houbové mufiny...

...a další oslava.



Přeji krásnou neděli !

Dnes to u nás bude o odpočinku. Budeme odpočívat co to půjde :-).
Po týdnu jsme včera zase slavili.
Tentokrát muž.



Protože vím, co taková oslava obnáší, chtěla jsem se původně domluvit s našimi kamarády, že půjdeme někam do restaurace.
Pak to vypadalo podle předpovědi počasí, že bude krásně a tak jsme se domluvili na grilování u nás.
Kamarádi moc rádi a výborně vaří a gril je jejich specialita, většinou provozují grilování mořských plodů a ryb celé léto pracovně.
Takže na tom, že se někdy bude grilovat u nás jsme se domlouvali už od loňska, ale v létě měli čas jen ve dny, kdy bylo ošklivo :-))).
Nicméně počasí nám opět udělalo čáru přes plán.
Ale kluci to, k mé radosti, vyřešili výborně!
Jeden z nich je Palestinec a vyrůstal v Jordánsku a tak nám připravil kompletní večeři po arabsku.
Kachní vývar, salát a pak arabské hlavní jídlo  kefta zapečené s bramborem a rajčaty, podávané s opečenou rýží s nudlemi, vše provoněné typickou vůní směsi arabského koření.
A vše výborné.
A nejlepší na tom bylo, že to kluci přivezli připravené, tady dovařili a pak nás obsloužili a ještě po sobě uklidili, stíhali se u toho i bavit a vůbec nic nespálili (což se stává mně, když se chci bavit a vařit dohromady:-) ).
Mají to vymakaný, nějakou dobu žili v Californii a tam se živili tím, že chodili vařit a grilovat lidem domů .
Je to báječná věc, já jsem z toho byla tedy nadšená, takový servis v pohodlí domova, Max v klídku, žádné nervy s nudícíma se dětma,  s pohledy ostatních hostů , kterým se nelíbí že naše děti křičí a tak.
 Byl to sice dárek mému muži, ale já si to užila možná ještě víc :-))).

A co vy, využili by jste takový servis?




Já udělala jen tradiční houbové mufiny:
ingredience:

žampiony
listové těsto
plísňový sýr  - nejlépe niva nebo dor blue 
cibule
vajíčko
podle chuti třeba pepř

Nejprve si nakrájíme na malé kousky žampiony a cibulku.
Cibulku osmažíme do sklovata a přidáme žampiony.
Lehce osolíme (ani nemusíme sýr je slaný) a opepříme.
Smažíme tak dlouho, až jsou žampiony hotové, já pořád uzobávám, takže až mi dobře chutnají :-).



Mezitím si z těsta vykrájíme kolečka připravíme je do mufinových košíčků.



Košíčky naplníme houbami,navrch dáme několik kousků rozdroleného sýra a celé košíčky, pomocí štětce, tak trochu zakápneme rozšlehaným vejcem.

Pečeme cca 15 minut na 180°C (horkovzdušná trouba).



Je to jednoduché a zatím to mělo vždycky úspěch :-).

Dobrou chuť!




Komentáře

Anonymní píše…
Páni,to je paráda , to bych si dala líbit :) bohužel takové hodné a šikovné kamarády nemám :)
Hezkou neděli ,
Petra
Anonymní píše…
Zdravím,úžasné.....trochu i závidím,samozřejmě v dobrém))).Zítra mám volno))))tak zkusím ty mufinky....Přeji krásnou neděli.Šárka
Anonymní píše…
Fantastikuš ! ,nádherná atmosféra ,ľudia :) teda aj chlapi :),...darček mužovi,že párty,s navarenim...viem,tieto zážitky,u nás ešte nemáme takto zavedené...škoda,lebo to je povýšenie stretnutia na úplný top level ! ....a ešte sa ti poslúžilo,ako domácej pani ,a ešte aj spratali,zlatí...a ešte sa tak dokázali aj živiť ,kreatívny prśtup k životu...a keď deťom bolo tiež fajn...máte krásne zážitky a to by mala byť každá oslava,stretnutie...to že mojich to v posledných rokoch,keď som bola tak unavená nenapadlo,takto to pojať ....mi naozaj spôsobilo,že keď sa spomenie oslava nastupuje hrôza....a to sme v paneláku mávali cez desať hostí...:)
No tak já bych si to užila rozhodně! Protože nejvíc mi chutná to, co mi někdo nachystá :-))))
Marcela M. píše…
Super oslava- a ty mufiny určitě vyzkouším. Příští měsíc máme dvě velký oslavy,tak se těším...
Bára píše…
Tak to jste si to pěkně užili. Dneska už je hezky, tak doufám, že jste si toho počasí pořádně užili. Co se týče muffinků, tak vypadají krásně a určitě je vyzkouším. Bývali by se mi hodili na pohoštění na tiskovku k Albánské výzvě, ale co už. Namazala jsem jednohubky čtyřmi druhy pomazánek a taky to stačilo :) bára.kára blog
Unknown píše…
tak takhle pojatou oslavu, bych si nechala líbit...vždycky přemýšlím co připravím, a slané muffiny určitě vyzkouším, vypadá to jednoduše. Hezký večer, katka
nanaliving píše…
To bych si taky nechala líbit ;-) Recept určitě někdy zkusím. A.
Šárka píše…
Jo Lucie , takový servis bych si líbit opravdu nechala ... už jen proto abych věděla , že to umí připravit někdo jiný než já . Zatím jsem takovýto servis pro přátele a rodinu připravovala , ale už nikdo toto nepřipravil pro mě .... no čo už :))) hlavně , vím že toto připravit zvládnu :))) Šárka
Monika píše…
Všema deseti, Lucí!
Tomu říkám organizace, paráda ! a ještě jste měli možnost vyzkoušet netradiční pokrmy, super!
A posíláme gratulace.
pa, M
Ali píše…
Takovouhle oslavu bych tedy opravdu brala! Všechny rodinné oslavy chystám já, takže moje narozeniny se neslaví, protože se mi pro mě nic organizovat a chystat nechce Takže tohle by bylo perfektní řešení a zároveň dárek pro mě.
A mufiny určitě vyzkouším, cokoliv s houbami u nás mizí rychlostí blesku.
pafcasim píše…
Negrilovali oni nááááhodou vloni v KH U varhanáře?? Jsou mi nějací povědomí. A jestli jsou to oni, ... dvakrát jsem se nechala přemluvit a dvakrát to byla mňamka :)
ohmybeautifullife píše…
Takové kuchaře bych domů taky ráda pozvala na návštěvu :-) A díky za tip na muffiny. Já teda jím žampiony i syrové, tak radši uždibovat nebudu, aby něco zbylo :-)
atize píše…
Určite vyskúšam, huby máme radi celá rodina, jednoduché, rýchle - kedy už bude obed-ešte hodina ---
A ten servis doma?
Anonymní píše…
Tak dnes som robila lístkový závin,s hubovo ,nivovo ,vajičkovo,pórovou plnkou :)
Huby boli sušené dubáky od mojej milej svatky :)
Lucie Living píše…
Jojo to jsou oni, to ráda slyším, že chutnalo...vyřídím :-). Krásné dny!
Aneta píše…
Tak takové paný na oslavu bych potřebovala také, muselo to být super, hlavně že jste si to užili.
Houbové muffiny vypadají velice chutně, budu muset vyzkoušet, akorát děti budou zklamané, houbám houbičkám moc neholdují. Pořád se jim to snažím vpašovat do jídla a vždy to najdou.
Anonymní píše…
Dobrý den,
mohu se zeptat na přibližné množství ingrediencí?
Děkuji
Michaela
lumtemMduodo píše…
lumtemMduodo Mike Mann click here
ciachiegreenpa

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...