moje nové...

...espadrilles!

Krásné ráno v úterý!

Do parádních letních dnů se výborně hodí moje nové botky...


...espadriles, boty se slámovou podrážkou...


...myslím, že se tu objevily někdy kolem roku 1990, pamatuji si, jak jsem je hrozně chtěla a jak jsem si je pak v létě jako náctiletá užívala...
..růžové:-)))...
...jediné co jim nesvědčí je déšť...
...tehdy byl déšť pro ty moje,hrozbou ze dvou důvodů...
...jednak se při dešti děsně nasákne podrážka vodou a ztěžknou...
...a pak, já měla ty moje vylepšené obyčejnou fixou, 
takže dekoraci jsem měla po dešti i na nohách :-)))...


...tyhle jsou kožené, semišové a dostanete je u Bati ...


... pro moje období "bez podpatků" jsou ideální...



...úplně nejlepší by ale byly na pláž, k moři, tam se asi hned tak nepodívám, ale co kdyby:-))).

Ještě by se mi hodily nějaké...

inspirace PINTEREST

inspirace PINTEREST

inspirace PINTEREST





Určitě jste je taky někdy měli nebo máte:-).

Mějte krásný den!



Komentáře

Majka píše…
Luci, jasně, slamáky. Já si svoje první kupovala v roce 1990 v Rakousku. Pak se tu prodávali skoro všude, stály pár korun, ale neměly tu pevnou podrážku. Jé já bych si je koupila znovu.
krásný den Majka
Lezarts píše…
Jak jsem vkročila na půdu jejich velkovýrobce v r. 1980, byly nedílnou součástí mého botníku:-) Téměř symbol historie, jako kdysi opravdový dřevák:-)))
Tyhle baťovské, to už je rafinovaná elegance, oproti těm původním plátěným bez gumové podešve:-D!
Lidka F píše…
Lucko, super botičky... své první jsem si pošívala perleťovými knoflíky a jaká to byla paráda...
Přeji hodně krásných dnů bez deště... Lidka
Hana píše…
Moc pěkné jsi vybrala-já své první koupila ve Španělsku chodila JSEM V NICH PO PLÁŽI- MOC NEVYDRŽELY...
rêve de vivre píše…
Luci, zbožňujem ich. Mám biele a čierne a v lete je v nich parádne. Noha je uzavretá, ale pritom sú veľmi vzdušné. Cítim sa v nich skvele. Andrea
Anonymní píše…
Jéé ty jsem taky jako mladá nosívala.. byly super a za pár korun. Měla jsem několik párů...
Petra
Lucie píše…
Luci,jsou parádní.Já pokukovala po pruhovaných a než jsem se rozmyslela byly fuč.Teď jsi mě ale motivovala a dala i skvělý tip.
Martina píše…
Jsou úžasné a krásná barva! Také mám espadrilky ve svém hledáčku, já podpadky nenosím nikdy, takže mám pak v botách trochu zúženější výběr. Na léto ideál. Pamatuju se moc dobře, jak jsem v nich prošlapala letní dny v době mé puberty :D. Moc zdravím a přeju prima sluneční dny! Martina
Denisa píše…
Lucko,
ty jsou supééér.
Já podpadky nenosím,
tak se na ně taky kouknu.
Musí vnich být supééér.

Pěkné letní dny .. Denisa ♥
Anonymní píše…
Vy jste úžasná inspirace Lucie, minule ta modrá košile, dneska botky, hned mám chuť oboje si pořídit. A to nemluvím o inspiraci interiérem, čekám, kdy Vám nabídnou práci v časopise o bydlení. Váš blog mi dělá radost. Mějte se hezky, Hanka, co jí nekvetou hortenzie
Unknown píše…
Tento rok nosím svoje prvé a sú úžasné , v koralovej farbe ,objednala si ich moja mama a jej boli malé na nohu ,tak ostali mne, a som za to velmi vďačná .Veľmi rada čítam Tvoj blog , je to pre mňa taká oáza pokoja a inšpirácií . Ďakujem ,že tu môžem nahliadať a prajem Ti Lucka veľa slnečných dní :)
Tyhle od Bati vypadají úžasně a zrovna dneska jsem šla kolem a váhala, jestli nakouknout nebo ne. No věčná škoda!
Lucie Living píše…
Majko tak tak, byly téměř na jedno použití, ale tyhle ani nevím jestli se dají sehnat :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Reny, tak tak tyhle jsou už trochu "luxusní", ale věřím, že déšť by i s těmahle zacvičil stejně :-))). Krásné letní dny!
Lucie Living píše…
Lidko díky, jojo bylo fajn si je ještě vylepšit. Přeji taky krásné dny!
Lucie Living píše…
:-))), no to já bych v těhle došla k pláži a pak už bosky:-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Andreo přesně tak, ve vedrech je v nich moc dobře. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Petro , tak za pár korun už jsem je dlouho nikde neviděla:-). krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie , taky bych brala ještě pruhované :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Martino, tak já teď budu asi taky zase chvíli bez podpatků, ale myslám, že hned jak bude příležitost jít někam bez dětí, tak to asi využiju (i když asi budu trpět :-))) )Krásné dny!
Lucie Living píše…
Deniso díky, je v nich parádně! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanko , moc díky:-), jsem ráda, že sem ráda chodíte a na nabídku tedy taky čekám :-)))! Mě kvetou taky jen v květináči. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Henrieto , moc moc děkuji a jsem ráda za návštěvy:-), přeji prima pochození v botkách!
Lucie Living píše…
Barboro, tak to jsi o hodně přišla :-))), tak třeba příště :-). Krásné dny!
kávička píše…
Ta atmosféra z tvých fotek je přímo kouzelná... :) Skvěle sladěné, ta váza, světlo, no prostě všechno... Jinak podobné krásné okno jsem viděl od Sulka. Kdo Vám je dělal?
Anonymní píše…
Milá Lucie, náhodou jsem šla stejný den uveřejnění Vašeho článku kolem Bati v obchodním centru, že chci nějaké espadrilky, nooo a mám ty samé, úplně jsem se zamilovala do té barvy, jsou skvělé a doufám, že vydrží celé léto... Krásné fotky, nádherné děti, obden se k Vám musím podívat, jak se máte:-)
Hezké léto.. J.
Amelie píše…
taky se mi líbí, ale na moji velikost asi nic k sehnání...

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...