už brzo...

...bude mít moje nejstarší zlato první kulatiny!




A jakou by chtěl oslavu, to asi říkat nemusím :-).


Přeji pěkný pátek!

Nejprve moc děkuji za všechny pochvaly mého nového účesu!
Mému muži se taky líbí a i když by rád, abych měla vlasy dlouhé, nejvíc uvítal, 
že nepůjdou svázat do drdolu :-))).
Ohledně přírodní kosmetiky. 
Moc díky za tipy , určitě se po tom podívám, ale já měla zato, že přírodní kosmetika bude účinná na přírodní vlasy a ne na moje chemicky upravené.
No a pak k mikádu a krátkým vlasům.
Ano, účesy jsou to šik, ale vždycky vypadá nejlíp ten první sestřih z dlouhých vlasů :-))).


A teď už k inspiraci na naší narozeninovou párty pro velkýho kluka.

Nápady jsem si stáhla z pinterestu a z googlu, ale jako obvykle představu o finální verzi pro nás ještě nemám.
Asi toho dost pořídím hotového v některém z eshopů, protože momentálně mi dá práci třeba jen vyndat nádobí z myčky aniž by mi do ní prťata nalezla a natož pak něco vytvořit.
Konkrétně na myčku má Anna spadeno a má na to snad radar, jakmile si v klidu zahraje v obýváku a je se pustím do přendávání nádobí, během vteřiny se řítí, už po svých vlastních dvou, směrem k myčce, kterou já ve fofru zavřu.
A tragédie je na světe, Anna spouští srdcervoucí pláč a objímá zavřenou myčku :-))).


Ale o nějakou vychytávku se pokusím. 
Jenže při prohlížení inspirací, by člověk nejradši zkusil všechno.










Pokud bude dobrá konstelace (přesněji pokud děti dovolí), plánuji jít v sobotu na rande...
... no jasně , že s vlastním mužem, poslední dobou se moc často nevidíme :-))).

Mějte pohodový pátek 13. a celý víkend!

Komentáře

Unknown píše…
Nasmu synovi je 26 a tiez by urcite privital party v tomto duchu😃
Hana Koubová píše…
Star Wars vykrajovatka na sušenky mám z Aliexpress :)
Tak tohle až ukážu Vítkovi, tak se zblázní! V březnu bude mít šest, tak už taky pomalu vymýšlíme :-) Díky za inspiraci!
Anonymní píše…
Určitě bude Adam v sedmém nebi z takové oslavy... Já mám dvě holky, takže u nás spíše poníci :-D Zuzka
PS: Něco jsem našla, třeba budete tvořit :-) http://kiflieslevendula.blogspot.cz/2016/01/star-wars-papirgurigakbol.html
michaelasorelova píše…
Tuhle oslavu by určitě uvítal i můj přítel - a to mu je 20! :DD
Mr. Kev
Magdalena Sobeck píše…
To jsem zvědavá na SW ve tvém pojetí.)
Ivana Luisa píše…
Je legrační, jak SW stále bodujou napříč generacemi. Já jsem kvůli oslavě 6. narozenin mého (také) Maxe musela nastudovat celou 2. epizodu. V každém případě mám jeden tip, který se nám osvědčil a výborně podpořil atmosféru - hosté byli ve SW maskách - kromě dětí se přidali i někteří dospělí fanoušci - a jak rádi:-) Já byla za Leiu - co člověk pro své děti neudělá, že:-D

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...