13 května 2014

z víkendu...

...pár obrázků!

Krásné úterý blogerky!

Jak jste si asi všimly, nestíhám pravidelně ani příspěvky ani odpovídat na komentáře:-).

Tak jen v rychlosti takhle:

Ke šperkům, 
moc díky za všechny tipy a zajímavé informace, náramky pandora jsou zajímavý nápad a hlavně pro rodinu a přátele je pak jednoduché vybrat dárek , když neví :-) a vidím, že nás je víc , co se jim některé šperky líbí, ale nosí pak úplně jiné :-))).
A perly, ty mám doma jedny taky, jsou nepravé a vybral mi je Adam sotva začal chodit a pochopil, že tyhle třpytivé věci patří mamince na krk :-)))

Pak ještě jednou díky za pochvalu holínek, opravdu jsou využité vlastně každý den :-)

Kamenná zeď kolem přední zahrady sklízí také úspěchy, je z 90 procent původní , jen vrchní část jsme museli dostavět a položit nové tašky, ale najít někoho , kd o umí takhle pěkně stavět z kamene není vůbec sranda !

A taky díky za pěkné komentáře k novému stolku a pak ještě "sorry" za deštivé dny, které jsme možná způsobili utržením rozrazilu :-)))


Ještě jednou moc díky za návštěvy a všechny komentáře, které mi tu necháváte a taky za milé maily, na které odpovídám také se zpožděním!

A teď k tomu víkendu...










... byl náročný :-)))...



...původně měli v plánu ...
...dívat se na telku :-))) !

Mějte krásný den!


6 komentářů:

  1. Luci, všechny fotky jsou krásný, ale ta poslední, tyhle pohledy miluju, když děti usnuly s taťkou nebo teď s dědou
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko díky, taťka si rád schrupnul, zato Adam mi pak vyčinil, že jsem ho měla vzbudit, že propásl koukání na telku :-))), naštěstí Max to ještě neřeší :-). Krásné dny!

      Vymazat
  2. Krásné fotky, je to pěkné pozorovat, jak malý roste a jak vy žijete. Usnout s tátou na gauči, co víc si dítě může přát ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky moc...jen by bylo dobré , kdyby malý rostl trochu rychleji... tedy tak jak má a kdyby mu stačilo moje kojení. Adam si teď pozornost taťky extra užívá :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  3. radka- úžasné fotky ,krásné děti
    můžete mi prozradit jakým foťákem fotíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko moc díky, fotím Canonem EOS 700D, mám ho chvilku a tak zatím se s ním sžívám :-))). Přeji krásné dny!

      Vymazat