13 ledna 2014

do kuchně...

...putovalo pár drobností z obýváku!


Přeji nádherné pondělí blogerky!
Sice je venku zima, ale na modrou oblohu a slunce za okny, se tak pěkně dívá:-)

Dnes jsem věnovala celé dopoledne úklidu, bylo to nevyhnutelné, protože ráno jsme se shodli, že projitím  z  jídelny až do obýváku  by člověk u nás, mohl nabýt dojmu, že je na dovolené :-)

Znáte to, když jste na dovče a po každém návratu od moře, si spolu s ručníky a ostatními věcmi vysypete na podlahu část pláže?

Tak takový pocit jsme měli taky:-))) 

Adam si totiž včera chtěl hrát na písku...
....ale bylo mu tam moc zima na ruce...
...tak si vzal tác a donesl si trochu pískoviště domů...
...ještě mi vysvětlil, že si to pak jako sám uklidí...
...rozhodil rukama (tak jako to dělám já a taky se tak tvářil :-)) a řekl mi "nehledej problémy tam kde nejsou "  :-)))...
...tak jsem nehledala, ale on dnes musel do školy a já bych tu v tom pískovišti mohla do odpoledne přijít k úrazu (přeci jen písek na dlažbě dost klouže) :-)...
... takže když už jsem byla v tom úklidu...
...přeházela jsem pár dekorací a k zelené v kuchyni přibyla barva dřeva a paroží ...








Mějte krásné odpoledne!


16 komentářů:

  1. Od dětí je pořád co se učit..."nehledej problémy, tam kde nejsou" je super rada:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přesně tak...ale kde na tohle přišel to nevím :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  2. Dobrý den ,Lucie,
    v sobotu jsem objevila váš blog a musim říct, jsem nadšená. Máte nádherné bydlení a jste mi velmi sympatická psaním:)
    Váš Adam má skvělé hlášky, v předchozím příspěvku jsem se fakt zasmála. Mějte se hezky, opatrujte se a těším se na další příspěvek.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro , moc díky za návštěvy! Přeji krásné dny!

      Vymazat
  3. Lucie, mohla bych se prosím zeptat, odkud máte ten pohárek na nožce z matného skla? Marně podobný sháním, viděla jsem na zahraničních blogách i černou variantu a já stále nemohu sehnat.

    Jinak já bych se tedy ráda cítila jako na dovče u moře. :) A asi bych kvůli tomu na malou chvíli přežila i ten písek v obýváku, jen pro ten super pocit. :) krásný den, Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, taky jsem po něm dlouho pátrala, nakonec jsem si ho přivezla ze Švédska, je to značka marimekko a tady ji možná nějaký designový obchod bude nabízet , ale nevím jestli tyhle poháry.

      Jo a ten dovolenkový pocit jsme si užívali celou neděli, takže stačilo :-))) Krásné dny!

      Vymazat
    2. Lucie, moc děkuju za tip. Nakonec jsem našla podobné na BR, takže už mm objednáno. :)

      http://www.bellarose.cz/dekorace/skleneny-pohar-pied/

      Vymazat
  4. to je tak náramně pohádkové! moc hezké

    OdpovědětVymazat
  5. U vás je to dokonalá zimní nálada, když už venku je to ...vlastně co za počasí? Ale zatím si na to nestěžuji, je to téměř Zima, jako v "Provence":-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že máme letos zimu jako někde na jihu....ale ono tam ji zase mají pro změnu letos možná i se sněhem:-). Díky a přeji krásné dny!

      Vymazat
  6. To okno je ... úchvatné!!!! Máte krásné bydlení. Pěkné dny, Tereez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tereez, moc díky a přeji krásné dny!

      Vymazat
  7. Boží je to "odpočívadlo" s kožešinou u okna.
    To je prostě luxusní ...a ten výhled ... !
    Můžu si tam vypít kako..?
    Proooooooooooooooosííííím ..
    El.

    OdpovědětVymazat