19 listopadu 2012

zakřikla jsem to...

...a už taky marodíme!

Krásný večer všem!
 Doufám , že jste vkročili do nového týdne pravou:-)...
...zrovna včera jsem procházela blog a říkala jsem si , že minulý rok Adam často stonal a že je super jak  se letos drží...
...a tak jsme se dnes moc nevyspali, teplota a kašel ho trápili až do rána ...


...takže místo školky, jsme vyrazili směr doktor! Tam bylo dětí, možná víc než ve školce:-) a líbila se mi příhoda  jednoho tatínka s malou holčičkou, která měla problém, že se ji zrovna začalo chtít (a ne na malou) a tatínek jí vysvětloval, že to musí vydržet (neodhadnu věk, ale byla menší než Adam a i ten by měl s výdrží problém), po chvíli když se dohodli , že půjdou ven na trávu, jsme tatínkovi prozradily, že  sestřička mu půjčí klíče od WC...
...ten byl rád...
...nějak mi to hned připomnělo film "s tebou mě baví svět" :-)

Vzhledem k náročné noci byl náš den ospalý...
...tedy můj...
...Adam se zvýšenou teplotou má snad ,energie víc,  než jindy a tak jsme alespoň upekli koláč a  napsali/namalovali , které cukroví si ještě upečeme...
...doufám, že Adam nebude trvat na svých"robotech" :-)




... a protože Adam teď rád opisuje slova, musím psát tiskacím a on to na druhý řádek opíše, tak alespoň měl na chvíli o zábavu postaráno a neseděl jen u televize!




Napsali jsme si 12 druhů (tedy včetně robotů) ale pokud by to mohlo být do léta, tak by jsme to asi společně i upekli :-)))


Mějte krásný týden...
...hlavně bez nemocí!

11 komentářů:

  1. Jééé tak to přeji moc zdravíčka,u nás jsem to odnesla zatím jen já,tak snad nám to vydrží,ale pšt,abych to také nezakřikla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a přeji ať se děti drží zdravé! Krásné dny!

      Vymazat
  2. Luci, Adámkovi brzké uzdravení. Já jsem zvědavá, co přinese noc nám ... malej měl večer 39, áááách jo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Věrko, tak to přeji taky brzké uzdravení...ty nemoci...ach jo!

      Vymazat
  3. Ať jste brzy bez bacilů! U nás se to taky pořád nějak točí...mám dojem, že stopro zdraví budem zase až v létě :-)
    A cukroví? Já to letos vidím maximálně na perníčky a hlavně perníkovou chaloupku :-) Zbytek máme slíbeno od babiček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Báro, no je fakt , že se ty bacily jednou v domě objeví, je těžký se jich zbavit! krásné dny!

      Vymazat
  4. Luci, prajem Adíkovi skoré uzdravenie, nech môžete už piecť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Něco špatného, pro něco dobrého. Alespoň už budete mít, když ne napečeno, alespoň naplánováno:-)
    U nás i kdyby jsme lehli celá rodina, budeme asi plánovat co péci 20.12. Jenom je mi vždy záhadou, že i tak 24.12. máme na stole, alespoň 3 druhy cukroví:-))) Asi tu máme opravdu Vánoční skřítky v podobě všech členů rodiny:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Lezarts, no naplánováno určitě s tím pečením nevím nevím:-) A fungují ty skřítci i jinak? Jako , že by třeba uklidili než se vrátim z práce :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  6. Moc vám to spolu sluší když společně tvoříte. Brzy se uzdravte...)

    OdpovědětVymazat