11 ledna 2017

zapíšu si za uši...

...že bez diáře to nejde !

Krásnou a mrazivou středu přeji!



Dnes v noci, se u nás spalo!
Huráááá!
To je tak krásnej pocit:-).

Rok 2016 jsem žila bez diáře.
Ale už to neudělám:-))).

To bylo tak, muž se pořád ptal, kdy a co se u nás děje a i když jsem mu to říkala, pokaždé byl překvapený, že na tehdy a tehdy už něco máme.
Zavedla jsem tedy měsíční plánovací kalendář na lednici.

A pak s novým rokem jsem si řekla, že nemá cenu neustále všechno zapisovat dvakrát, nakonec když člověk něco zapomene napsat, vznikne chaos a zmatek.


To, že plánovací kalendář mému muži nijak nepomohl v orientaci v našich family plánech, je malý nepodstatný detail :-))).
A k tomu, zapsat tam třeba svůj plán kdy bude mimo domov, se stejně nikdy nedostal :-).


Ale mě vadilo, že ty naše plány nemám po ruce, že si nemůžu rovnou někde s někým něco dohodnout a že to musím vždy odložit na pak, že si zavoláme až já se doma podívám, čímž mi vznikla další věc na kterou musím myslet.

Tak letos jinak.


Diář mám a moc se mi líbí.
Je od Barbory  Grünwaldové,  jejíž fotografie jsou krásné.
V jejím eshopu najdete nejen diáře a zápisníky, ale spoustu dalších věcí s jejími autorskými fotografiemi.
Podívejte se tady.
Její fotky mám moc ráda, protože jsou takové ostré, čisté a na mě působí jakoby měly svůj řád.
A já doufám, že s diářem dostane svůj řád i můj rok 2017 !


A taky poctivě zapisuji, každý den otevírám  a plánuji...


... a taky plním co jsem si naplánovala...



...plnění některých věcí mi jde víc než dobře :-))).

Některé jsou horší, ale mít i resty na papíře má svoje výhody, pokud to odložím zaberu si tím místo na nějaký jiný plán někdy příště :-).
Odkládání jde tedy mnohem hůř.




Jenom teď nevím, jestli zavést i ten plánovací kalendář na lednici, taky měl svoje výhody.
Adam tam občas nakoukl a i naše hlídací teta věděla co,kdy a jak.

Jen to vedení dvojí agendy se mi moc nezamlouvá.

A co vy,  jak plánujete a jaké "nástroje" k tomu používáte?
A jak potom plány plníte ? :-)))

Mějte se krásně !


12 komentářů:

  1. Dobré odpoledne Lucie, já bych bez diáře asi nemohla existovat :-). Píšu si vše. Jednou za čas si vezmeme diáře s manželem a se synem a "ladíme". Snažila jsem se zavést domácí stolní kalendář, ale to se nějak neujalo, zel prázdnotou.
    Mějte se hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Luci,mam to uplne stejne,jen ja tedy zustala u planovaciho i kapesniho, bohuzel ne vzdy se zaznamy v obou shoduji:). Baru ma diare krasne,letosni jsem mela s predstihem,ale na ty pristi si pockam:). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám letos také poprvé po 8 letech mateřské diář. Pověšený rodinný kalendář jsem nechala taky. Ale to dvojí zapisování mně taky nevyhovuje. Ale ten diář mám hlavně na své úkoly a vyřizování - je to zároveň motivace neodložit to na jindy, miluju to přeškrtnutí, že je to vyřízeno/uděláno :-). Na mě to funguje, udělám toho víc... Hana M.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    vzhledem k 5 dětem máme velký stolní týdenní kalendář, kde máme každý svůj sloupeček a píšeme, kdy kdo co má. Je to přehledné, v jakýchkoliv jiných diářích a plánech jsem se ztrácela. Plus na zdi 4 rozvrhy školou povinných dětí - nejsem schopna si to jinak zapamatovat.
    Pěkný den,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. máme velký rodinný plánovací kalendář, kde má každý svoji kolonku....ten je na viditelném a dobře dostupném místě mezi kuchyní a jídelnou .... a v kabelce mám ještě svůj diář .... no pravda dvojí agenda má své výhody i nevýhody, ale vždycky to "nějak " dopadlo, tak to už jinak neřeším :)
    simona

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, bez diáře jsem jako bez hlavy... bez něj ani ránu...kor poslední roky co mám skřítky :)... už jsem ponaučena, že když si řeknu, že si něco budu pamatovat, tak mám jistotu, že do deseti minut vím jen to, že jsem si měla něco pamatovat... :) ... mám svůj vlastní a pak dělám i ten nástěnný/rodinný :) ... a nikdo nemůže říci, že nic nevěděl... jen že se prostě nepodíval :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lucko! Já jsem ani netušila, že je pro Tebe! Děkuju moc a ať se Ti do něj krásně píše.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno píšu do iPhonu, ten mám vždycky sebou. A ostatní členové rodiny ho vidí přes iCloud - Rodinné sdílení.

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně se mi líbí diáře, a ty od Báry G. obzvlášť. Ale máme Rodinný plánovací kalendář z boku lednice a je to pro všechny prostě dostupnější. Hrozně ráda bych si našla důvod pro diář, ale bojím se, že by zůstal bez poskvrny ...

    OdpovědětVymazat
  10. Žiju odjakživa ve šťastném chaosu - a se mnou celá rodina. Diáře nenávidím. Mám jen stolní kalendář, do kterého zapisuju doktory, kadeřnici a tak - pokud teda nezapomenu. Často vůbec netuším, co mě druhý den čeká a večer se tomu divím. Ale aspoň to není nuda!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já plánovací kalendář v mobilu občas se do něj i podívám a pak se divím co že to tam máme za akce a muž nadává na co to tam vkládá když se na to ani nepodívám.nejsem holt plánovací tip.

    OdpovědětVymazat