Když se řekne...

...klasický květináč.

Co si představíte pod pojmem "klasický květináč" ?
Já tedy ten cihlový z pálené hlíny.


A dost na nich poslední dobou ujíždím:-))).


Přeji krásný pátek!


Většina jich sice půjde ven na terasu...
...hned jak dorazí to jaro :-))).

Ale nějak do nich pomalu putují i klasické pokojovky...


...a nebo bylinky, které by venku chuděry ještě pomrzly.



Mám radost z mého množení muškátů...


...vypadá to, že se všechna miminka ujala a dokonce, se jedno z miminek chystá na květ :-)!
Hurá!


A ještě k těm klasickým květináčům.

Jsou nadčasové - nikdy nevyjdou z módy :-), sluší jim to v každém věku , dokonce ty jeté jsou ještě víc šik :-) a jsou příjemný pro oko i bez obsahu, třeba přes zimu jen tak poskládané někde v polici, nebo použité na jiné věci než jsou rostliny :-).



pinterest

pinterest


A ještě !
Když náhodou nemáte tu správnou misku, pod klasický květináč můžete dát třeba starý talíř a i tak mu to bude slušet.


pinterest

Tak co vy a "klasický květináč"?


Mějte krásný pátek a prima start víkendu!


Komentáře

Notes píše…
Mam ich kvantum. I stare taniere pod nimi. Su vsak v pivnici, do bytu sa mi nehodia, mavala som ich na chalupe. Chalupu sme predali,kvetinace som si pobrala:)))
Bára píše…
Klasický květináč je doopravdy ten hliněný! Žádný plast ;) a dá se pomalovat i křídou, abychom poznali, jaké bylinky jsme do něj zasadili. :) bára.kára blog
Bára píše…
To mám radost! Konečně se někdo zastal klasických květináčů :). Já si na ty barevné (nedej bože i plastové) obaly stále nemohu zvyknout. Vím, že jsou i vkusné obaly, ale stejně v nich nevidím, kolik má kytka vody... tak mi z toho zase vyjde klasika. Jen pozor, jednou se mi stalo, že pálená podmiska prosakovala a nechala kolečko na dřevěné skříňce, teď už si je víc hlídám.
Unknown píše…
Libi se mi na nich to,ze kdyz se rozbiji,tak si pokazde bez problemu sezenu ten samy a hlavne ta cena je opravdu nadcasova!! Krasny vikend a Velikonoce, i kdyz u nas budou na snehu...
Lífi píše…
Zdravím Vás Lucko,
zrovna minulý týden přinesl přítel z IKEA šest takových květináčků (stojí i s podnosem asi 30Kč), že bude pěstovat pálivé papričky. No nebyla jsem nadšená z toho, že pokud se to náhodou nepovede, zůstanou nám doma ve skříni...
A ono to vypadá vážně DOBŘE!
Takže pokud náhodou zbydou, určitě do nich naše kytky umístím :-)
Díky za inspiraci,
Lífi
InkaFej píše…
LUCKO, KOUKÁM JAKO BLÁZEN:O)..ONY TY KVĚTINÁČE, KDYŽ JSOU STARÉ VYPADAJÍ VÁŽNĚ SKVĚLE..A JÁ JE TADY NA CHALUPĚ DRHNU, ABY VYPADALY LÉPE..DÍKY ZA INSPIRACI, UŠETŘILA JSI MI PRÁCI:O)..JINAK SI PAMATUJI SPOUSTY PELARGONEK, FIALEK U SOUSEDŮ A POD NIMI STARÉ TALÍŘE..A JAK SE JIM DAŘILO..TAKY SI PAMATUJI RADY NA KYTKY, CO KVETOU..PRÝ KDYŽ UMYJETE MASO, TAK TU VODU NEVYLÉVAT, ALE NALÍT NA KYTKY..PRÝ JIM TO MOC PROSPÍVÁ..NĚJAK NA TO ALE ZAPOMÍNÁM, TAK NEVÍM:O), ALE TŘEBA TO FUNGUJE..KRÁSNÉ VELIKONOCE INKA
Anna píše…
Lucko, také mám tyhle klasické "hliňáky" moc ráda. Jen mám barevnější interiér než ty a tak se mi dovnitř moc nehodí, preferuji čistě bílou keramiku. Zato venku... tam už jsou a ještě přibudou! :-) Krásné muškátové zahradničení, které Ti moc závidím. Já už mám doma všude tolik pokojovek, že si tenhle luxus přezimování a následného rozmnožování muškátů nemohu bohužel kvůli nedostatku místa dovolit. Bohatou pomlázku a ať si po celý další rok zdravá a krásná A.
Anonymní píše…
Milá Inko, ty květináče vydrhnuté jsou ok, neboť na nich rády přebývají plísně, pozor na to., ale ty klasické okenní kytky našich babiček jsou v nich asi nejhezčí.
Všem přeji krásné Velikonoce a ať se všem vašim kytičkám daří, Lucii přeji, že jí muškáty krásně rostou a slibují květy, to budou nejspíš bílé? Mají tam dostatek světla...
Jiřina
Anonymní píše…
Mě se tedy moc líbí,ale do bytu se mi nehodí, tady volím bílé,ale na balkon klidně hliněné. U vás doma jim to moc sluší :)
Krásné velikonoce,
Petra
InkaFej píše…
Jiřinko, díky za radu..tak raději budu drbat:o)..krásné dny Inka
Lucie Living píše…
Mária tak to jsi dobře udělala :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jo jo, už jsem na to taky myslela:-).
Lucie Living píše…
Báro je pravda, že už jsem díky tomu , že nevím kolik je tam vody několik kytek utopila, s tímhle květináčem se to nestane a ty misky jsou teď takové glazované zevnitř ...asi právě aby neprosakovaly. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Moniko přesně tak. Krásné dny!
Lucie Living píše…
No vida! Tak to jsem ráda, že inspirace přišla vhod :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Aha,tak to díky za info. Jo a muškáty budou bílé :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Aničko díky, no tak ale to je zase vidět , že se tebe kytkám daří...já ještě občas nějakou umořím nechtíc. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Petro moc díky . Krásné dny!
Bára píše…
Luci, právě ta glazovaná zevnitř dlouhodobě jemně prosakovala, proto na to upozorňuji. Ale krása a jednoduchost přírodního materiálu má vždycky navrch :)
Krásné Velikonoce!
Lucie Living píše…
Aha...no tak to na to dám bacha v nejhorším dojde na ten talířek :-). Díky.
Veronika píše…
Milá Lucko, ty muškátková miminka jsou super! Jste moc šikovná!
A květináče...už dávno jsem přišla na to, že i do obalu krásného je květince nejlépe v klasickém terakotovém květináči...takže jsou moje top...jen podmisky, v případě, že nemají obal, volím plastové ve stejné barvě, protože ty hliněné mají sklony k praskání a nejedna polička či komoda mají vzpomínku...a to já nerada :-)
Krásné Velikonoce!
Mirka píše…
Terakotové květináče jsou prostě NEJ !!! A muškátům vyloženě sluší.
Určitě máte zelené prsty,muškátům se u vás daří.Já je pravidelně přes zimu umorduju :-(((Zkoušela jsem je dát na půdu (málo světla) ,na chodbu (zmrzly),do novin a do sklepa (uhnily ),v bytě máme teplo...Už se ani nesnažím :-)..
A kdyby vás terakota přestala bavit,vždycky se dá přetřít https://cz.pinterest.com/pin/444871269418058556/
Zdravím ze zasněženého Litvínova,Mirka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...