škatulata batulata...

...hejbejte se !

Tak tuhle hru u nás právě hrají bacily a teď sedí na mně!

Místo pečení cukroví, předvánočního úklidu (no ten většinou neřeším ani zdravá), procházek venku na sluníčku (tady dnes trochu svítilo), si dopřávám tohle...


...když to jde polehávám na gauči...


...a Adam se o mě stará jako o maroda a občas se mi podaří chvíli usnout, pak sice slyším tak trochu co se tu děje, ale tak nějak v dálce ...
...proto jsem taky nezaregistrovala, že mi Adam připravil medicínu, po tom co jsem mu řekla, že si musím dát do čaje hodně citronu abych byla brzo zdravá, vymačkal v odš'tavńovači zbylé 4 citrony do sklenice a chtěl po mně abych to vypila...brr no to by mě možná zvedlo i z postele:-)))



Adina je taky nějaká přešlá, asi z toho už nebyla týden venku ...
...tady na dýl než je nezbytně nutné :-)

Doufám , že máte víkend v lepším duchu!

Mějte se moc krásně!

Komentáře

Unknown píše…
Lucinko tak se brzy uzdrav,máš řádného ošetřovarele,tak to půjde jako po másle :-)
Susie píše…
Lucinko, přeji Ti brzké uzdravení*** Adámek je úžasnej kluk :-) Přeji ať se bacily přeškatulí dáááleko od vás a můžeš podniknout to co si přeješ .-) Krásnou neděli***
Lucie Living píše…
Holky moc děkuji, dnes už je to lepší i když rýma se drží...teplo šla snad o dům dál:-) Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...