nemůžu se nabažit...

... pohledu na nový stolek...
... a taky rozkvetlé karafiáty v růžové!





Krásný den přeji blogerky!

Moc díky, za všechny tipy na "zdravé" koláče, dorty a dobroty všeho druhu, určitě se mi budou moc hodit. Já jsem včera nakonec udělala koláč, trochu hokus pokus z toho co jsem měla a vůbec jsem netušila, jaký bude výsledek...
...ale chutnal mému muži a i Adamovi a to dokonce moc!
Tak super, při dalším opakování přidám recept ať  z toho taky něco máte :-)

Karafiáty na stolku v obýváku mají nádhernou barvu, kterou vůbec nenosím a ani mi nesluší ...
...škoda :-)...



...ale inspirovalo mě to k nákupu růžového laku na nehty...
...po tom co jsem měla několik odstínů růžové v ruce a po zkušenostech s růžovou z minulosti, jsem si nakonec vzala jen zpevňovač, který sice je v lahvičce krásně růžový, ale na nehtech je téměř průhledný...



...ti pozorní, si všimnou že mi ladí i pes...
...ten dostal růžový obojek a vodítko už dávno, když tu byl synovec z Holandska a na naší Adinku s růžovými doplňky balil holky :-)))



Dnes dělám plány na Adamovu oslavu narozenin..
...už se to blíží...
...a ta tedy rozhodně nebude do růžova :- )




Mějte krásnou středu!





Komentáře

Unknown píše…
Tedy Luci,
a nemela by ruzova tobe jako blondynce docela sedet??Nemyslim moc a ani ta preslazena,ale jemne treba byt jen doplnky jako je salka ci pasek k sedym tonum to se me docela libi.No ale kazdopadne karafiatky jsou stale uzasne.Preji at planovana oslava,pravdepodobne v cervene,dopadne dobre.
Reny píše…
Líbí se mi jak si vše dokážeš užít, vychutnat. Třeba kytičku ve váze nebo nový lak. Taky to tak mám! :) Hezký den přeju!
Anonymní píše…
Krásne to máš, Lucka! :-)
Stále, keď vidím Tvoj nádherný mramorový stôl mi napadne, či nie je veľmi studený, ako sa naňho kladú veci - poháre, vázy...asi treba podložky, nie? Aby sa niečo nerozbilo...
Iveta
Lezarts píše…
Et viva "la vie en rose":-) Třeba je to předzvěst, malé princezny???:-D
Napadlo mě to stejné :-) Že by holčička? Já to totiž u kluků měla přesně obráceně, samá modrá a zelená :-)
Anonymní píše…
Báro já váz nám až z druhého těhu a vzpomínám si na vaše malinové období :-))) Iveta
Anonymní píše…
Zdravím:)
moc pěkná barva,ať lak nebo kytička... miluju karafiáty .. můžu se zeptat odkud máte vázu? mam hodně skleněných váz,ale potřebovala bych tuhle velikost:))
Moc děkuji .
Petra
El. píše…
Tak tyhle karafiáty já miluji ze všeho nejvíc !!!!
Žádná jiná květina mi neudělá takovou radost, jako právě takhle, žádná pro mě není krásnější .. jedině pudrové karafiáty
Udělalo mi to radost, skoro, jako bych je dostala.
Máš to krásný, tuze moc.
Já mám nehty aktuálně rudé ( a to včetně těch na nohou ) .. a když si k tomu mám představit nějakou kytku, kdekdo s něžnou duší by připodobněl růži .. nevím proč, ale ve mně to evokuje to monstrum z "Adéla ještě nevečeřela".
Lucie Living píše…
Katko asi měla, ale mě nesedí :-), ještě tak možná starorůžová a nebo lososová ... to docela jo:-) Díky a krásné dny!
Lucie Living píše…
Reny díky! Jojo to by mi šlo:-) Tak snad je to dobře , když to takhle člověk má! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Iveto děkuji, tak studený celkem je ...ale pokládá se na něj krásně :-))), pro ochranu lesklého povrchu by to asi nějaké ty podložky chtělo, ale mramor je celkem odolný materiál soudě podle desky v kuchyni. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Reny...no vidíš takhle jsem o tom nepřemýšlela:-)))....tak uvidíme !
Lucie Living píše…
Tak já už si nevybavuju jaké barvy se mi líbili s Adamem, ale třeba si tu růžovou užiju víc :-)))...sama jsem zvědavá! Krásné dny!

Lucie Living píše…
Petro moc děkuji! Vázy jsem koupila kdysi 3 stejné , měli je v Obi, ale už je to hodně dlouho a tuším že to byl výprodej za nějakou směšnou cenu, ale kup to byl dobrý využívám je na všechno možné, květiny, svíčky, dekorace a nebo sladkosti:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
El já z nch mám taky radost a hlavně vypadají krásně už skoro týden...nádhera! Já jsem zase kdysi koupila rudý pryskyřník (tuším, že se tak ta rostlina jmenuje) a tak se vybaví u červené on:-)...tak jsem si musela najít jak vypadala Adéla :-))), to jsem ani nevěděla , že byla červená:-))) Krásné dny!
Anonymní píše…
Luci, moc děkuji za odpověď. Budu muset vyrazit na nákupy:)
Mějte se moc hezky.
P.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...