27 ledna 2017

v pyžamech...

... když se nejde do školky :-)

(aneb potřebuju bič)



Přeji pohodové páteční ráno!

Dny, když nemusím ráno vystřelit, osprchovat se, probudit všechny, nakrmit všechny, obléct všechny a rozvést všechny, trvá mi hoooodně dlouho než se dostanu z pyžama :-).

Někdy si to užívám (dnes), ale někdy mi to i vadí, ale prostě jak není ten bič v podobě že někam  nebo něco musím, tak nejsem schopná se dokopat do sprchy a do oblečení tak do deseti dopoledne.
Tou dobou si totiž Andy dává svoje ranní mlíčko a šlofíčka na terase, Max jde někdy ven s hlídací tetou a nebo je schopen chvíli posedět u krtka, traktora Toma anebo mašinky Tomáše a já si tedy mohu konečně dopřát sprchu a ten luxus probudit se :-))).

Každý den když mi zvoní budík v šest a já mačkám tlačítko "odložit", si v duchu nadávám, že budu litovat, že jsem nevyskočila z postele a nešla si dát v klidu sprchu,  dokud ostatní spí, ale stejně budík odložím ještě dvakrát a musím se smířit s tím , že mi den začne až po desáté.
Mě totiž den začíná sprchou. 
Jakmile nemám možnost dát si ranní sprchu, rozhodí mi to celý den a jsem nesvá.
Asi úchylka , že jo ? :-))).

Ale dneska užíváme s prckama malou raní pyžamovou párty :-)!







Mějte pěkný pátek a hurá do víkendu!

9 komentářů:

  1. Krásný pyžamový pátek i Vám...To okno je naprosto super. Musí se tam krásně relaxovat:)Janča

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ty fotky,to je reklama na spokojené děti... To Vaše sedací okno je sen.Krásný sluníčkový víkend, kdy se nic nemusí...
    H.

    OdpovědětVymazat
  3. měli jsme ho v pondělí... pyžamový den... občas je to prostě třeba ;) Krásný pátek! Š.

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, nedá mi to. Kolik má Max, že chodí do školky, ale má dudlík a plenku? Připadalo mi, že mám dcerku stejně starou - na jaře 3 roky - ale asi je starší než Max, že?

    Bez ranní sprchy taky neexistuju.
    Ostatní to moc nechápu, že se můžu ráno sprchovat v takové zimě a jít ven, asi opravdu úchylka.

    Lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, vypadáš jak Francouzska, s tím sestřihem ;-) A pyžamová párty je super, taky jsme měly s Juli období, kdy jsme byly v pyžamu celé dopoledne. A nebylo to špatné! Tak užívejte!

    OdpovědětVymazat
  6. Okno je úžasné a Vaše děti v něm. Prostě parádní pohodička. Denní všední okamžiky jsou nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, užívejte plnými doušky, děti tak rychle odrostou a na tyhle chvíle budete jen vzpomínat. Je to nádhera užít si tu spokojenost a pomalý rozjezd nového dne. Moc Vám to přeju .

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné pomalé ráno,táké si užívám bohužel jen o výkendu nebo při paragrafu,svátcích a dovolené.Užívejte.

    OdpovědětVymazat
  9. Za me super den, mela jsem to taky tak se synem. V zari nastoupil do skolky a ja na polovicni uvazek a je to pryc. Uzivejte dokud to jde, jsou dny, ktere se uz nebudou opakovat. A jinak muj chlapecek ma dudina pobranu u pohadky do ted i s plinou a dokonce mame pliny latkove, kterou musi mit v ruce zmoulat misto plysaka.
    Je to jeho ritual a je naprosto v pohode, zlate dite.
    Ptala jsem se na to, ikdyz ja to neresim a spise se divam na pocity meho ditete a me intuice a vysledek.
    Taky mate jako dospeli radi, kdyz prijdete po celem dnu date si kafe sklenku vina po narocnem dni na neco se tesite, ritualy. Ty deti z toho vyrostou a neni potreba nic rvat pres koleno. Mam druhe dite a je to proste pravda.
    Do skolky s tim nejdou :-).
    takze hlavne nic neresit, on jeste ma, on nechodi, on to nezvlada, ale to uz by mel, atd.

    Preji krasny slunickovy den, deti jsou dvojka :-) Lucie

    OdpovědětVymazat