jaro máme...

...v plném proudu!

Přeji krásný den!



Konečně se to probouzí i tady v údolí.


Čím dál tím víc času trávíme na terase a venku.



Výhled ven se začíná zelenat.




A už mi konečně roste i něco v záhonech.



Libeček mezi ...


...modřenci...



...a tulipány.




Další radost...
... ujal se barvínek , který jsem zasadila minulý rok.

Ale z rostlin , které jsem zasadila letos začátkem dubna, zatím ze země nekouká nic, ani jedné...
... ach jo!

 Naštěstí ta zeleň všude okolo, mi ty moje zahradnické neúspěchy vynahradí :-).




Myslím, že venkovní sezonu můžeme označit za zahájenou.









Včera si Adam s kamarády opékal buřty...



...takže narcisky už jsou ve váze.
To že rostou kolem ohniště, je výsledek mého plánování :-))).

Mějte se krásně a čerpejte energii z krásného počasí!

Komentáře

Krásné to máte!!! :)
Unknown píše…
Lucinko,Vaše krásné fotky jsou pohlazením po duši.
Tam se musí pěkně relaxovat a načerpávat energii.Přeji jenom slunečné dny.Anna.
Anonymní píše…
Strašně ráda k vám chodím a kochám se nádhernýma fotkama, hned bych vyrazila na návštěvu, u vás je kouzelně .
Krásný den,
Petra

ps: Libeček závidím:)
My Home Style píše…
To je nadhera to vase bydleni ! Piskoviste a ohniste je primo bozsky. To musi byt nadhera si u vas sednout na terasu a jen tak se kochat:) Hezky den, Petra
Notes píše…
Mate to naadherne!
Anonymní píše…
Nádhera :)
Monika píše…
Lucí, máte svůj vlastní kousek ráje!
Nádhera.
A´t vše vzrůstá a kvete.
pa, Monča
Unknown píše…
tak to je krásne jaro..nádhera...
mula píše…
Když jsem byla malá, obracela jsem oči v sloup nad mamčinými výroky na téma „šťavnatá jarní zeleň“. A teď? Teď se rozplývám nad každou kytkou, vlastním výpěstkem a miluju tu čerstvou jarní zeleň:)!
Máte to krásné nejen doma, i zahrada, okolí a ten prostor jsou parádní!
A.
Miska píše…
Nádherné :))

http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/
Anonymní píše…
Terasa jako ze škatulky, konve na mléko už jsou na místě, pohoda je evidentní. Ještě aby bylo "bezmrazivo". Iva
Aneta píše…
Opravdu moc krásný kousek přírody, je na co koukat. Aneta
Unknown píše…
Luci, miluju tyhle venkovní posty!!! Máte kolem domu nádherný prostor ze kterého úplně přetéká energie! Těším se na další podobné články :o). Užívej slunečných dnů! :o)
Unknown píše…
Mohu se zeptat?venkovni nábytek mate dřevěný?nechavate ho i na dešti?pripadne čím jste osetrovala..:) dekuji :) mate to jinak nádherné,chodím k vam koukat strasne rada!:)
Lucie Living píše…
:-))) jo tak to mám taky tak . Krásné dny a díky!
Lucie Living píše…
Martino, já ho nechávám venku na dešti záměrně, chtěla bych aby zešednul, ale kdybychom ho schovávali a občas natřeli nějakým údržbovým nátěrem (nabízí je většinou přímo prodejce nábytku nebo barvy laky) tak bude dlouho jako nové - je to nějaké tropické dřevo, ale jaké to už si nepamatuji . Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...