KRÁSNÉ VÁNOCE

Ne nezbláznila jsem se :-).

Přeji krásný pátek 13.
Já jsem si řekla , že to bude můj šťastný den , protože ta smůla se sekla o týden a minulý pátek tu byla s plnou parádou:-))).


Letos budu posílat moje vlastní vánoční přání, už jste je viděli.






A protože jsem dostala opravdu mnoho mailů a zpráv, že byste o ta moje přáníčka měli zájem.
Tak jsem nechala nějaká vytisknout.

A vy si je můžete u mě objednat.

Jedno přání je:



- na strukturovaném papíře 250g velikost A6 (105cm x148cm ), na první straně tisk mého akvarelu, 
vzadu nápis Design: Lucie Living, uvnitř bez tisku
- ke každému přání čistá bílá obálka
- přání je balené dohromady s obálkou v průsvitném papírovém pytlíku zalepeném samolepkou s potiskem vloček  

Samozřejmě domluvit se dá cokoliv :-).

Prosím o pochopení, že barvy na monitoru a barvy přáníčka v reálu se mohou lišit a obrázky jsou ruční práce.

Cena jednoho přáníčka je 60,- Kč 
poštovné a balné 50,-Kč

Tak pokud o ně máte i nadále zájem vyberte si motiv.


Objednávku mi pošlete na email lucieliving@seznam.cz, do předmětu dejte prosím OBJEDNÁVKA a další detaily si už dohodneme přímo.

Za případné objednávky předem děkuji a těším se.


Mějte krásný zbytek pátku, který nemůže nosit smůlu, už jen díky tomu super počasí !

Komentáře

Pancakeheaven píše…
Krasná práce:)
Jso skutecne nadherne. M.
Anna píše…
Krásná přáníčka. A.
Lucie píše…
Krásné, Luci! ;-)
zalito betonem píše…
Krásná práce, Luci.
Přeji hodně zákaznic :)
Jaroslava píše…
Dobrý den, Luci. Moc pěkná přáníčka. Právě mi pošta doručila balíček od Vás s výhrou krásných obrázků. Ještě jednou děkuji. Krásný den. J.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...