25 listopadu 2012

na terase...

...v listopadu!

Krásné nedělní odpoledne blogerky!

Dnes mi bylo o poznání líp , hlavně jsem neměla teplotu, rýma se stále drží, ale už jsem neměla pocit, že mě přejel parní válec:-) a tak jsme dopoledne šli s Adíkem dokonce na procházku do lesa a odtud jsem si přinesla modřínovou větev...




...tak jsem si hned udělala trochu rychlé dekorace na terase...





...na modřínovou větev jsme navěsili pár sušenek pro ptáčky a dřevěného koníka...




...a Adamovi jsem dovolila chvíli hrát si na písku o což usilovně škemral už od středy...




...když už jsme si to na terásce tak vylepšili, udělala jsem i horký čaj s medem...





...a malinkatou dobrotu...




 ...taky vám chutná čokoláda "kaštany" ?...





...nám moc a já si hlavně užívám, že zatím, si se mnou Adík  ten čaj, rád dá :-)



Večer jsem sama doma, tak si pustím film, jen který si vybrat, mám tu...

Sociální síť , slyšela jsem že je dobrý, nebo s Natalii Portman  Černá labuť , ten chci hodně vidět jen si nejsem jistá , že je to film na "sama doma", pak tu mám film  Králova řeč a Colin Firth,  tak ten je docela dobrej pro večer "sama doma", ne?!  :-) a nebo možná oddechovku  Zkažená úča  s Cameron Diaz, kterou taky můžu...
...tak ještě nevím pro který se rozhodnu...


...mějte krásný večer a vydařený start nového týdne!



22 komentářů:

  1. Ahoj Luci, z tvojej ponuky poznám len Čiernu labuť a je to také pochmúrne, až psycho, zvláštna kamera... záleží aký chceš mať večer, či veget, či v duševnom napätí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím , tak tu jsem nedala...nakonec jsem měla na stolku připravenou Zkaženou úču a zkejsla jsem u 2012 konce světa ... Krásné dny!

      Vymazat
  2. Lucinko nádhera a je moc fajn,že už je ti lépe!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Černou labuť bych sama doma nedala, teda jo, ale pak by mě to "sama" asi nebavilo. A nebo hodně alkoholu no ... :). Sušenky na větvi mě baví, jen mě hned napadlo, jestli z toho pak nebudou mít máčenky, až sprchne :). A kaštany mám ráda tuze, i když poslední dobou spíš Kofilu a Milenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jani, taky jsem se pro ni nerozhodla, nakonec jsem zkejsla u klasického vysílání TV a to u konce světa :-) Jo a větev je lehce pod přístžeškem, takže na ni neprší a to ani dnes ...a to že lilo, ale to už mají sezobáno , musíme zase doplnit!

      Vymazat
  4. Lucie, snad se sama doma nebudeš bát! Já bych si vybrala Královu řeč /taky trošku kvůli Colinovi/. Zátiší s modřínovou větví má krásnou atmosféru. A jestlipak jste nakonec ty sušenky nesezobli místo ptáčků vy? /Kaštany patří do mé top trojky/. Mějte se a bacilům sbohem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím ..jak jsem psala výše , nakonec jsem neviděla ani jeden...ale doufám, že na ně brzo dojde :-) Déky, kdepak, my jsme měli přeci ty kaštany:)

      Vymazat
  5. Krasna vetev,ja takove velke miluji i do interieru,doma jich mam nekolik a vesim na ne s oblibou sezonni dekorace,nebo jen tak rozbiji prostor vyssiho stropu nad polici.Mas to na terassce pekne a kozesina laka na male posezeni pri cajicku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Katko, větví mám doma taky několik, ale tuhle modřínovou velkou venku jedinou, ten modřín je dost křehký, kožešiny miluju a už mám v merku nějaké další :-) krásné dny!

      Vymazat
  6. Na modřínu jsme taky byli - ale zatím odpočívá a čeká na svůj čas. S filmem neporadím... ale máš u mě na blogu "překvapení".
    hezký večer Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Věrko, moc děkuji! Krásné dny!

      Vymazat
  7. Lucko, vetev ale i celkova dekorace je moc podarenena. je fajn, ze je ti lepe. Z filmu neznam zadny, my ted zrovna koukame na Vojnu a mir a to je tak zdlouhave, ze se u toho bajecne hackuje :o) Mej prima tyden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Katko, moc děkuji,jo jo snad nás ty bacily opravdu opustily! Taky bych se ráda donutila k háčkování...že by filmem:-) Krásné dny!

      Vymazat
  8. Ahoj Luci, tak co jsi nakonec shlédla... já jsem Černou labuť viděla a je to pěkné psycho...jinak dekorace na terase vypadají skvěle. Měj se prima Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jani, tak tu labuť bych nedala, ale nakonec z mého výběru nic...vytvrdla jsem u TV u 2012 - konec světa...a to ještě ani ne do konce...:-) Díky za pochvalu! Krásné dny!

      Vymazat
  9. Lucinko, ty jsi neuvěřiltená! Každá tvoje fotka vypadá jako z nějakého zahraničního časopisu, kterými tak ráda listuju! Úžasný!
    Hlavně, ať už jsi brzy úplně fit!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, moc děkuji! Snad už od nás nemoci nadobro odešly! Krásné dny!

      Vymazat
  10. Lucko,
    doufám, že už jsi fit a společn s Adíkem jste bacily vyprovodily z domu ;-)
    Na modřínových větvičkách jsme také byla a kaštany jsem milovala jako holka :-)
    A film, já bych byla pro oddychovku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ilonko,

      fit sama doufám už jsme:-) Film jsem sice nakonec zvolila oddychovku, ale zasekla jsem se u konce světa :-) Tak oddychovka snad příště:-)! Krásné dny!

      Vymazat
  11. Ahoj.. u mě na blogu máš nominaci do jedenáctky..Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat