti seveřani tak umí:-)
Lucie Living píše…
Katko to je pravda, jde o to se nebat...kdybychom rekonstruovali dnes , tak udělám okna klidně ještě větší :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Díky...tak mě to přišlo, že ten muž má v rukou mimčo a ve spojení těch všech betlémů v poslední době mě hned napadla dvojice Josef a Marie :-)...děkuji za upřesnění! Přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Mette děkuji, to je velká poklona :-). Přeji také krásný a šťastný rok 2014!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...