28 května 2014

pivoňky...

...konečně i u nás!

Krásnou středu přeji!

Už rozkvetly...
.... i tady v údolí !



Tuhle rostlinu mám asi čtyři roky...




...a každý rok má víc a víc květů...





...a protože je to taková krása...




...mám ještě další tři pivoňky...
... zasazené minulý rok...



...u dvou z nich vyrostly letos jen listy...




...a třetí bude mít tři květy...



...a jako správná zahradnice, si už nepamatuju kam jsem dala jakou barvu...



...tak budeme mít překvápko :-))).




Mějte krásný den!





16 komentářů:

  1. Nejkrásnější kytka na světě! Taky je miluju, od mala! :) Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já je mám ráda až od té doby co jsme tady, dřív šla zahrada a kytky mimo mě :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  2. Jsou překrásné!!! Krásný den Luci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, jsou super! Pěkné dny přeji!

      Vymazat
  3. Ta poslední fotka je ¨nádherná, ta kombinace růžových.... Foťák je spolehlivý :-)
    Krásný den
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olgo moc díky z foťáku jsem nadšená! Krásné dny!

      Vymazat
  4. Jsou nádherné!Miluju je , tiše závidím...
    Krásný i když upršený den..
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro díky :-))). Krásné (snad už slunečné) dny!

      Vymazat
  5. Já pivoňky naprosto miluju, krásně voní a jsou takové vznešené, ani nevím proč, ale považuju je za královny zahrad! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro jsou nádherné, dnes jsem si musel anatrhat i domů :-))) a už se těším že za rok budou první květy na červené a ještě jedné /asi bílé :-))).

      Vymazat
  6. Miluju pivoňky. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelko moc díky, tak alespoň díky fotkám dýl vydrží :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  7. Mas uzasnou barvu kvetu..uz je vidim natrhane u tebe doma na jidelnim stole.Taky musim prisadit,zatim mam dva kere ale pivone nezklamou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko :-))), zrovna dnes jsem natrhala, ale do obýváku :-))). Pivoňek není nikdy dost :-))). Krásné dny!

      Vymazat